"Bojuj sakra!"Sedí na mě a u hrdla mi drží čepel meče.
"Proč? Zabiješ mě a vyhraješ."
"Nečekala jsem na to tak dlouho, jen abych ti pak prořízla hrdlo!"
Pohled HaymitchCetkie mi brečí do trika. Katniss objímá Peetu a z hrdla se jí derou kňučivé zvuky a naříkání.
"Notak holka bojuj. Tohle nám nemůžeš udělat."Mrmlám si pro sebe.
"Haymitchi...ona jí zabije."Vzlyká Cetkie.
"Ššs..."Hladím jí po zlatavých loknách. Nemohu ji říct, že má s největší pravděpodobností pravdu.
"Bojuj! Mellarková! Bojuj!"Řve na ní Darla a třese s ní.
Najednou se její odevzdaný výrar v očích změní. Ztvrdne a objeví se v něm touha po návratu domů.
Všimnu si jak nenápadně sáhne do bundy a vytáhne jeden nůž.
"Za Mika!"Zarazí jí nůž do hrudi.
Darla sýpavě vydechne, protočí se jí panenky a odpadne.
Daisy ji ze sebe odstrčí a s těží se postaví na nohy.
"Dámy a pánové představuji vám vítězku 110.ročníku Hladových Her! Daisy Mellark!"Rozezní se hlas Claudia Templesmitha.
Cetkie vyjekne.
"Ona vyhrála...Daisy vyhrála..Peeto! Ona se vrátí!"Začne křičet Katniss.
Daisy se zhroutí k zemi.
"Katniss..."Poukážu k televizi.
Všichni se otočí zpět na obrazovku.
"Ne, ne, ne! Daisy! Co se děje?!"
Ještě vidíme jak Daisy vyzvedává vznášedlo a pak se v televizi objeví Ceasar.
"Dámy a pánové je za námi další ročník Hladových her. Podle mě byl tento ročníl velice vydařený plný lásky, zklamání a zlomených srdcí. Za pár dní nám dokonce poskytne rozhovor naše vítězka Daisy. Nemusíme se o ní vůbec bát. Dostali jsme zprávy od lékařů, že pouze omdlela, nejspíš z nátlaku. Takže náš rozhovor bude nejspíš posunutý o pár dní, aby mohla strávit více času v rekonvalestenci. Přeji příjemný večer."A televize pohasíná.
ČTEŠ
The Hunger Games: Daisy Mellark
FanfictionDaisy Mellark je dcera našich známích milemců stíhaných osudem. Jak si povede v Hrách? A jak si povede v Hrách její nejlepší kamarád? Příběh je psán po přečtení knihy Catching Fire, tak odpusťte nedostatky.