10. BÖLÜM

1.1K 43 0
                                    

Molitia'nın zihninde ziyafet günü hızla geçti. Tutkulu bir aşk ilişkisi içinde olduğu bu kişiye söylediği her şeyi hatırlamaya çalışırken yüzü düşünmeye başladı.

"Hey, Molitia!" (Sayım)

"Evet evet?" (Molitia)

"Ne yapıyorsun?" (Sayım)

"Bu nedir ..." (Molitia)

Molitia daha sonra fincandaki tutuşunun gevşediğini ve çayın fincandan döküldüğünü fark etti. Ellerini bir mendille hızla silerken, yaptığı hata yüzünden yüzü utançtan kıpkırmızı kesildi. "

"Sorun değil. Sanırım Leydi Molitia biraz şaşırmıştı. " (Duke Linerio)

Linerio Dükü gözleri gelişigüzel bir şekilde Molitia'ya baktı.

"Şey, ziyafete gittikten sonra hastalandığını duydum." (Duke Linerio)

"Ah evet." (Molitia)

"Üzgünüm. Haberi duyar duymaz sizi ziyaret etmeliydim ama acil bir şey oldu. " (Duke Linerio)

Bu apaçık bir yalandı. Gülümsemesine rağmen gülümsemesinden sıcaklık gelmiyordu. Onu hiç umursamadı.

"Bu iyi. Bir Dük'ün yapacak çok işi olduğunu duydum, bu yüzden ilk önce işinizi bitirmeniz doğru. " (Molitia)

Leydi Molitia'nın düşüncesi çok cömert. (Duke Linerio)

Bununla birlikte, onun karşısına oturdu. Dar bir masa değildi, ama ayaklarını uzattı ve ayakkabısının ucunu ayakkabısının ucuna koydu.

"Bence iyi uyan bir çift olacağız." (Duke Linerio)

"Öksürük!" (Molitia)

Onun sözlerini duyduğunda ağzından bir öksürük döküldü. Ağzına yeni koyduğu bir parça içecekle boğuldu. Yüzü parlak kırmızıya döndükten sonra bile öksürmeye devam etti.

"Molitia!" (Sayım)

Kont'un davranışlarını kınarken, keskin sesi kulağını deldi. Kont, kızının davranış şeklini takdir etmedi, bu yüzden kızının yerine çabucak karşılık verdi.

Evet, daha fazla anlaşamadım. İkinize ne kadar çok bakarsam, harika bir çift olacağına o kadar inanıyorum. " (Sayım)

Kont Clemence'in gördüğü bu mu? (Duke Linerio)

Dük'ün dudakları inceydi. Kupasından bir yudum alsa da çayına ya da Kont Clemence'e bakmak yerine Molitia'ya bakıyordu.

İşaret parmağı, yumuşak çay fincanı sapını yavaşça kaydırdı. Ona pervasızca baktığını fark ettiğinde yüzü kızardı. Bakışları o kadar yoğundu ki, sanki elbiselerinin arasından görebiliyormuş gibi görünüyordu.

Ona pek çok sorusu vardı ama bu sorular en iyi şekilde yalnızken soruluyordu.

Neden burada olduğunu, neden ziyafette kimliğini açıklamadığını ve neden kaba olabilecek sözlerini dinlediğini merak etti.

Molitia hastalanmaktan hâlâ zayıftı; Biraz iyileşir iyileşmez yataktan kalkıp Dük ile buluşmak zorunda kaldı. Vücudu kan basıncının ve stresin ani yükselişini kaldıramadı.

Oda dönmeye başladı ve başı geriye düştü. Oturduğu işe yaramaz sandalye, normal bir sandalyeden çok bir tabure gibiydi. Molitia'nın geri düşmesini engelleyen hiçbir şey yoktu, bu yüzden vücudu güçsüz bir şekilde geriye doğru çöktü.

Thud!

"Molitia!" (Sayım)

Leydi Molitia! (Duke Linerio)

Kont'un kızgın sesini ve Dük'ün kulağa ne kadar şaşırdığını dinleyerek Kont'un önünde tekrar özür dilemesi gerektiğini biliyordu.

Uyandığında başının arkası uyuşmuştu.

"Ah…"

Düştüğü zaman başını çarpmış olmalı. Molitia parmak uçlarını başının arkasına koyduğunda hafif bir yumru hissetti.

Hafif bir dokunuş bile onu acı verici hale getirdi. İyileşmesi muhtemelen bir haftadan fazla sürer. Soluk bir yüzle yavaşça etrafına baktı.

Molitia pencereden dışarı baktı. Baygın olduğu zaman gündüzdü, ama şimdi dışarısı karanlıktı.

Değişmeyen kıyafetler onu rahatsız etti, ama onları umursayacak zamanı yoktu. Çoktan ayrılmış olabilecek Dük'e yetişmesi gerekiyordu. Söylemek istediği çok şey vardı. Bu hızda, düğününün birçok yanlış anlaşılma ile yapılacağı açıktı.



Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin