Sanırım şimdi çıkarabiliriz.
Ağzına bir bez kondu, bu yüzden tek kelime edemedi. Sadece burun kanaması yüzünden ne kadar endişeli olduklarını görünce gözlerini devirdi; doktor muayenesini bitirene kadar hareketsiz kaldı.
"Şiddetli kansızlığınız var. Vücudunuz da oldukça zayıf. "
Bu önemli değil mi?
Yanında duran uşak dikkatle sordu.
Uzun yıllar bu evde uşak olarak çalıştı, ancak yaralı bir yaranın yanı sıra başka bir yerden kan geldiğini hiç görmemişti. Konakta çalışan hizmetkarların çoğu çok yetenekli olmalarına rağmen, ustaları gibi sağlam bir yapıya ve güçlü bir kişiliğe sahiptiler. Kısa yaşamında, birinin burun kanaması olabileceğini hiç bilmiyordu.
Bu nedenle Gilbert, metresinden gözlerini alamadı. İlk başta ne kadar küçük ve narin olduğunu fark ettiği için zaten endişeliydi, ancak bu olaydan sonra tamamen korkmuştu.
Elleri hafifçe titredi ve ağzından tek bir kelime bile alamadı. Efendisinin karısına hizmet etmediği için efendisi tarafından azarlanacağını bilmesine rağmen.
"Ekselansları ..."
Herkes doktorun sözleri karşısında gergindi. Hizmetçiler ve uşaklar, beklentiyle nefeslerini tutarken yalnızca doktorun ağzına odaklandılar.
“… Vücudunuzda hiçbir sorun yok. Biraz dinlenirsen daha iyi hissedeceğini düşünüyorum. "
"Madam ..."
Doktorun sözleriyle herkes rahat bir nefes aldı. Atmosfer gergin ve gergindi, ancak Molitia uzak durdu.
Tanrıya şükür hanımefendi.
Uşağın sözlerine hafifçe başını salladı. Onlara durumundan bahsetmesi gerekip gerekmediğini merak etti, ama ne kadar rahatlamış göründüğünü görünce başka hiçbir şeyden bahsetmedi.
Neyse ki, Molitia'nın doğal olarak hasta bedeniyle pek ilgilenmiyor gibilerdi. Sadece mevcut burun kanamasını durdurmak için çaresizdiler.
Artık bezi çıkarabilirsin. Şimdilik burnunuza dokunmayın veya tahriş etmeyin. "
"Elbette."
"Öğün atlamamalısın. Düşes zayıf bir vücuda sahip, bu yüzden düzenli yemek yemesi gerekiyor. Alabileceği tüm besin maddelerine ihtiyacı var. "
Molitia uşağa yana doğru baktı. Uşak, doktorun sözlerini heyecanla dinledi. Uşağın sözleriyle ondan daha çok ilgileniyor gibiydi.
"İlacı hazırlayıp mümkün olan en kısa sürede size göndereceğim."
Doktor odadan çıkarken yere kanlı lekeler dağıldı.
Kumaş saf beyaz olduğu için kararmış kan daha koyu görünüyordu.
Madam, yemek odasına gidelim. İlacınızı almak için tok bir mideye ihtiyacınız var. "
Şimdi yapabileceğinin en iyisiydi. Molitia isteğini kabul etmeye hazır bir şekilde oturduğu yerden kalktı.
Madam, lütfen ayağa kalkarken dikkatli olun.
Yanındaki hizmetçi şaşırdı ve kolunu tuttu.
"Çok kanadığın için başın dönebilir, bu yüzden lütfen adımına dikkat et."
Hizmetçi kolunu tuttuğunda, Molitia sanki havada yürüyormuş gibi hissetti.
Doktor iyi olduğumu söylemedi mi? Bunu yapmak zorunda değilsin ... "
Hayır, yemek odasına gitmek uzun sürmez. Sana yolu göstereceğim. "
Hizmetçilerin ne kadar sadık ve endişeli olduklarını gören Molitia sessiz kaldı. Birinin ona bakması o kadar da kötü değildi.
"Öyle bile olsa, her iki taraftan da destek almak biraz ..."
Molitia diğer hizmetçiyi ona tutunmaktan caydırmak için başını çevirdi ama hizmetçinin onu tutması sağlamdı.
"... öyleyse şimdi gidelim mi?
"Sana rehberlik edeceğim."
Herkes ona aşırı derecede hasta biri gibi davrandığı için Molitia onun için endişelenen insanlarla çevrili yemek odasına yöneldi.
Yemek salonuna geldikten sonra bile endişeleri ve endişeleri devam etti. Burun kanaması haberi malikaneyi çoktan dolaştıktan sonra herkes onun etrafında temkinli davrandı.
Kont'un evinde gördüğü muameleye kıyasla, burada bir ülkenin yıldızı gibi muamele görüyordu.
Kötü bir his değildi, bunun yerine, bakılma duygusu oldukça ferahlatıcıydı. Fena değildi.
Ancak bu tedavinin uzun sürmeyeceğini biliyordu. Kont'ta olduğu gibi hastalanmaya devam ederse, kesinlikle ona kızacaklardı. Molitia yemek servis edilir edilmez sırtını düzeltti.
* * *
"Sen buradasın. Düşündüğümden daha erken döndün. "
İlk önce Raven'ın dönüş haberini memnuniyetle karşılayan, uşak Gilbert'ti. Paltosunu bir fiyonkla aldı.
(Ç / N - Reuben olan ismini Raven olarak değiştirdim. Bir yanlış tercüme oldu. )
"Bu gerçekten önemli bir şey değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİ
RomanceE.n: ilk yüklediğim novel olduğu için anlaması zor OKUNMASINI TAVSİYE ETMİYORUM. Molitia Clemence hastalıklı bir şekilde doğdu. Kendini bir battaniyeyle örtmeyi unuttu ve üşüttü. 10 gün sonra sadece hafif bir soğuk algınlığı nedeniyle eşinin yanınd...