Dük'ün böylesine ani bir hevesi kafasını karıştırdı.
O zaman neden eve gitmeye karar verdin? Bana söylersen, istediğin gibi şeyleri değiştirmeye çalışırım. "
Ayakları çok ağrıyor. Bu ayaklar üzerinde durmasına izin vermeyi düşünemiyorum. "
Kont Molitia'ya baktı ve Kont'un o bakışından bıkmış olması doğaldı, yaralı kızına bakan bir babanın gözleri değildi.
Kont'un bakışları bir kez daha Molitia'nın ayak parmaklarına döndü. Ayaklarının düzgün bandajları sadece buydu. Kızının küçük yarayı telaşlandırdığı belliydi.
Ama sen zaten tedavi ettin. O kadarı yeterli olacaktır. Rahatsız edici görünüyorsa, kızıma bir sandalye teklif etmeme izin verin. "
"Hayır. Eve gideceğim."
Şimdiye kadarki tavizlere rağmen iddiasını zorlaştıran Dük anlamadı.
Bu pozisyon nedir?
Aynı zamanda, Clemence ailesiyle ilgili söylentileri yaymak için mükemmel bir fırsattı. Aynı şey Dük'ün ailesi için de geçerli; Dük'ün ailesinin kamuya açık söylentilere karıştığını bilmeyen kimse yoktu.
Evlilik yoluyla katılan bir aile olarak etkisini Linerio Düküne yaymak istediği Kont Clemence'in kalbiydi.
Ama Dük bu kadar işbirliği yapmazsa, Kont istediğini elde edemezdi. Kont hafifçe kaşlarını çattı.
O zaman misafirler ne yapacak? Hepimiz senin için kutlama yapmak için burada olduğumuza göre, burada biraz daha kal. "
Ben zaten kendimi gösterdim.
"Ama henüz birçok önemli insanla tanışmadınız."
Yüzümü görmediler mi demek istiyorsun?
Dük aniden gülümsemesini değiştirdi. İfadesiz olmaya geri dönecek olmasına rağmen, caydırıcılık duygusu ifade edilemezdi. Görmezden gelinen Molitia omuzlarını küçültmüş olabilir.
Bakışları doğrudan alan Kont'un yüzünün birdenbire beyaz olması doğaldı.
"... Hayır, öyle değil."
"Ayrılmam sizi tatmin etmezse, gelecekte Dük'ün malikanesini kişisel olarak ziyaret edebilirsiniz. Size büyük bir karşılama vereceğim. "
'Büyük' kelimesinin bu kadar titreyen bir kelime olabileceğini kim bilebilirdi?
Kont, vücudundaki soğuğa katlanmak için mücadele etti. Dük'ün hatırı sayılır bir güç düzeyine ulaştığı ve bunun bir yalan olmadığı görülebildiği söylenir.
Ama Kont burada geri adım atmadı. Dük gitmeye çalışırken bir kelime ekledi.
"Ana çift gittiğinde kim parlayacak?" (Sayım)
Kont yok mu?
Boş Kont'un bakışları Dük'e dokundu.
"Yeteneğinizi takdir ediyorum ve bu yerden Kont'a inanarak ayrılıyorum, bu yüzden lütfen beklentileri karşılayın."
Dediği gibi Dük, Molitia'ya sarıldı. Gizlice, poposunun altına elini koydu ve kalçalarına masaj yaptı.
Dokunuşunu hisseden Molitia kızardı, ama Dük utanmadan tekrar gülümsüyordu.
"Artık karımın incindiğini görmek istemiyorum, bu yüzden vedalaşacağım."
Dük, şoktan henüz kaçmamış olan Kont'un üzerine aceleyle oturduğu yerden çıktı. Kont'a dikizleyen Molitia'nın kalbi hızla çarpıyordu.
Neden hareketsiz kalıyorsun? Ayağınız çok acıyor mu? "
Hizmetkarın içinden arabayı bekletti ve tuhaf bir şekilde fazla sakin olan Molitia'ya baktı. Bakışları onu ürküttü.
Hayır, öyle değil.
"Sonra ne?"
"Çünkü babama ilk kez itaatsizlik ettiğim için ..."
Kalbi hâlâ o kadar sert atıyordu ki, sanki sıçrayacakmış gibi geliyordu. Molitia hayatında Kont'un sözlerine hiç karşı çıkmamıştı. Birkaç isyan oldu ama sonu her zaman Kont'un dileği olmuştu.
Kont'un sözleri onun için mutlaktı. Ona karşı geldiği için acımasızca cezalandırılacaktı. Açlıktan ölmek veya sıcaklıktan mahrum kalmak yaygındı.
Acı ve açlık arasında gidip gelirken, onu donuklaşmaya ve isteklerine itaat etmeye zorladı. Kont'un Arzusu onun önündeydi ve böylece Kont'u takip etti.
Kont'un sözlerini reddetmesi onun için önemliydi. İçinde Molitia'nın bilmediği ağlamaklı bir kalp yükseldi. Sadece gözlerinin kızarıklığına dayandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİ
Roman d'amourE.n: ilk yüklediğim novel olduğu için anlaması zor OKUNMASINI TAVSİYE ETMİYORUM. Molitia Clemence hastalıklı bir şekilde doğdu. Kendini bir battaniyeyle örtmeyi unuttu ve üşüttü. 10 gün sonra sadece hafif bir soğuk algınlığı nedeniyle eşinin yanınd...