"Vypadáš nádherně."Rozplývá se Cinna.
Mám na sobě temně rudé šaty, které budu mít na dnešním záznamu z Her. Nechci tam jít.
Jen maličko přikývnu.
Přejde ke mě a vtáhne si mě do objetí.
"Bude to dobrý. Jestli budeš chtít plakat, prostě plač. Neočekává se od tebe, že musíš být pořád silná."
"Děkuji Cinno."Šeptám do jeho košile.
"Už je připravená?"Strčí do dveří hlavu Cetkie."Ach, zlatíčko, copak se děje?"Zeptá se vystrašeně.
"To nic. Jen jsem děkovala Cinnovi."Usměji se na ní. Nechci jí přidělávat další starosti.
"Budeme muset jít. Publikum čeká."Zašvitoří nadšeně.
"Děkuji Cinno, ještě jednou."
"Za málo, Daisy."Pohladí mě po vlasech. Cetkie mě popadne za ruku a už mě táhne pod pódium, na které se dostanu díky kovové, výsuvné plošině. Daruje mi rychle objetí a pak odcupitá někam pryč. Zůstávám tam sama. Stoupám si na plošinu a čekám.
Uslyším zeshora Ceasara jak vítá diváky, představuje můj přípravný tým, Cetkii, mamku, tátu, Haymitche, Claire, Carla a Johna. A teď jsem na řadě já. Plošine se se mnou začne zvedat. Nachvilku mě oslepí ostré světlo a ryk diváků je ohlušující. Nasadím nesmělí úsměv.
Ceasar mě vítá, třese si se mnou rukou a pak pokyne ke křeslu odkud budu sledovat tří hodinový záznam.
Sedám si do křesla. Světla pohasnou a jediným světlem je veliká obrazovka, která se rozsvítí a hned naskočí emblém kapitolu. Sevřu opěradla křesla a připravuji se na nejhirší.
Až do Mikovi smrti záznám vypráví jakýsi román a po mém zhroucení je to příběh šílené holky, co ztratila chuť do života a jediné co si přála bylo zemřít. Při pasáži, kde jsem viděla jak Mikovi vrážím dýku do hrudi jsem nezadržela slzy, které mě neopustili až do doby, kdy záznam skončil, obrazovka pohasla a zase se rozzsvítili světla.
Přichází ke mě prezidentka Paylorová s nějakým klučinou v zádech, který na podnose nese korunu Vítězů.
Prezidentka Paylorová jí vezme a posadí mi ji na korunu za řevu publika.
A to je konec. Tohle byl zase jeden fanfiction příběh na Hunger Games. Ještě nás čeká poděkování.
ČTEŠ
The Hunger Games: Daisy Mellark
FanfictionDaisy Mellark je dcera našich známích milemců stíhaných osudem. Jak si povede v Hrách? A jak si povede v Hrách její nejlepší kamarád? Příběh je psán po přečtení knihy Catching Fire, tak odpusťte nedostatky.