said I'll always be your friend

1.5K 182 429
                                    

"Nasıldı, nasıldı?"

Sınavdan çıkan Seungmin'in yanına hızlıca ilerledi Hyunjin. Seungmin'in sınav konusunda fazlaca stres yaptığının farkındaydı bu yüzden ona sınav hakkında soru soran arkadaşlarını es geçerek Seungmin'in omzuna kolunu attı.

"Sonunda bitti. Bu demek oluyor ki.." beklenti ve yan bir gülüşle Seungmin'e bakarken, Seungmin Hyunjin'i hafifçe ittirmiş, gülümseyerek konuşmuştu.

"Seninle barlarda sürtmeyeceğim."

Hyunjin dudaklarını büzerken konuştu. "Ama ben tüm yıl bunun hayali ile dediğin tüm derslere çalıştım. Sınavımda iyi geçti, yüksek alacağım cidden."

Hyunjin'in dedikleriyle birlikte çalıştığı zamanlar aklına geldi. Hyunjin'in cidden itiraz etmeden her dediğini yapmasına kendisi bile şaşırıyordu. Şımartılmayı hak etse de birden bunu yapmayacaktı.

"Bakarız." Gülümseyerek söylediği cevap ile Hyunjin'de gülümsemiş ve diğerlerinin sohbetine katılmıştı.

"Ben demiştim bu kadar stres yapmayın diye."

Minho sınavının güzel geçmesinin verdiği mutlulukla konuşurken Changbin Felix'in dolu gözlerine bakarak konuşuyordu.

"Bebeğim sınavdaki soruların neredeyse aynılarını birlikte milyon kez çözdük. Hepsini biliyorduk zaten neden hala ağlıyorsun."

"Bilmiyorum içimde kötü bir his var. Ya kodlamada yanlış yaptıysam?"

Changbin Felix ile ellerini kenetlerken devam etti. "Aşkım saçmalama tanıyoruz seni eminim ki dikkat etmişsindir. Üstelik bak Hyunjin salağı bile istediğimiz üniversiteyi kazanacağından emin. Biz kesin gideceğiz."

"Hey!" Yanda Hyunjin çemkirirken arkada kalan Seungmin arkadaşlarına baktı. Birkaç gün önceki stres ve endişenin yerini huzurlu bir tablo almıştı.

Bu mutlulukların devam etmesini diledi..

-

"Seungminnie~"

Lisenin bitmesiyle birlikte açıklanacak sonuçlara kadar kendilerince takılıyorlardı.

Seungmin içerideki çocuklara kahvaltı için pankek hazırlarken Hyunjin Seungmin'in arkasına geçerek ona sarılmış, çenesini omzuna koymuştu.

"Hyunjin dikkatimi dağıtma pankekleri yakacağım çekil."

Seungmin'in derdi pankekler değildi. Bu kadar yakınlık elini ayağını dolaştırıyordu. Bu yüzden hafifçe ittirirken Hyunjin sızlandı.

"Hani biz eğlenecektik sınavdan sonra? Sadece evde durup oradan oraya yuvarlanıyoruz."

Seungmin bu zamanın gelmemesini umarken daha fazla erteleyemeyeceğini fark etmişti. Alacağı cevaptan korkarak sordu. "Tamamdır, bugün istediğini yapabiliriz. Ne yapacağız?"

Bardaki anıları aklına getirdiğinde Hyunjin'e fark ettirmeden yüzünü buruşturdu. Oraya tekrar gitmek istemiyordu.

"Lunaparka gidelim."

"Huh?" Seungmin beklediğinin aksine gelen cevapla şaşırmasına engel olamamıştı.

Hyunjin Seungmin'in yaptığı pankeklerden birini ağzına atarken konuştu.

"Lunapark diyorum. Eğlenceli olmaz mı? Zaten diğerleri çift şeklinde takılır biz de birlikte bineriz oyuncaklara. Özellikle korku tüneline girelim belki bana sarılırsın falan."

Son cümleyi söylerken göz kırpması ile Seungmin kaşlarını çattı. "Bana sarılacak olan sen olacaksın."

Hyunjin küçük bir kıkırtı çıkartırken Seungmin'in yanağına makas hareketi yapıp konuştu. "Pekala görürüz."

Umbrella | hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin