Q&A

509 55 7
                                    

1. Сүжин чиний хувьд хэн бэ? Жихүүн аа~

~(Жихүүн) Зүгээр л миний хүүхдийн ээж. Тэр миний хүүхдийг төрүүлж өгсөн хүн.
Аан бас алуурчин.

2. Хэмид чин сэтгэлээсээ хайртай байсан хүн байна уу?

~(Жихүүн) Байна...

~(Хёнсог) Байна...

3. Жихүүн аа, Сүжин чиний тэмдэглэлийн дэвтэрийг уншдаг өдөр чи хэнтэй хамт байсан юм?

~(Жихүүн) Айн?? Сүжин миний тэмдэглэлийн дэвтрийг уншсан гэж үү??...
Аан за би тэр өдөр нарийн бичигтэйгээ.. ажил ярьсан гэх юмуудаа. /инээх/

~(Хёнсог) Арайчдээ!! Тэр үнэхээр хэтэрхий юмаа. Тийм биш гэж үү?? /Хөмсгөө зангидах/

4. Хэми та хоёрын хэнд нь хайртай байсан бол? Юу гэж бодож байна?

~(Хёнсог) Мэдээж Хэми Жихүүнд ухаангүй хайртай, бүр сохорчихсон. Зарим хүмүүсийн сохролт түр зуурынх байдаг бол Хэмигийнх үүрдийнх байсан. Түүний сэтгэл зүйчийн хувиар ингэж л хэлье.

~(Жихүүн) би сайн мэдэхгүй байнаа.

5. Bisexual болон gay, lesbian хүмүүсийг юу гэж боддог вэ?

~(Хёнсог) Би чинь сэтгэл зүйч хүн шүү дээ. Би эдгээр хүмүүст зөвлөгөө өгдөг. Тэд ихэнх хүмүүсийн үзэл бодлоос болж өөрсдийгөө ялтан мэт л үздэг, өөрийгөө бусдад илчлэхээс эмээдэг ер нь л их сэтгэл санааны дарамтанд амьдардаг гэх юмуудаа. Надад бол эсэргүүцэх шалтгаа байхгүй ээ..

~(Жихүүн) Надад ч бас..

6. Та хоёр эвлэрчихсэн юм уу?

~(Жихүүн) Надад бол түүнтэй муудалцаад байх сонирхол алга, гэхдээ үзэн ядах эрх түүнд байгаа болохоор би үзэн ядагдаад амьдарч болох байхаа.

~(Хёнсог) би түүнийг уучлах талаар бодолцож үзсэн ч Хэмигийн өмнөөс үзэн ядах ёстойгоо ойлгосон. Тийм болохоор эвлэрэх талаар бодохгүй байна.

7. Жүхүүн ши~ охин чинь хэр байна? Чамтай хамт байгаа биздээ?

~(Жихүүн) Хүүхэд гэдэг чинь тийм ч амар амьтан биш юм байнлээ. Ээж, аав хоёр дээрээ өгчихсөн байгаа. Хэд хоногоос гэрт нь авч ирэх бодолтой байгаа.

8. Та хоёрт одоо хайртай хүн байгаа юу? *Хэмигээс өөр эмэгтэй.

~(Хёнсог) Байхгүй.

~(Жихүүн) байгаа, миний охин..

9. Хэмигийн туулсан амьдралыг хөндлөнгийн хүний нүдээр дүгнэвэл?

~(Жихүүн) Мэдээж би Жихүүнийг үзэн ядаж, тамд шатаах байлаа. Хэми дэндүү нүд хальтрам амьдралаар амьдарсан шүү дээ..

~(Хёнсог) Түүнтэй санал нийлж байна.

10. Зохиол дээр Хэми өөрийгөө муу эмэгтэй гэж дүгнэсэн хэсэг ихээхэн гарсан. Та хоёр санал нийлж байна уу?

~(Хёнсог) Үгүй. Би хэзээ ч түүнийгээ муу хүн гэж бодож байгаагүй.

~(Жихүүн) Тэр жаахан хэрэглэдэг болохоор өөрийгөө муу хүн гэж бодсон байх. Гэхдээ бодит амьдрал дээр тэрэн шиг цайлган охин байхгүй.

Өнөөдөр хүрэлцэн ирж асуултанд хариулсан та хоёрт үнэхээр их баярлалаа.

Аз жаргал хүсье.

(Хёнсог) Ммм..

(Жихүүн) Баярлалаа, гэртээ харьж хувцсаа угаалаа..баяртай

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 14, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

We are YOUNG_Where stories live. Discover now