21. BÖLÜM

1K 31 0
                                    

Sonbaharın sonunda omuzları sert bir şekilde yükselip düşen onun aksine, üyesi hâlâ sertti. Karşılanmayan arzusu vücudunu çok arzuladı ama dudaklarını kapattı ve şaftını çıkardı.

Meni duvarlardan dışarı damladı. Ağzından küçük bir sızlanma çıktı. Hafif bir hareket olmasına rağmen hassas vücudu en ufak bir uyarana bile tepki verdi.

"İyi misin?"

Gözleri onun dikkatli sözlerine yapıştırılmıştı.

"Sorun değil, sanırım."

Ne kadar baştan çıkarıcı küçük bir mırıltı. Vücudunun alt kısmına hızla yayılan ateşi görmezden gelerek kadının alnındaki saçları temizledi.

Molitia sevecen dokunuşuyla gözlerini kapattı. Belki bir kez denediği içindir. Bu sefer sandığı gibi çok fazla acı içermiyordu.

Omzunu sıkıca tuttuğunu ve sonunda inlediğini düşündüğünde yüzü kızardı.

Vücudunun alt kısmı keskin bir hisle doldu, ama dayanamayacağı kadar değildi. Bu hızla yatakta sıkışıp kalmaktan kurtulabilirdi.

Molitia, belli belirsiz düşünerek içini çekti.

O zaman bu bir rahatlama. Geçen seferki gibi hastalanırsan ne yapacağımı merak ettim. "

Benim için endişeleniyor muydun?

Şaşırmış sorusu onu yalnızca şüpheli gösteriyordu.

Bu sefer biraz temkinliydi. İlk seferinde olduğu gibi onu korkutmak ya da hasta etmek istemedi.

Vücuduna dokunduğunda ve göğüslerini ağzına emdiğinde fikir buydu. Ama onu kucakladığı anda zihni boş kaldı.

Bu kadar hızlı uyumun işe yarayıp yaramadığını merak etti. Duvarları penisini emdi. Dar ağzı sıkılaştıkça nedeni hızla ortadan kayboldu. Sonunda, eylemin ortasında bir yerde açgözlü hale geldi ve vücudunun acı çekmesine neden oldu.

Onu her tuttuğunda bu kadar çaresiz kalacağını düşünmemişti. Rueben sanki kendini savunuyormuş gibi dudaklarını sıkı tuttu.

"İnanma özgürlüğün."

Eli onu belinden tuttu. Şaşkın ağzından küçük bir ses geldiğinde elini kaldırdı ve yırtık pırtık gelinliği tamamen çıkardı.

Elleri elbisesinden ayrılırken yüzü kızarıklıkla yeniden renklendi. Bir süre öncesine kadar, zorlu bir ilişkiden hoşlanan bir kadına karşı utangaçtı.

Vücudu zar zor çıplak titrediğinde battaniyesini kaldırdı. Nazik bir dokunuşla Molitia'nın gözleri ona döndü.

"... o gün neden ilk sen gittin?"

Sevecen. En derinlerdeki anlatılamaz düşüncelerine bir bakış attı.

Sen uyanana kadar seninle kaldım.

"Gerçekten mi?"

Ama neden? Ağzı yuvarlandı.

"Yanılıyorsanız, biz birlikte gizlice giriyorduk. Ayrılmak doğruydu. "

Daha önce hiç düşünmediği bir şeydi. Gözleri kocaman açıldı, ağzını kapatırken alçakça sırıttı.

"Tüm izleri temizledim, sanırım onları görmedin."

Ama ... evleneceğim kişi sendin. Zaten herkesin bildiğini saklamak zorunda değildik, değil mi? Aynı yerdeki buluşmamız için de durum aynı. "

Heyecan verici değil mi?

Siyah gözleri Molitia'nın üzerindeydi. Soluk yanaklarında görülmeye değer görünen bir kızarıklık vardı. Yüzündeki kalın makyaj, tören boyunca onu oyuncak bebek gibi gösterdi.

Kırmızımsı renkli meme uçlarını süpürdü. Vücudu biraz titredi.

Beni tanımaman büyük bir utançtı.

"Bu ..."

Hiçbir şey söylemiyorum, bu yüzden endişelenme. Uykulu yüzünü gördüm ve gittim. "

Ancak o zaman ziyafet salonundaki davranışını anlayabilirdi. Hepsi değil, ama en azından terk edilmemişti. Gerçek Molitia'yı rahatlattı.

"Yani."

"Ne?"

Beni ne zaman benim adımla arayacaksın?

Göğsüne dokunma ısrarcıydı. Molitia, göğsünü tutan elinden kaçmak istercesine vücudunu döndürse de, sağlam kaldı.

Küçük inilti başını yana çevirdi. Yatağa dağılmış aksesuarlar birbirine çarptı ve biraz takırdadı.

Tekrar söylememi engellemeye mi çalışıyorsun?

"Şimdi değil."

Eğer durum buysa, ondan kurtulmak ister. Molitia ona inanılmaz bir bakışla baktığında alçakça gülümsedi.

Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin