!!WAŻNE!!

151 5 0
                                    

Hejj, nie wiem czy ktoś z was nie czytał info o zmianie treści. Jeśli nie to tu macie podane:

Bakugou był drugi raz porwany przez złoczyńców wtedy, ale jak uciekł to zachowywał się normalnie. Dopiero dwa dni po ucieczce coś się zmieniło. No i tak przy okazji liga nic mu nie zrobiła. Tylko go bili, i robili różne eksperymenty. Sam Bakugou rzeczywiście został zgwałcony ale złoczyńcy o tym nie wiedzą. Jest wszystko to samo tylko Bakuś miał bliskie przeżycie z innym złoczyńcom, właściwie nie znanym. Jedyne co mogę wam o nim powiedzieć to to, że jest o dwa lata starszy od Bakugou, czyli ma 18 lat. Katsuki powiedział to Aiziwię i reszcie oczywiście. Ale nie podał wyglądu bo tamten go zastraszył ani imienia. Po prostu powiedział, że po tym jak uciekł poszedł do kogoś domu i to się stało. Powiem wam jeszcze to, że Bakugou znał go wcześniej. Tylko nic nie robił, ale Bakugou wiedział co zamierza.

Wracając do ligi, oni ponowili próbę porwania Bakugou, teraz w tym rozdziale i wtedy gdy Hawks go uratował. Dlaczego ponownie próbują? A no bo oni chcą Bakusiowi dać taką hmmm, miksture (nie mam lepszego słowa), żeby stał się ich żywą lalką. Wtedy byłby złoczyńcą. Liga jeszcze nie ma tej szczepionki ale Bakugou musi być z nimi. Katsuki się o tym dowiedział i uciekł, i w klasie była rozmowa co się stało z Bakugou to wtedy im powiedział o gwałcie i o miksturze.

No i jeszcze teraz złoczyńcy poznali tego który zgwałcił Bakugou i się do niego dołączyli. Oni nie uważają, że wykorzystywanie jest baardzo konieczne, ale myślą, że może pomóc więc mu pomagają a on im. Jeśli chcecie wiedzieć dlaczego zmieniłam to niedługo się dowiecie.

No i niedawno wpadł rozdział 12, więc jeśli chcesz chodź przeczytać!!

Miłego dnia!!

Nie zawsze jest dobrze  [TodoKiriBaku]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz