30. BÖLÜM

711 29 1
                                    

"Burada bekle. Sana ilacı vereceğim. " (Kuzgun)

"Oh hayır!" (Molitia)

Molitia hızla ayrılmaya çalışan Raven'ı yakalamaya çalıştı. Dük'ün doktoru tarafından sağlanan ilaç dışında kendi ilacı vardı, bu yüzden bıraktı.

Zahmetin ilacı almaya devam etmesini istemedi. Molitia protesto etmek için elini salladı.

Birkaç kez ilaç almanın acısına katlanmak istemedi.

"Yaparım. Çalışmayı yeni bırakmıştın, bu yüzden dinlenmelisin. " (Kuzgun)

Sorun değil, bu benim işim. (Molitia)

Raven ayağa kalkmaya çalışırken nazikçe başını okşadı. Hassas bir güçle birlikte onu durdurdu, böylece Molitia onun sandalyesinden hareket edemezdi.

Yatak odasına geri dön, sana hapları getireceğim. (Kuzgun)

"…tamam." (Molitia)

Sonunda, Raven ilacı almak için ortadan kayboldu ve Molitia iç çekti.

Hizmetçilere yaptırmadan ilacını kendisi almaya gittiğinde yüzü biraz ısındı.

Böyle olmamalı. Düğünde onu tehdit etmeyi düşündüğünde, asla varsayamazdı.

"Düşündüğümden daha iyi mi…?"

Molitia'nın kafası hafifçe eğildi. Hâlâ ilk gününde olan ona her şey kesinlikle tuhaftı. Kocası bile onun için alışılmadıktı.

Molitia aniden koltuğundan kalktı. Hala böyle kalamazdı. Geri dönmeden önce ilacı çabucak yutacaktı.

Şifalı bitkilerden dönüştürülen sıvı ilaçlar hayal edilemeyecek bir tada sahiptir. Tipik acı tadı dışında, bazen dilini felç edebilecek tadı almaya alışmaya zorlandı.

Ancak ne kadar yutmuş olursa olsun ilacın tadına hiç alışamadı. İlacı iki kez almayı reddetmesinin nedeni buydu. Molitia etrafına bakmak yerine hızla yatak odasına girdi.

Neyse ki yatak odasında kimse yoktu. Molitia sakladığı ilacı aceleyle çekmeceden çıkardı.

Ağır kahverengi şişe sadece önceden sıvılaştırılmış çok az sıvı içeriyordu. Sıvı haldeyken ayrışması kolay olduğu için, bir kerede cömert bir miktar yapmak tamamen imkansız hale geldi.

Alışkanlıktan hızla şişenin mantarını açtı ve belli bir miktarını kaşığa döktü. Önce yoğun ilaca isyan etti ve sonra hızla ağzına koydu.

Molitia'nın kaşlarını çatmasına neden olan - asla kelimelerle tarif edilemeyecek - sert bir tada sahip bir demir izlenimi bırakacak kadar acıydı.

Elleri acilen masada ellerini salladı. Su. Bu iğrenç tadı etkisiz hale getirmek için suya ihtiyacı vardı.

"Ne yapıyorsun?" (Kuzgun)

"Oh, öksürük, öksürük!" (Molitia)

Arkasından gelen ses karşısında şaşıran Molitia öksürmeye başladı. Bunun nedeni aceleyle içtiği su kısmen hava yoluna geçmişti. Aynı zamanda bardağın burnuna çarpıp çarpmadığını da merak etti.

Molitia? (Kuzgun)

“Oh, hiçbir şey… Öksürük! Hayır." (Molitia)

Onu durdurduğunda hala acı çekiyordu. Gizli bir uyuşturucu zarfıyla yakalanmak istemedi. İlacın zarfını ve şişesini açık çekmeceye koydu ve birkaç saniye içinde geri döndü.

O anda Raven'ın yüzü zorla kaşlarını çattı.

"Sen……." (Kuzgun)

Şaşıran Molitia, korkunç bir yüzle ona yaklaşırken geri çekildi. Daha sonra kolunu çekti ve anında burnuna bastırdı.

"Burun kanaması yaşıyorsun ve bunun bir şey olmadığını söylemeye cüret mi ediyorsun?" (Kuzgun)

Burun kanaması mı? Acı ilaçtan kanın tadı nüfuz ederken, hemen ağzında bir miktar tatlılık tattı.

Gilbert! (Kuzgun)

Uşak, Raven'ın sesine acele etti. Yine kanayan metresini görünce şaşkınlıkla ağzını açtı.

Madam! (Gilbert)

"Doktoru geri ara." (Kuzgun)

"Tamam." (Gilbert)

Uşak, içeri girdiğinden daha hızlı ortadan kayboldu. Molitia'nın burun kanaması bastırılırken başı eğiliyordu - sert.

"Bu büyük bir mesele değil ... ... ve yakında duracak." (Molitia)

Doktorun önemli olup olmadığını söylemesine izin vereceğim. (Kuzgun)

Molitia, Raven'ın sözlerine iç çekti. Bu evin insanları en ufak şeylere hep şaşırırdı. Burun kanaması, her gün hasta olan onun için önemsiz ve önemsiz bir şeydi.





Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin