37. Bölüm

584 22 0
                                    

Bu, yiyemeyeceğini düşündüğü bir kitabı sürekli araştırdıktan sonra bulduğu bir tarifti. Molitia daha sonra bu tekniği zihninin içinden sağladı.

"... ve eğer iyi pişmişlerse birazını Dük'e daha sonra vermek istiyorum." (Molitia)

Uşak, ona bakarken şaşkına döndü. Yüzünde sadece bir çekingenlik vardı, ama bugün ilk kez gördüğü canlılık yanaklarına daha fazla renk kattı.

Bu nedenle, uşak ona 'ustanın nadiren tatlı atıştırdığını' söyleyemezdi.

Önce yumurtayı sarısından ve beyazından ayırdı. Sonra yumurta beyazına benzer miktarda şeker koydu ve karışımı hızla çırpmaya başladı.

El hareketleri o kadar hızlıydı ki huzursuz şef sonunda soldu. İnce ve kırılgan görünümlü bilekleri ile bir kazaya neden olabilir ve kesinlikle sorumlu tutulacaktır.

Madam, lütfen size yardım etmeme izin verin. (Şef)

"Teşekkür ederim." (Molitia)

Molitia ona yaklaşan şefe gülümsedi. Elinin ve boynunun hareketlerini buna göre koordine edemediği için onun için oldukça zordu. Bu yüzden verilen fırsattan yararlandı.

"Böyle çırpmaya devam edebilir misin? Köpüklenene kadar. " (Molitia)

Oldukça zorlu bir görevdi. Bunun nedeni, ortasına her şeker döktüğünde, sürekli olarak geri çırpmak zorunda kalmasıydı. Karışımın uygun bir beze olarak oturması önemli miktarda zaman alacaktır.

Şef, kolu düşmüş gibi hissettiğinde çırpma işlemini durdurdu. Daha sonra beze'yi bir pasta kağıdına koydu ve yavaş yavaş tepsiye sıkmaya başladı.

Kağıdın ucundaki küçük kesiği sayesinde karışımı şekillendirmek kolaydı. İnce ellerinin her hareketinde tepside minik çiçekler açardı.

Molitia, şeften tepsinin önceden ısıtılmış fırına yerleştirildikten bir saat sonra çıkarılmasını istedi. Molitia şefin kararlı cevabından emin olduktan sonra yatak odasına döndü.

Yemek yapmaktan zevk aldığının farkında değildim. (Gilbert)

Bir tür alışkanlık haline geldi. Pek çok yemek bilmiyorum. "

Molitia ellerini çekingen bir şekilde sakladı. O kadar iyi bir hatıra değildi. Aslında mutfağa girmesi çok nadirdi. Daha sonra geçmişini geride bırakırken sandalyesine oturdu.

"Bir kart alabilir miyim?" (Molitia)

Ne tür bir kart istersiniz? (Gilbert)

"Her şey yoluna girecek. Kurabiyelerle birlikte onu şaşırtabileceğimi düşündüm. " (Molitia)

Uşak, efendisi için gerçekten mutluydu.

"Senin için en iyisini hazırlayacağım." (Gilbert)

Kartını bitirir bitirmez mutfaktan bir telefon geldi ve kurabiyeler için bir sepet hazırladı. Daha farkına bile varmadan, tamamlanmış pişmiş beze dizisi onun görüş alanına yerleştirilmişti.

Molitia bir kurabiye seçti ve ağzına attı. Tatlılığın tanıdık tadı ağzına yayılırken hışırtıyla eridi ve tatlı bir şekilde gülümsemesine neden oldu.

Birini denemek ister misin? (Molitia)

"İzin verirseniz?" (Gilbert)

"Elbette." (Molitia)

Gilbert, Molitia'nın sözlerine onu ağzına sokmakta tereddüt etmedi. Tatlılık dilinin ucunda oldukça güçlü olmasına rağmen, gevrek doku kalıcı bir tada sahipti.

"Tadı nasıl?" (Molitia)

"Bu çok lezzetli. Kurabiye ağzınızda iyice erir. " (Gilbert)

Dük de beğenecek mi? (Molitia)

Gilbert hiçbir şey söyleyemedi.

Affedersin Duke. Terrance. "

"İçeri gel."

Dük'ün yardımcısı olarak bilinen Terrance içeri adım attı ve Raven'ı daha önce gömülü olduğu belgelerin yanından selamladı. Dük'ün kendi bedenini bu şekilde eğitmesi inanılmazdı.

"Nedir?"

Dükalıktan bir adam geldi.

"Dükalıktan mı? Bir şey mi oldu?"

Hayır, sadece bir şey teslim ettiler.

Dük, Terrance elinde bir sepet tutarken ona doğru yürürken oldukça meraklı görünüyordu. Sepeti Dük'ün masasına koydu. Sepet çok tatlı ve lezzetli bir koku yayıyordu.










Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin