15.část

994 64 2
                                    

Pohled Cetkie

Haymitch mě chytne za ruku a vede do jeho pokoje. Začnou se mi potit ruce a zrychlí se mi tep. Vím co Haymitch chce. A ano může to být divné. Jsem stále panna. Ale nikdy jsem na něco jako je sex neměla chuť ani čas. Zamkne dveře a vede mě k posteli. Opatrně mě políbí. Začne mi líbat krk. Ucítím divný pocit v podbřišku.

"Haymitchi."

"Hm?"políbí mě na klíční kost.

"Já...no...víš. Já jsem...no..."

"Ty co?" kouknu na mě.

"No...to..."začnu červenat.

"Ty jsi ještě panna?"

Kývnu a sklopím pohled. Určitě se mi bude smát. Prstem mi pozvedne hlavu.

"Nemusíš se stydět. Nijak bych ti neublížil."

"Ty se mi nebudeš smát?"

"Samozřejmě, že ne. Není důvod."

Uleví se mi.
Pohled Haymitch

Položím jí na postel. Stáhnu jí tričko. Překříží si ruku přes hrudník. Jemně jí uchopím za zápěstí a odendám ruku. Hned si tam překříží druhou ruku.

"Nemáš se za co stydět."

Pohladím ji po břiše. Pochvilce pochopí, že se nemá za co stydět a ruce složí podél těla. Začnu jí hl ladit po celém těle. Naskočí jí husí kůže.

"Je ti zima?"

"Ne. Lochtá to."zasměje se.

Přestanu.

Vyzvedne se na loket. "Neřekla jsem, že máš přestat."políbí mě. Vyzvednu se nad ní.

Políbím jí a jednou rukou jí hladím po nahé části těla.

Oplácí mi polibky. Sjedu rukou k jejímu rozkroku. Maličko se zarazí, ale nechá jí tam.

***

Je tak krásná, když spí. Musím se nad tím usmát.

"Zase na mě zíráš."zachraptí a pootevře oči.

"Jsi krásná."

"Nech toho."přisune se pod mou peřinu.

Políbím jí na čelo.

"Co chceš dělat?"zeptá se.

"Ja nevím. Co třeba jen tak odpočívat."

"Mám lepší nápad."zajiskří se jí v očích.

The Hunger Games: Daisy MellarkKde žijí příběhy. Začni objevovat