Öyle değildi. O gelir gelmez, Raven bile ustaca uşağa öfkesini göstermiş ve madamının çalışmasına izin verdiği için Molitia'nın kan kaybına neden olup olmadığını sorgulamıştı.
Raven, diğer tarafın durumunu hiç düşünmemiş bir insandı. Bununla birlikte, uşak Molitia'yı gördüğünde, dövüş ruhu son derece yandı. Elbette bugün, ona göre iyi bir dinlenme sağlayacaktır.
Dük de işiyle meşgul değil mi? (Molitia)
"Bu yüzden bugün bir toplantıya katılmak için erken ayrıldı." (Gilbert)
Dük olma pozisyonu asla kolay olmadı. Bu sabah yataktan kalkarken gözlerini ovuşturan Molitia, sadece Raven'ın işe gitmeye hazırlandığını fark etti.
"... Korkarım işimi doğru yapmıyorum." (Molitia)
Hayır, harikasın. (Gilbert)
Öyle göründüğüne sevindim. (Molitia)
Çukur yanağında, uşağın kaşlarını kaldırdığı bir oyuk ortaya çıktı. Beklendiği gibi çok zayıftı. Giysiler giymiş olsa bile, ince kolları uşağın gözlerinde zayıflamış görünüyordu.
"Ekibinizin şimdi yapması gereken ilk şey neşelenmek." (Gilbert)
"……" (Molitia)
Molitia'nın gözlerinin önüne koyulan ilacı görür görmez dudakları kapandı. Yontulmuş bir bardakta hazırlanmıştı, ama bu kadardı. İçerik değişmeden kaldı. Daha da kötüleştirmek için, sanki ona bir şey bağlanmış gibi görünen korkunç bir koku vardı.
Tatlı bir şeyin yok mu? (Molitia)
"Tatlı bir şey?" (Gilbert)
"İlaç çok acı, bu yüzden ... tadı etkisiz hale getirmek için bir şeye ihtiyacım var." (Molitia)
"Şefe pasta hazırlatacağım." (Gilbert)
Hayır, o kadar ileri gitmene gerek yok. (Molitia)
O zaman çok fazla tam yemek olacaktır. Artı, zaten ağzına kadar dolmuştu.
"Peki ... mutfağı bir süreliğine ödünç alabilir miyim?" (Molitia)
"Mutfak?" (Gilbert)
Evet, artık daha fazla hareket edebileceğimi düşünüyorum. (Molitia)
Kalkmaya başladığında, Pillen hızla onu bir elbise ve bir şal ile örttü.
Anne, Madam. (Şef)
Mutfağa girdiklerinde, çalışanlar dinlenmelerinden irkildiler ve aceleyle selam verdiler. Oldukça utanmış hisseden baş aşçı endişeyle gözlerini çevirdi.
'O neden burda? Kahvaltısını beğenmedi mi? '
Molitia, haneye giren ve Düşes olan Kont'un kızı olarak tanındı. Bu nedenle, mutfak personeli için çoktan sıcak bir konu haline gelmişti. Hala zevklerinin farkında olmadıkları için, hazırlamaları çok zordu. Üstelik onlar da yetersiz kalıyordu.
Ancak Dük'ün mutfak personeli çok onurluydu. Vücut için besleyici bir yemek ayarlamaları istendiğinde şefin gözleri hazırlık sırasında heyecanla parladı. Dünden daha iyi hale getirdiğinden oldukça emindi.
Mutfağı kullanabilir miyim? (Molitia)
"Evet?" (Şef)
Kafasında her türlü fikrin akıp gitmesiyle hâlâ şaşkınlık içinde olan şef, sordu. O sırada, ona cevap verdiğinden daha fazla ürktü.
"Oo elbette." (Şef)
"Biraz yumurta ve şekere ihtiyacım var ..." (Molitia)
Buradalar. (Şef)
Onu malzemelerin yerleştirildiği yere götürürken telaşlandı. Bu sabah erkenden tavuk kümesinden üretilen taze yumurtaları eline alırken ışıldadı.
Madam, ne yapmaya çalışıyorsunuz? (Şef)
"Dilde kolay olan kurabiyeleri pişirmeye çalışıyorum." (Molitia)
"Bu durumda, bize ..." (Şef)
"Bu iyi. Uzun bir süre sonra kendim yapmak isterim. " (Molitia)
Eline almayalı uzun zaman olmuştu. Elindeki tanıdık yumurtanın yumuşaklığı çok hoştu.
Molitia isteklerini tek başına pişirirdi. Aşırı pahalı ilacı yüzünden homurdananlar, şekerleri bırakın, susuzluğunu gidermek için ona hiçbir şey vermediler.
İlacı tüketmek, hasta olduğu zamana benzer şekilde, onun için dayanılmazdı. Yoğun tat, burnunu ve boğazını güçlü bir şekilde delip geçiyordu ki, tıkanması bile batma hissini durdurmaya yardımcı olamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİ
RomansE.n: ilk yüklediğim novel olduğu için anlaması zor OKUNMASINI TAVSİYE ETMİYORUM. Molitia Clemence hastalıklı bir şekilde doğdu. Kendini bir battaniyeyle örtmeyi unuttu ve üşüttü. 10 gün sonra sadece hafif bir soğuk algınlığı nedeniyle eşinin yanınd...