Louka. Jsem na louce. Uprostřed je Roh hojnosti. Rozhlížím se po okolí arény. Aréna je rozdělená na čtyři části. Listnatý les zbarvený do podzimních barev, poušť, tundra a smíšený les. Rozhlédnu se po ostatních. Darla si všimne mého pohledu. Ukáže na mě a pak si prstem přejede po hrdle. Zmicňuje se mě panika.
10...9...8...7...6
Vezmu ten batoh co leží tady přede mnou a uteču. I když o kousek dál leží sada vrhacích nožů. Risknu to
5...4...3...2...1...
"Nechť 110. Hladové Hry započnou!"rozlehne se arénou hlas Claudia Templesmitha. Vystřelím jaki bles pro batoh a sadu vrhacích nožů. Otáčím se a vydávám se směrem k smíšenému lesu. Slyším za sebou dupot. Otočím se. Běží za mnou ramenatý kluk z šestého kraje. Přidám na tempu.
"Mě neutečeš dvanáctko!"křičí za mnou. Pak uslyším jeho bolestný výkřik. Zpomaluji do poklusu až se zastavuji úplně. Snažím se ho najít pohledem, ale nikde ho nevidím. Vracíme se blíž k místu odkud jsem zaslechla jeho bolestný výkřik. Spatřím mrtvé tělo toho kluka asi pět metrů ode mě. Najednou mě někdo strhává za kmen stromu a zacpává mi pusu dlaní. Začnu se zmítat a kopat.
"To jsem já Mike..."otáčí mě čelem k sobě.
"Ach můj bože Miku! Vyděsil jsi mě."
"Pššt! Ticho! Něco tu je..."říká tiše.
"Ty jsi ho nezabil?!"
"Ne. Ale zahlédl jsem to co ho zabilo. Vypadalo to jako divokej pes. Možná trochu větší."
"Mutové..."
"Musíme odtud vypadnout."Popadne mě za ruku a táhne mě pryč. Ujdeme asi sto metrů, když v tom se Mike prudce otočí. Chytne mě pod krkem a hodí se mnou o kmen stromu. Vyrazím si dech. Sýpavě lapám po dechu. Mikovy oči zeleně září. Ze rtů mu unikne hadí zasyčení.
Co se asi Mikovy stalo? Co myslite?
ČTEŠ
The Hunger Games: Daisy Mellark
FanfictionDaisy Mellark je dcera našich známích milemců stíhaných osudem. Jak si povede v Hrách? A jak si povede v Hrách její nejlepší kamarád? Příběh je psán po přečtení knihy Catching Fire, tak odpusťte nedostatky.