39. Bölüm

593 25 0
                                    

Düğün töreniniz nasıldı?

İyiydi.

"Düşes…"

"Terrance, tarladan gelen pisliğin kokusunu da özlüyor musun?"

Hayır efendim.

Neyse ki Terrance, ağzını çabucak kapattığı için Lyndon'dan çok daha ihtiyatlı davrandı. Sonra ofiste duyulabilen tek ses Raven'ın kaleminin kağıda çarpmasıydı.

Yeni bulunan tatlılığı denedikten sonra, eli doğal olarak bir kez daha sepetin içine girdi. Sonra ağzına bir kurabiye attı ve mırıldandı.

"... ona dinlenmesini söyledim."

"Evet?"

"Hayır bu hiçbirşey."

Raven bir kurabiye daha attı, dudaklarından bir başka kurabiye geçti. Zengin tatlı tadı bütün ağzına nüfuz etti.

* * *

Uşak Dük'ü karşılamayı beklerken, sakin ve hoş bahçede dörtnala giden atların zayıf sesi yankılandı. Uşak gelir gelmez onu daha fazla uzatmadan selamladı.

Raven ağzını açmadan önce hizmetçilerinin çevresine bir göz attı ve sordu.

"Karım nerede?"

Şu anda yatak odasında dinleniyor.

Lili, Molitia'yı bu kadar sağlıklı uyurken uyandırmaya dayanamadı. Ona keskin bir bakış attığını hissettiğinde, korkuyla başını hızla eğdi.

"Henüz uykuya daldığı için Madame'i uyandıramadım."

Onu uyandırmana gerek yok. Ona kendim gideceğim. "

Raven eldivenlerini hızla çıkardı ve uşağa uzattı.

"Akşam yemeği istendiğinde hemen servis edilecektir."

"Anladım."

Kapıyı tereddütle çalmaya çalışırken Molitia'nın odasının tam önünde duruyordu. Çok düşündükten sonra, Molitia'nın hala içeride uyuduğunu hatırlarken dikkatlice kapı kolunu çevirdi.

Yavaşça yatak odasına girerken onu mutlak bir sessizlik karşıladı. Battaniyenin ara sıra hışırtısı dışında hiçbir ses duymaması çok tuhaftı.

Kuzgun oda boyunca olabildiğince dikkatli bir şekilde yürüdü. Yumuşak halıya dikilen ayak sesleri zar zor duyuluyordu.

"Hnn ..."

Yatağa yaklaştığında bile, Molitia uyanma belirtisi göstermedi. Sakin bir şekilde kapattığı gözleri, yumuşak bir şekilde mırıldandığı bir an dışında, hiç kıpırdamadı.

Yatağın kenarına cesurca oturmasına rağmen hala aynı pozisyondaydı. Raven, onun hafifçe kaşlarını çattığını görünce oldukça gerildi ama hepsi bu kadardı. Daha sonra kendini tamamen rüyalar diyarına çekmeden önce biraz kıvrıldı.

Raven, mor gözlerinin onu şefkatle karşılamasını istediği için biraz hayal kırıklığına uğramıştı.

Dün olduğu gibi onu karşılama figürüne gerçekten bakmak istedi.

Onu rahat uykusundan uyandırırsa kendini bir şekilde suçlu hissetti. Belki de bu yüzden onu uyandıramadı. O sırada hafifçe utanmış hizmetçiyi hatırlarken Raven hafifçe iç çekti.

Sonunda tek başına yemek yemesi gerektiği düşüncesiyle hayal kırıklığına uğrayarak ellerini cebine soktu.

"... hayır, uh ..."

Molitia?

Raven bakışlarını hızla soluk mırıltıya çevirdi. Gözleri hâlâ sımsıkı kapalıydı ama o zamana kadar bir şeyler vardı.

"Hayır ... hayır, özür dilerim ... Özür dilerim ..."

Bir kabustan işkence görmüş gibi homurdanıyordu. Daha da sokulurken elleri daha da sıkı kıvrıldı.

Artık dayanamıyordu. Raven hemen ellerini omuzlarına koydu.

Molitia, uyan.

Sonunda sıkıca kapatılmış göz kapaklarını kaldırdığında onu nazikçe sallıyordu. Hâlâ bir rüyada geziniyormuş gibi gözleri şaşkınlık içindeydi.

"… Um, Duke…?"

"Uyanık mısın?"

"Ah……."

Raven'ın yumuşak sesi kulaklarını kapladı. Zihni gerçekliğe dönerken gözleri hızla titriyordu.

"D ... Duke?"

"O kadar derin bir uykudaydın ki, odaya girdiğimi bile fark etmedin."

Rüyasının konusuna hiç dokunmadan dikkat çekti. Bu kadar hassas konulara acele etmek istemiyordu. Yine de, Raven'ın sözlerini duyduğunda yanakları anında pembeleşti.

"Yorgun olduğum için ..."

"Her şey yolunda. Kötü olduğunu söylemiyorum. "

"Pekala, hediyemi aldın mı?"

"Ah."

Kuzgun ağzında kalan tatlılığın tadına bakmaya devam ederken refleks olarak dudaklarını yaladı.

Oldukça lezzetliydi. Onlar için teşekkür ederim. "

Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin