29. BÖLÜM

709 29 3
                                    

Kont Clemence dün gece ziyafet salonundan çıkmayı protesto etmek için sabah geldi. Dün Dük ve karısının evlenmesinden bu yana büyük bir saygısızlık oldu.

Ama Kont böyle bir nezaket umursamadı. Sadece Dük ile ilgili bir hata bulma ve ondan yararlanma fikri vardı.

Raven onu uyandırmak istemedi. Yanında mışıl mışıl uyuyordu ve yatak odalarında böylesine tatsız bir şeyle uğraşmak istemiyordu. Dikkatlice giyindi ve Kont'u konuşmak için başka bir yere götürdü.

Kont Clemence ne dedi?

"Pek bir şey yok. Her zamanki gibi para istedi. "

Yüzeyde, Kont işi birlikte ilerletmek istiyor gibiydi, ama gerçekte bu gerçek olmaktan uzaktı. Dük sinirlenerek tapınağına bastırdı. Para onun için büyük bir sorun değildi. Ancak bir unvanı korumak için para kadar iyi bir şey yoktu.

Linerio Dükü'nün para denebilecek çok şey vardı.

"Ona söyledin mi?"

Hayır, az önce madam'a iş için dışarıda olduğunuzu söyledim.

"Tamam."

Bilmesi gereken tek şey buydu. Kendi başına halledebileceği için bunlardan hiçbirini ona söylemek istemedi.

Raven, aniden ortasında durduğunda çalışma odasına yukarı çıkmıştı. Çalışma odasından çıkarken gözleri, hizmetçinin tuttuğu kanlı paçavralara çevrilmişti.

"... bu kanlı paçavralar ne?"

Ah, merhaba usta.

Pillen, Raven'ın sesini duyduğunda hızla eğildi,

"Madam çalışma odasında burnu kanadı."

"Burun kanaması?"

Raven'ın gözleri kaşlarını çattı. Bu sabah dışarı çıkmadan önce oldukça iyi uyuyordu.

Bir doktor mu aradın?

Dük'ün aile doktorunu aradım.

"... bir aile doktorumuz var mı?"

Eğitimli bir savaşçı nadiren hastalanır. Aralarında en güçlüsü Raven olduğunu söylemek abartı olmazdı. Bu sayede Dük'ün doktoru Molitia gelene kadar oynayıp yemek yiyerek boş bir hayat yaşadı.

"Var. Doktor yanlış bir şey olmadığını söyledi, bu yüzden anemi için bir miktar ilaç yazdı. "

"… Kanadı ve bunda yanlış bir şey yok mu?"

Sözler doğru değildi. Raven'ın hatırasına göre, kanayan tek kişi kritik derecede hasta olan insanlardı.

Gerçekten iyi olduğu doğru mu? Doktor şarlatan değil mi? "

Herkes senin kadar sağlıklı değil. Madamın zayıf bir vücudu var. "

"O şimdi nerede?"

Madam yemeğini yeni bitirdi ve çalışma odasında.

"Çalışmada? Burun kanaması olduğunu söylememiş miydin? "

Ben de bunun için endişelendim ama o sonuna kadar gitmek ve işini bitirmek konusunda ısrar etti.

Uşak bitirmeden, Raven merdivenlerden çalışma odasına çıktı. Onu görmesi ve kontrol etmesi gerektiğini düşündü.

Adını söyleyen garip bir ses "Molitia," yazmayı bıraktı.

Ah, buradasın.

"Oturmak." (Kuzgun)

Ayağa kalkmak üzere olan Molitia'ya yürüdü ve kanlı bir bez aldı. Yanaklarının bu sabah erkenden daha solgun olduğunu görünce onu üzdü.

Kanlı. (Kuzgun)

"Çok önemli değil. Sadece küçük bir burun kanamasıydı. " (Molitia)

Kanamak önemli değil mi? (Kuzgun)

Eli Molitia'nın yanağını nazikçe okşadı. Eli soğuk yanaklarıyla temas ettiğinde alnında bir çizgi oluştu.

Ona eliyle dokunduğundan emindi. Bir esinti gelirse serap gibi ortadan kaybolacağından korkuyordu.

"Gerçekten sorun değil ..." (Molitia)

"Bugünlük yeter." (Kuzgun)

Raven kalemi elinden aldı.

"Henüz değil." (Molitia)

"Bugünün işini yarına iterseniz Dükalık düşmez." (Kuzgun)

"Bu doğru." (Molitia)

Raven'ın güven sözleriyle kesilen Molitia gülümsedi.

"İlaç aldınız mı?" (Kuzgun)

"Hayır henüz değil." (Molitia)

"Henüz değil?" (Kuzgun)

Yemek yediğinden beri epey zaman geçtiğini biliyordu. Raven ona baktı. Özellikle kendi vücuduna karşı duyarsızdı ve bu onu memnun etmedi.

Kalem neredeyse ince bileğinden çok daha büyük göründüğü için kalemi tuttuğunu izlerken gergindi. Raven usulca iç çekti. Kendine bakmazsa, kendisine bakmaktan başka seçeneği yoktur.



Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin