43. bölüm

1K 30 0
                                    

Kükreme odadan yankılanır çıkmaz Gilbert içeri girdi. Beklenmedik görünüşünden irkilen Molitia, Raven'ın pençelerinden kaçmaya çalıştı ama onu serbest bırakmaya hiç niyeti yoktu.

Zaten işimiz bitti, bu yüzden onları uzaklaştırın. Ayrıca tatlıya ihtiyacımız yok. "

"Anladım."

Gilbert hemen diğer hizmetkarları bulaşıkları hızla almaları için çağırdı. Daha önce dizildikleri kadar hızlı bir şekilde temizlendiler, boşaltılan plakalar odanın dışında kaybolmadan önce tepsilere yerleştirildi.

Her şey yolunda mı?

Molitia, hâlâ kollarındayken uysalca başını salladı.

Gilbert, ben yatacağım. Bu nedenle, tüm hizmetkarların odaya yaklaşmasına izin vermeyin. "

"Evet."

Acil bir şey olmadıkça bana gelme.

"Anladım."

Biraz huzursuz hissederek, kollarında kıvrıldı ve öfkeyle kızarmış yüzüne neden olan çırpınan bir ses çıkardı. Dikkatli uşak, utangaç metresi uğruna odadan hızla çıktı.

Böyle söylemek zorunda değilsin.

"Neden? Bir izleyici kitlesine sahip olmak daha mı iyi? "

"Demek istediğim bu değil!"

Sonunda göğsüne küçük bir yumruk düştü. O yumuşak yumruğuyla vurulduğunda hemen kaşlarını çattı.

"Şimdi yediğiniz gibi egzersiz yapmalısınız."

"Utanmaz…"

"Az önce kocanıza" utanmaz "mı dediniz?"

Enseini kemirirken yaramaz bir şekilde karşılık verdi.

"Bu açıkça yanlış. Bunun evli bir çift için gerçekten çok iyi olduğunu söylemelisin. "

Raven, giysilerini çıkarırken, parmaklarını hafifçe ensesine doğru itti. Göğüslerini kavrarken elleri sabırsızlanıyordu.

Böylece? Okuduğu kitapta iyi bir çiftin ne yapması gerektiğine dair hiçbir ayrıntıdan söz edilmiyordu. Aslında seks hiçbir zaman ideal ilişkinin bir parçası olarak yazılmadı.

İşaret parmağını yumuşak göğsüne doğru itmeye başladığında parmakları nazikçe göğsünün üzerinde koştu. Daha sonra yumuşak meme uçlarını nazikçe büktü ve sonuç olarak hızla canlandı.

Isıtılmış vücudu, hızla tekrar heyecanlanmadan önce yavaş yavaş soğudu. Elleri onu soyarken göbeğinin etrafında dolaşırken oldukça ağır bir şekilde nefes nefese kaldı.

"Giysilerini henüz tam olarak çıkarmamama rağmen çok kolay ısınıyor musun?"

Dar belini okşadıktan sonra okşamaları aşağıya indi. Sonra, yumuşak etine sürtünmeden önce dokunuşu sonunda ince iç çamaşırını fırçaladı.

"Ha……."

Molitia, Raven'ın ensesine tutkuyla nefes verdi. Daha sonra parmağı, iç çamaşırının ucunda hafifçe yoğurmadan önce şişmiş klitorisine giden yolu buldu.

Molitia, bacaklarını ayır.

Tatlı bir şekilde fısıldadı. Molitia'nın kulaklarında müstehcen sözler kıpırdanıyordu. Uzun parmakları, tıpkı bir istiridye gibi kilitlenmiş olan uylukları boyunca gezindi. Aynı zamanda, elbiseleri onun dokunuşu altında hışırdarken onu heyecanlandırdı.

İç çamaşırına bakmadan bile onun coşkusunu hissedebiliyordu. Onun nemli göbeğini kavrarken eli sırılsıklam oldu. Gıdıklayıcı dokunuşunu seğirirken onun şişkinliğini özlediği gün gibi açıktı.

Molitia'nın kıyafetleri yere düşmeden önce yavaşça beline kadar sıyrıldı ve çıplak beyaz vücudunu tamamen görünür hale getirdi. Geriye kalan tek giysi ince büstiyeri ve tamamen tutkuyla dolu gözlerine takılan sırılsıklam iç çamaşırıydı.

"Molitia."

İnatçı bakışları ona kilitlendi. Eli arzuyla damlayarak, nazikçe onun kalçasına bastırdı.

Onları açmayacak mısın?

"... bakma."

Uysal dedi. Boynuna kadar öfkeyle kızarırken elleri gömleğinin eteğini kavrıyordu.

Tereddüt etmesine rağmen uyluklarını yavaşça açmaya başladı. Kucağındaki açık süt beyazı bacakları, onun merkezini çok daha görünür hale getirdi.

"Aferin."

Alçak sesi Molitia'nın başının üzerinde yankılandı. Sonra, bacaklarının etrafında dolaşan elleri içeri girdi. Uzun parmaklarını içeri sokmadan önce ince iç çamaşırını yavaşça salladı.

"Ah evet…"

Bazen düşünüyorum. Buraya kaç parmak sığabilir? Acaba bir gün bu dar yerin bütün parmaklarımı yutacak mı? "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin