10. BÖLÜM

1.1K 36 4
                                    

Medya: Dedublüman ~ Belki/Akustik 🎶

   Medya: Dedublüman ~ Belki/Akustik 🎶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar dilerim ❤️

"Sana ait olan, seni bulur..."

Şeker portakalı'

_______________

Gözlerimi yarım yamalak açıp yerimde doğrulduğumda bakışlarım anında yanımda uyuyan Ayaz'a kaydı. Bana sırtını dönmüş uyurken cenin pozisyonunu almıştı. Üşümemesi için pikeyi beline kadar örterek yerimde doğrularak ayaklarımı yataktan sarkıttım.

Saat kaç acaba?

Komodinin üzerinde duran telefonumu elime alıp açtığımda, ekranın parlaklığı gözlerimin kısılmasına neden olmuştu kısa bir an.

Saate baktığımda gecenin 3'üne geliyordu. Yiğit nerede acaba? En son Ayaz korkmasın diye yanına gelmiştim ve Uyuya kalmışım.

Telefonu yatağın üstüne bırakıp sessizce odadan çıktıktan sonra kapıyı kapatıp merdivenlere yöneldim. Ama ardından mutfaktan gelen cam kırılma sesiyle aklıma yiğit geldiğinde, hızlıca çıktığım bir kaç basamağı da geri inip mutfağa girdiğimde yiğit'in zar zor ayakta durduğunu gördüm.

"Yiğit!" Endişeyle yanına gittiğimde tam düşüyordu ki kolunun altına girip beline sarıldım. Gözlerini gözlerime diktiğinde, çattığım kaşlarımı umursamayarak, "Ooo?" dedi gülüşlerinin arasından, "Ela hanım." Dili zar zor dönüyordu ve bu yüzden duraksamak gereksiniminde bulunuyordu. "Teşvik etmişsiniz."

"Yiğit hastamısın sen! Ne diye bu kadar çok içiyorsun?" Kaşlarımı çatarak söylediklerimle birlikte yüzü ciddi hâline tıkınırken, yutkunup gözlerinin içine bakmaya devam ettim. "Sen beni hasta ettin Ela," diye fısıldadı dudaklarının arasından. Elini usulca yanağıma çıkardığında burukça tebessüm etti. Ardından gözlerini tekrardan yüzünü en ince ayrıntısına kadar izleyen gözlerime dikti.

"Yanımda olmana rağmen sana dokunamamaktan delirdim Ela."

Ah be güzel gözlüm...sen bana, ben sana hasretim. Ama beni dinlemeyen de yine sensin.

Dolu gözlerimle elimi yanağına çıkardığımda, "bende bana böyle nefretle bakmana deli oluyorum." Dedim yanağını baş parmağımla usulca okşamaya başladığımda, "sevdiğim adamın bana böyle bakması o kadar çok canımı yakıyor ki..." Duraksadım. Titrek bir nefes aldım. "Senin canının yanışını izlemek beni beter ediyor Yiğit."

Yiğit, "Kurban olduğum..." Dediğinde alınlarımızı birleştirdi. Bakışları dudaklarımda takılı kalmışken, "çok güzelsin," diye konuştu sessizce. "Hâlâ çok güzelsin Elâ'm."

CİĞERPÂRE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin