Bunu söylemek istemiyor musun?
"Hayır, Reu ......."
Sözleri dudaklarında yutuldu. Bir hece daha söylemesi gerekiyordu. Dilini açık dudaklarının arasına kazdı, eşit dişlerini süpürdü.
Seni duymadım.
"Reu ......."
Yine ağzı onu kapattı. Bu noktada, bunu bilerek yaptığını biliyordu. Molitia protesto ediyormuş gibi göğsüne vurdu.
"Sorun nedir?"
"Hey, konuşmama izin vermelisin."
"Bunu kolaylaştıracağımı söylediğimi hiç sanmıyorum."
Biraz uzaktan nefesini hissedebiliyordu. Diğer eli yanağını okşadı.
"Karım saf."
Molitia'nın yanakları onun sözlerine kızardı. Ne kadar kararlı olduğunu bilmiyordu. Biraz gülümsedi ve alt dudağını emdi.
Hala konuşmak istiyorsan bir şey söyle. Seni durdurmayacağım. "
Aynı zamanda, dediği gibi, kazmak için bir parmağı daha gerildi. Daha da dar bir iç duvar, heyecan yüzünden tereddüt etmeden parmaklarını sardı. O kadar dardı ki, bir hafta önce penisinin içinde olduğuna inanamadı.
Bu kadar sıkı. Gerilimi düzgün bir şekilde serbest bırakmazsa ve onu gevşetmezse, yaralanacağı açıktı. Sürekli hareket ederken parmakları biraz daha içeri girdi.
"Ah..."
Parmakları ona her girdiğinde omuzları titriyordu. Karıncalanma hissi uzun bir süre sonra zevk ve acı eşliğinde geri geldi. Parmaklarının üzerinde aşağı indi, onu içini ovuşturdu.
Diğer eli boyun çizgisinden aşağı kaydı. Süslü aksesuarlarını çıkaramayınca, elbiselerin kurdelelerini çözmeye başladı.
Ancak alışılagelmiş kıyafetlere göre çok daha karmaşık olan gelinlik, kolay kolay çözülemedi. Pürüzsüz cildi onunla dalga geçiyor gibiydi.
"Bunu bilseydim, hizmetkara önce elbiselerini çıkarır, sonra seninle olurdum."
Alçakça homurdandı. Birkaç kurdeleyi daha bıraktıktan sonra dayanamadı ve elbiselerini çıkardı.
"Ah!"
Beyaz tenini kırmızı lekelerle ortaya çıkardı. Bir kerede iç çamaşırını çıkardı, böylece elastik göğüsler çırpındı ve kendilerini gösterdi. İnce vücuduna göre oldukça gelişmişlerdi.
Göğsü gözünün önünde dururken ortaya çıkan cildi kavramayı başardı.
Yumuşak bir göğüs, kavrayışının altında şekil kaybetti. Zaten sağlam duran meme başı avuçlarını zayıf bir şekilde tahriş etti. Tüm avuç içi ile uyarılırken meme uçlarını parmaklarıyla yuvarlarken, kadının çekirdeği çırpındı.
Seni böyle görünce ve açgözlülük yaptığımda kendimi iyi hissediyorum.
"Ha ..."
Utanç içinde ağzından acı bir ses çıktı. Hayır, göğsünü her uyarışında. Karnı çınlıyor gibiydi. Aşağıda parmaklarından farklı olan başka bir his onu heyecanlandırdı.
Onun içindeki parmaklarından bir çatırtı sesi duydu. İçerideki berrak sıvı, ellerinin hareket etmesini kolaylaştırdı.
Ama yeterli değildi. Hareket daha rahat hale gelirken, içi hala sıkıca kapalıydı. Parmakları iç duvara bastığında, beli büküldü.
"Ah. Ru ....... "
Adı söylemeye yönelik küçük girişimi ağzına çekildi. Ona bir şans vereceğini söyledi ama bunu her seferinde elinden aldı. Dili ağzının etrafında dolandı ve onu yedi. Dili sıkıştı ve ezildi.
Bir parmağı daha içeri girdiğinde kalçaları titredi.
"Biraz ..."
"Buraya?"
"Ha......."
Hayır demek üzere olan sözleri, nefesiyle tarlayı bulandırdı. Gözleri parıldıyordu. Ve bulanık göz bebekleri nemlendi.
Burayı beğenmiş olmalısın.
Parmakları ısrarla mekanı çevreledi. Kısa bir dokunuştan sonra bile, parmak uçlarıyla sertçe bastırdığında bacakları havada titredi.
"Hayır, öyle değil....."
"Sorun değil. Sadece vücudunuza bırakın. "
Kulağına küçük bir fısıltı geldi. Artan zevk duyguları patladığı anda, beli büküldü. Elinin altındaki sandık hızla yükseldi ve düştü.
Evet, iyi iş.
Kafasını okşadı. Parmaklarını kadından çıkarırken aynı anda pantolonunu ve iç çamaşırını indirdi. Aralıklı kalçalarını yakaladı, onları genişçe açtı. Ecstasy yüzünden seğiren vajinası gözleri tarafından görülüyordu.
"Hayır ... bana öyle bakma."
"Vücudunu başka kim görmeli?"
Utanmadan sordu.
"Çok tatlısın."
Sıvıya batırılmış parmaklarını nazikçe kaydırırken vücudu heyecanlandı. Gülümsedi ve kıyafetlerini birer birer açtı. Sıkışık düğmeleri bıraktığında kıyafetleri hızla çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİ
RomanceE.n: ilk yüklediğim novel olduğu için anlaması zor OKUNMASINI TAVSİYE ETMİYORUM. Molitia Clemence hastalıklı bir şekilde doğdu. Kendini bir battaniyeyle örtmeyi unuttu ve üşüttü. 10 gün sonra sadece hafif bir soğuk algınlığı nedeniyle eşinin yanınd...