3. BÖLÜM

1.4K 59 10
                                    

"Ziyafetlerle özellikle ilgilenmiyorum," diye yanıtladı.
Molitia onun sözleriyle istemeden kahkahalara boğuldu. Karanlık bir terasta yalnız olmayı muhteşem bir ziyafet salonunda olmaya tercih eden tek kişinin kendisi olduğunu düşünmüştü. Ancak aynı duygulara sahip biri aniden ortaya çıktı. Yalnız bununla Molitia, buranın ne kadar sıkıcı olduğunu kısa sürede olsa unutabilmişti.

Belki de bu yüzdendir. Beyninde ne olduğunu bilmiyordu. Belki arkalarındaki müzik onu heyecanlandırdı ya da babasına hiç göstermediği isyan sonunda ortaya çıktı. Molitia önündeki adama döndü ve söyleyeceğini hiç düşünmediği bir şey sordu.

"Benimle yatmak ister misin?"

"Ne . . .? " Adamın gözleri ani sorusu karşısında şaşkınlıkla açıldı. "Çok mu içtin?"

Molitia başını sallayarak, "Bir yudum alkol bile almadım," dedi. Sadece en iyi şeyleri yediğinde bile sık sık hastalanan biri olarak içki içmem yasaktı. Yüzü soğuktan hafifçe kızardı ama iyiydi.

Sözlerinin ne anlama geldiğini biliyor musun? diye sordu adam.

Molitia, Biliyorum, diye yanıtladı.

Donmuş parmak uçlarını soğukta dışarıda bırakmıştı, vücudu normalden daha iyi durumdaydı. Masum gözleriyle ona baktı.

Teklifimi beğenmedin mi? Molitia sordu.

"Ha!" dedi adam ve dudaklarını ısırdı. Sesinin rahat tonu kafasını karıştırdı ve şaşkın bakışları Molitia'nın üzerinden geçti.

"Kim olduğumu biliyor musun?" O sordu.

Molitia, "Bu ziyafettesin, bu yüzden durumun belli," dedi.

"Bunu hiç kimseyi tanımadığın için düşüncesizce mi söyledin?" adam sordu. Ne dediğini bilmediği ona açıktı. Güldü ve belini tuttu. Gözleri Molitia ile açıkça alay ediyordu. "Söylediklerinden pişman değilsin, değil mi?"

Molitia, "Elbette hayır," diye yanıtladı.

Konuştuğu an, kuru dudakları onun sıcak nefesini hissetti. Yumuşak dudaklarını kendisiyle kapattı, sonra ustaca diliyle ona alay etti. Dili ağzında aktif bir şekilde hareket ederek nefesini kesti. Dili ağzını kabaca her süpürdüğünde, küçük, acı veren bir ses çıkardı.

Kısa bir süre için ona uyan dudakları uzaklaştı. Onun tükürükle karıştırılmış lekeli rujunu görünce güldü.

Şimdi nasıl hissediyorsun? adam sordu.

Küçük, kıvrımlı omuzlarına bakarken kalbi hareket etti. Öpüştükleri zamandaki iyi hisler zihninde oyalandı, ama duygusallaşacak bir tip değildi. Böyle oyunlara aldanmaz. Nefes nefese kalmasının sakinleşmesini bekledi.

Molitia, "Evet, hala sorun değil," dedi.

"Ne?"

Beklenmeyen cevap onu utandırdı. Açıkçası, yalnızca serada büyümüş cahil bir kadın olduğunu düşünmüştü. Masum gözleri onu bakire gibi göstermeye yetti, bu yüzden öpücüğün onu korkutmaya yeteceğini düşünmüştü. Kaşlarını çattı. Ne yapacağını bilmiyordu.

"Hadi duralım. Ne düşündüğünü bilmiyorum ama kendini ele vermemen daha iyi, "dedi adam.

Dikkate alınacak başka bir şey yoktu. Adam yüzündeki hoşnutsuzluğu gizlemeden arkasına döndü. Uzaklaşırken giysilerinin eteklerinde zayıf bir çekilme hissetti. Döndüğünde kararlı görünen bir kadın gördü. Ne düşündüğünü anlamadı, ama eskisinden biraz daha çaresiz görünüyordu.

"Öyle değil. Doğru düşünüyorum, "dedi Molitia ve hafifçe içini çekti. Narin parmakları titredi, "Gelecek hafta evleniyorum."

Kelimeler, sanki ne demek istediğini soruyormuş gibi kaşlarını kaldırdı.

"Ailemin tek taraflı karar verdiği bir evlilik. Kocamın yüzünü hiç görmedim "dedi Molitia. Soyluların çoğu evlilik ayarladı, ancak çok azı ilk önce eşlerini görmeden evleniyor. Kederli ifadesi onu acımaya sevk etti. Kısa bir öpücüğün ardından arzusunu kesmişti ama aslında kısa bir tattan sonra ona olan tutkusu artıyordu.

Bunu daha önce hiç yapmadım, dedi.

Döndü ve ona baktı. Devam etmek istememişti ama sözleri fikrini değiştirmişti. Kısa bir kaçamak için fena değildi. İlgi dolu bir yüzle parmaklığa yaslandı.

Duke Please Stop Because It Hurts | Dük, Lütfen Dur Çünkü Acıtıyor [NOVEL ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin