Seungmin üstünü giyindikten sonra odadan çıkmış Hyunjin'i ararken salonda görmüştü.
"Hyunjin hala giyinmemişsin okula gitmemiz lazım hadi."
Seungmin kapıya doğru ilerlerken Hyunjin'in ona cevap vermemesi ile göz devirmiş ardından yanına doğru adımlamıştı.
Hyunjin kanepede bacaklarını kendine çekerek oturmuş bir şekilde gözlerini hediyeye dikmişti.
Seungmin daldığını fark etmiş, hafifçe dokunarak kendine gelmesini sağlamıştı.
"Hyunjin hadi okula gidelim gelince bakarsın."
"Ama Seung-"
"İtiraz istemiyorum gece ben seni bekledim şimdi sen bekle. Hazırlanman için on dakika veriyorum."
Sinirli bakışlarıyla Hyunjin'e bakmaya başlamıştı. En azından o öyle sanıyordu çünkü Hyunjin Seungmin'in yüz ifadesine kahkaha atarak yanağını sıkmış ardından hazırlanmak için koşarak odasına ilerlemişti.
Hyunjin gittiğinde tuttuğu nefesi verdi Seungmin.
Hyunjin'in kendisinde bıraktığı etki çok güçlüydü ve yıllardır beraber büyüseler de hala bu yakın temaslarda gereğinden fazla heyecanlanıyordu.
Neyseki Hyunjin tam bir aptaldı ve asla anlamıyordu.
Seungmin hediye paketinde gözlerini gezdirip gülümsedi.
Hyunjin belli etmese de hediye almayı severdi.
Kapı sesini duyması ile yönünü Hyunjin'e çevirdi.
"Hazırımmm~."
Uzatarak söylemiş ve Seungmin'e gevşek bir sarılma vermişti.
Seungmin hareket etmeden Hyunjin'e bakarken Hyunjin garipsemiş ve Seungmin'i dürtmüştü.
"Kaç saattir okul okul diyip duruyorsun. Hadi gidelim."
Seungmin gülümsemiş ve Hyunjin'in önüne geçerek hızlıca ayakkabılarını giymişti.
Dolu gözlerini görmesini istemezdi.
-
Her zamanki rutin işleri olan derslere girmiş, ardından öğle yemeği için kantinde toplanmışlardı.
Jisung Minho'nun kolları arasından çıkmış ve konuşmaya başlamıştı.
"Bugün bir şeyler yapalım Hyunjin'in doğum günü."
Heyecanla söylerken Hyunjin'in dediği ile yüzü asıldı.
"Gerek yok Jisung, çocuk muyuz biz?"
Jisung tekrar Minho'ya yaklaştığında, Seungmin diğerlerinden de bir hamle beklediği için bakışlarını herkesin üzerinde gezdirdi.
Sanırım kimsenin Hyunjin'le uğraşacak havası yoktu. Derin bir iç çekti ve Hyunjin'e dönerek konuştu.
"Sınav için çalışmaya bir gün ara verebilirim. Bana beni bara götürmek istediğini söylemiştin. O gün bugün olabilir."
Hyunjin anında gözlerini büyütürken Seungmin'in ellerini tuttu.
"Sen ciddi misin? Bildiğimiz bara mı geleceksin?" Şaşkınlıkla sorduğunda Seungmin omuz silkmiş, masanın üstündeki çilekli sütünü içmeye devam etmişti.
Jisung ve Felix anında heyecanlanırken Minho ve Changbin bu fikirden pek hoşlanmamıştı.
Changbin ve Minho Hyunjin'le birlikte sıkça gitseler de sevgilileri ile ilk kez gideceklerdi.
Yine de ikisinin tatlı heyecanlarına bakıp kıkırdamışlar, itiraz etmemişlerdi.
"Pekala o zaman akşam gidiyoruz." diyerek yerinden kalkmış ve Seungmin'e sarılmıştı Felix. Ardından Changbin'in yanına geri dönüp ilgi beklemişti.
Seungmin bu hallerine gülüp başını masaya eğdi.
Çocukların tanışma zamanları aklına geldiğinde ise göz devirmişti.
Seungmin'in arkadaşı olan Felix ve Jisung'u, Hyunjin'in arkadaşları Changbin ve Minho ile tanıştırmaya karar vermişlerdi.
Seungmin hala nasıl olduğunu bilmediği bir şekilde iki çifti de bir ay içerisinde sevgili olarak bulmuştu ki bu yaklaşık iki yıldır devam ediyordu.
Jisung heyecanla "Yaşasın gay bara gidiyoruz." dediğinde Seungmin'e bakmıştı.
Bunu Hyunjin'in tepkisini görmek için yaptığını biliyordu Seungmin.
Felix ve Jisung Seungmin'in Hyunjin'den hoşlandığını biliyordu ve ellerinden geldiğince Seungmin'e yardım etmeye çalışıyorlardı.
Hyunjin Jisung'a karşı gülümsediğinde Seungmin şaşırmış ve o da gülmüştü.
"Belki başka zamana Jisung. Çünkü Seungmin'e sözüm var. Uzun zaman sonra ilk defa resmen evde durup ders çalışmıyor. Bu yüzden oraya gidip Seungmin'e bir kız bulacağız. İnanabiliyor musunuz hala biriyle öpüşmedi bile. Büyük gün bugün."
Ardından gülümseyerek Seungmin'in elini tutmuş ve devam etmişti. "Bugün seni bir kızla göreceğim Seungmin, itiraz kabul etmiyorum. Sana ders çalışma demiyorum ama azıcık da eğlenmeliyiz. Beni dinlemiyorsun bari çocukları dinle. Haklı değil miyim?"
Jisung ve Felix üzgünce birbirlerine bakıp yavaşça Hyunjin'i onayladılar.
İkili her zaman Seungmin'e Hyunjin'e açılmasını söylese de Hyunjin'in red edeceğini çok iyi biliyorlardı ve Seungmin Hyunjin'i kaybetmek istemiyordu.
Kabul etmek istemese de Hyunjin'in doğum günü için kabul etti.
Ne olabilirdi ki?
Umarım seversiniz~♡
Sanırım fici kaldıracağım bu yüzden birkaç bölüm deneme bölümü yazmak istiyorum.. sonrasında karar vereceğim, sizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella | hyunmin
Fanfictionİki çocukluk arkadaşının dostlukları, birinin karşıdakine farklı hisler beslemesi ile zedelenir. Başlangıç: 20.03.21 Bitiş: -