Alçak sesi yankılandı. Parmakları hızla göğsünün etrafındaki düğmeleri kırdı.
"Gerçekten hayır?" (Kuzgun)
Dudakları tıpkı deniz kabukları gibi kenetlendi. Gümüş saçlarla kaplı yüzünün bakmadan bile kıpkırmızı olacağı belliydi.
Gözlerini görmek için her yeri aradı. Onların düşüncesi vücudunu paramparça etti. Çenesini geri çekti ve onu öptü.
Elbiselerini indirirken ince bir büstiyer ortaya çıktı. Kıvrımlarının yuvarlaklığının tadını çıkarırken dudakları onu boynundan omzuna kadar takip etti.
Bu senin son şansın. (Kuzgun)
"………." (Molitia)
"Bunu gerçekten yapmayalım mı karım?" (Kuzgun)
Onu ısıtmasına izin verdiğine inanamadı. Bundan daha acımasız bir merhamet yoktur. Görünüşe göre ısının soğumasına izin vermeyen elleri hâlâ kıpırdanıyordu.
'… Bu çok acı verici.'
Molitia'nın dudakları, daha dikkatli olurlarsa biraz acıtabileceği noktaya ulaştığını hissettiğinde aralandı.
"Çok sert yapmazsan, o zaman ……" (Molitia)
Bunu sürdürmek zor olacak. (Kuzgun)
Varlığını alt kısmına yakın bir yerde vurgulayalı çoktan uzun zaman olmuştu. Basitçe söylemek gerekirse, vücudunun alt kısmı pek öyle değildi.
Tatlı kokusu her zaman sabrını harekete geçirmiş gibiydi. Her ikisi de, elleriyle sarılmış gergin vücudu ve aşırı yumuşak ten arzusunu uyandırmıştı.
Molitia'yı kaldırdı. Şaşkınlık içinde sallanmadan önce onu dikkatlice yatağa yerleştirdi.
Onun yerine deneyeceğim. (Kuzgun)
Elbiselerini belinden çıkardı. İç çamaşırları dışında çıplak teni bir anda ortaya çıktığında vücudu küçüldü. Gecenin karanlığının aksine, güneş hala gökyüzünde idi, bu da onun figürünü ortaya çıkardı.
Bacaklarını o kadar güçlü tutarak iki yana açtı ki yumuşak kalçasında kırmızı bir iz bıraktı. Molitia ıslak iç çamaşırını çıkarırken titredi.
İç çamaşırları bacağına doğru kaydı. Parmağında kalan tek şey buydu ve sanki onu yalnız bırakmak istemiyormuş gibi büstiyerden kalan son giysiyi de soydu.
'Yine ben ……'
Dikişi olmayan Molitia'nın aksine, tamamen giyinmişti - bir ceketle tamamlandı. Keşke kolları kırmızıya boyanmasaydı, dışarı çıkabilirdi.
Bakışlarını hissetmiş ve aşağıya bakmış olmalı. Pft, güldü.
Çıkarmamı ister misin? (Kuzgun)
"Evet?" (Molitia)
Çünkü her zaman seni izliyorum. (Kuzgun)
"Şey, bu olamaz ..." (Molitia)
Aceleyle çok şey söylemeye çalışırken tereddüt etti. Raven'ın gözlerine kilitlenen gözleri çok güzeldi ve bir an için arzusunu bastırmak zorunda kaldı.
Ağzını açmak için çok cesaret aldı ve ancak dudakları öfkeyle kızardıktan sonra başarılı oldu.
"…yapabilirmiyim?" (Molitia)
"Elbette. Bu dünyada kocasının kıyafetlerini çıkaramayan bir kadın olduğunu sanmıyorum. " (Kuzgun)
Sonra onu çıkarırım. (Molitia)
Oldukça şaşırtıcı bir sözdü. Sonra neşeli kahkahasını geride tutarak yanına oturdu.
"Nasıl isterseniz." (Kuzgun)
Eli dikkatle yakaya dokundu. Düğmeleri birer birer çözen eller hafifçe titredi. Onun bu kadar konsantre olduğunu görmek çok hoştu.
"Düğmelerin kaldırılmasından çok uzun bir yol." (Kuzgun)
"Hey bekle. Gevşetmeye çalışıyorum. Bu senin yüzünden… ”(Molitia)
Raven yumuşak dudaklarını bütün olarak yuttu. O kadar çekiciydiler ki, bir yardımı olamazdı. Ağzının tadına baktıktan sonra dudaklarının üstünden baktı ve Molitia'nın boş yüzünü gördü.
"Sen?" (Kuzgun)
"... çünkü çok fazla düğmeli kıyafetler giyiyorsun." (Molitia)
Sonunda Raven kısa bir kahkaha attı. Molitia'nın içten kıkırdamasının sesiyle, kulakları öfkeyle kızardı.
"Tamam, bir dahaki sefere daha az düğmeli giysiler hazırlayacağım." (Kuzgun)
O ne demek istedi? Molitia kaynayan bir yüzle daha da çalışmak için ellerini hızlandırdı. Düğmeyi açmayı bitirdiğinde gözleri sağlam göğsüne takıldı. Gözlerini yırtık karınlarına çevirmeden önce ceketini ve gömleğini çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİ
RomanceE.n: ilk yüklediğim novel olduğu için anlaması zor OKUNMASINI TAVSİYE ETMİYORUM. Molitia Clemence hastalıklı bir şekilde doğdu. Kendini bir battaniyeyle örtmeyi unuttu ve üşüttü. 10 gün sonra sadece hafif bir soğuk algınlığı nedeniyle eşinin yanınd...