22. BÖLÜM

936 29 0
                                    

"Yemin ederim."

“… Reu… ben.”

Kırmızı dudaklar küçük ve tatlıydı. Sessiz bir gece olmasaydı duymayacağı bir ses kulağına düştüğünde, ağzı samimi bir çizgide çizildi.

Evet, gelecekte buna böyle adlandırırsınız. Bana artık Dük deme. "

"Tamam."

Yastığın üzerinde homurdanarak davranışı yavaşladı. Yarı ıslak gözler kısa sürede tamamen kapanmaya başladı.

"Uykulu musun?"

"Evet……."

Asla. Vücudu hala yeterli olmadığını haykırıyordu. Bu yüzden vücudunu bırakmadı.

O günden beri onu düşünüyor. Vücudunda hafif bir koku vardı. Dar ağzına girmenin o heyecan verici duygusundan dolayı hayal kırıklığı yaşıyordu.

"Hmm ... Daha fazlasını yapmak istiyorum."

Dürüst bir arzuyla dudaklarına sıktı. Kapalı ağzını açıp nefes alırken göz kapakları titreyerek mor gözlerini ortaya çıkardı.

"Gerçekten uykuluyum ..."

Sadece bu değildi, aynı zamanda acıtıyordu. Bunu bir kez daha yapmanın onu hasta edeceği açıktı. Kararlı bir şekilde engellenen eylemine hafifçe iç çekti.

Tamam, yapmayacağım. Onun yerine dokunuşumu durdurma. "

"Uykum var……."

Yumuşak bir el koluna dokundu. Elinden kurtulmaya çalıştığı için mızmızlandı, ama gücü uykululuktan kurtulamadı ama kayboldu ve güçlü kolunu itemedi.

"Molitia."

Göğsüne dokunan eli göbek deliğine indi ancak ağzından ses gelmedi. Bunun yerine, onun tatlı bir yüzle uyuduğunu görünce eli durdu.

"Ha."

Bu uzun gece düzgün bir şekilde uyuyup uyuyamayacağını merak etti.

Yoğun güneş gözlerini dürttüğü sırada Molitia göz kapaklarını yavaşça kaldırdı. Işığa uyum sağlamak için gözleri birkaç kez kırpıştırdı, etrafına darmadağınık bir şekilde baktı.

'Ah.'

Hareket etmeye çalışırken inledi. Bunun nedeni, dün geceden beri vücudun alt yarısından kaynaklanan ağrının artmasıydı.

Yataktaki eli vücudunun üst kısmını kaldırırken titredi. Acıttı, ama ölüm noktasına kadar değil.

Tekrar giymiş gibi bir gecelik giymişti. Gelinliğin paçavra gibi yerde yattığını görünce, hizmetçilerin onu giydirdiği anlaşıldı.

Yanakları utançla kıpkırmızı oldu. Vücudunun her yerinde kırmızı lekeler gördüler.

Utancını yuttu ve etrafına bakındı, etrafta kimseyi görmedi. Onun tarafı boştu.

O gün yardım edemeyeceğini söyledin.

Yanaklarını düzensiz bir şekilde şişirdi. İlk seferleri değildi, ama evli bir çift olarak ilk geceleriydi. İlk sabah uyanana kadar birbirlerinin yanında kalmanın kibar olduğu söylenir. Kitapta okuduğu bilgi onun önünde çoğu zaman işe yaramazdı.

Tavırlarını tamamen unutmamış gibi, yatağın yanındaki dar bir masaya giysiler yerleştirildi.

Yatakta ayağa kalkmak için bacaklarını oynatır oynatmaz ağrı sesi geldi.

Bacaklarını her hareket ettirdiğinde kasları çığlık atıyordu. Ağrının uyuşması, vücudunun alt kısmını iğne gibi dürtüyordu.

Sonunda yataktan kalkmaktan vazgeçti ve elbisesini daha sıkı bağladı. Tık tık

"Kim o?"

Benim adım Gilbert, uşağın olacağım.

Doğru zamanda geldi. Molitia konuşmadan önce görünüşünü yeniden doğruladı.

"İçeri gel."

Kapıyı açtıktan sonra sesin sahibi içeri girdi. Kibarca eğildi ve dün onları karşılamaya gelen oydu.

"Günaydın. İyi uyudunuz mu, efendim? "

"Evet teşekkürler. Odamın hazır olmasını beklemiyordum. "

"Bu, efendinin isteğiydi."

"Gerçekten mi?"

Bu tür şeylerle hiç ilgilenmeyeceğini düşündü. Çoğu zaman evin bakımı uşağa bırakılırdı.

"Dün merhaba diyebileceğimi düşünmediğim için geç de olsa merhaba demeye geldim."

Öyle dedi, pruvasından kaldırarak.

Ben Gilbert, bu malikaneden sorumlu diyakoz. Lütfen bundan sonra bana iyi bakın, Düşes. "

Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin