42. Bölüm

617 21 0
                                    

"Nasıl bu kadar çok yiyip hala hareket edebiliyorsun?"

"Gerçekten mi. Zaten çok yedim çünkü çok lezzetli. "

Molitia kasıtlı olarak midesini okşadı. Raven, onun minyon elinin altındaki düz karnını görünce hemen kaşlarını çattı.

"Hayır."

"Ne?"

"Fazla ye."

"Az önce zaten dolu olduğumu söyledim ..."

"Çünkü yediğin kadar egzersiz yapacaksın."

Molitia açık bir şekilde söylerken Raven'a boş bakışlarını sürdürdü. Kısa süre sonra yüzü güzel bir gül gibi kırmızıya dönmeye başladı.

"Yemek sırasında ne diyorsun?"

"Tüm söylediğim her halükarda gerçek olduğunda neden bu kadar şaşırdın? İlk olarak, tam o sırada devam etmeden önce önce yemek yemek karımın önerisi değil miydi? "

"O sendin……!"

Molitia'nın kırmızı dudakları utanç içinde büzüldü. Onlar beceriksizce yuvarlanırken mor gözleri Raven'ınkinden kaçıyordu.

Hatırlamazsan, kişisel olarak senin için tekrar edebilirim. Yoksa beklemeyi bırakmamı mı istiyorsun? "

Hâlâ tamamen giyinik olan ona bir bakış attı. Molitia'nın çıplak bedenini hatırladığında, bedeni kontrol edilemez bir tutkuyla hemen sertleşti.

"… Daha çok yerim."

"İsterseniz."

Raven ağzına başka bir et parçası fırlatmadan önce hafifçe gülümsedi. Bakışlarını hâlâ ona kilitledi, bu yüzden ellerini oldukça yavaş hareket ettirdi.

Birini zorla beslemenin asla iyi olmadığını söylüyorlar, ama Molitia çok az yemişti. Onun narin, ağrılı bileklerini hatırladığında yüzü anında kaşlarını çattı.

'Farklı bir takviye türü bulmam gerekiyor.'

Hemen kendine başka bir zihinsel not aldı, bu da öncekinden çok daha lezzetli olacak bir ek oluşturmaktı.

"Demek evden belgeleri alan kişinin sen olduğunu duydum."

Kuzgun, mutfaklar tabaklardan neredeyse tamamen temizlendiğinde ağzını siliyordu.

Kendi yemeğini asla bitiremeyeceğini düşünüyordu. Molitia daha sonra derinliği açısından anlamsız olan midesine şaşkın bir bakış attı.

"Doğru."

Bana güvenmediğin için mi?

Raven, Molitia'nın masum sorgusuna şaşırmış görünüyordu.

"Tam olarak değil. Belgeleri kontrol ettim ve çok iyi bir iş çıkardığını gördüm. Sorunun neyle ilgili olduğunu anlayabiliyorum. "

Öyleyse neden aldın?

Uşaktan haber almadın mı?

"... beni daha çok dinlendirmek için mi?"

Molitia'nın çenesi, onun şaşırtıcı sözleriyle çabucak düştü. Nazik uşak tarafından sadece kalp kırıklığını yatıştırmak için konuşulduğunu düşünmüştü. Dürüstçe gülümsemesinin tek nedeni buydu.

"Evet, çok çalışmak çok iyi ama aynı zamanda kendi vücudunuzu nasıl düzgün dinlendireceğinizi de bilmelisiniz."

"Ama yapacak hiçbir şeyim yok, o zaman ..."

"Neden olmasın?"

Raven hızla ona doğru yürümeden önce ayağa fırladı. Yemek salonundaki kocaman masanın aksine, yatak odasındaki bu küçük boşluk ona anında ulaşmasını sağladı.

Raven eğildi ve hiçbir şey söylemedi. Bununla birlikte, elleri tamamen sırtındaydı, minyon vücudunu destekliyordu, sonra ellerini uyluklarının altına iterek ve onu sürekli yukarı kaldırırken ona doğru derin bir şekilde eğildi.

Ra, Raven?

Önce, akşam yemeğinde bana katılmayı bekledin.

"Elbette, bu bir verilen."

Ve sonra bana lezzetli kurabiyeler yaptın.

Dudakları alnına hafifçe sıyrıldı.

Sen de her gün beni kabul ediyorsun.

Çekici bir fısıltı duyamadan dudakları kulağına dokundu.

"Molitia."

Parmakları baştan çıkarıcı bir şekilde eteğinin içine kaydı ve onları bacaklarına yuvarladı.

Hemen şimdi koymak istiyorum.

Doğrudan sözleri yüzünün bir anda ısınmasına neden oldu. Görünüşe göre, birlikteyken hep öfkeyle kızardı.

"Fakat……."

"Aç olmak artık mazeret olarak işe yaramayacak."

"Sonra, temizleyin ..."

Benimle yapmak istemiyor musun?

Ah, öyle değil. Sadece böyle bırakılırlarsa kokarlar. Ayrıca, hizmetçilerin habersizce içeri girip temizlik yapmaya başladıklarında, biz ...

Raven, hareket etmeye başladığında onun mazeretini tahmin ediyordu. Sonra, kollarını daha da sıkmadan önce Molitia'nın kollarına sarıldığı yatağa oturdu.

"Butler!"

Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin