16. BÖLÜM

755 27 1
                                    

Medya: Ceylan ~ Artık Ağlamam 🎶

Medya: Ceylan ~ Artık Ağlamam 🎶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar dilerim. Kendinize iyi bakın...<♡>

"Ruhum yanına kıvrılmış uyuyor, var mı haberin?"

_______________

Hâlâ izlediğim video'nun etkisendeyken, yavaşça yataktan kalktım. Kalbimin tam ortasına bir bıçak saplandı sanki. Sanki biri ben her nefes aldığımda o bıçağı yerinde çeviriyormuş gibi.

"Ela iyi misin?" Duygu endişeyle koluma dokunduğunda Eslem'de ayağa kalkmıştı.

İyi miyim sahi?

Yoksa değil miyim?

Çünkü bende şuan nasıl olduğumu kestiremiyorum. İyiyim desem, değilim. Kötüyüm desem, o da değilim. Ama içim cayır cayır yanıyor. İçimde ki bu ciğerimin yanışını nasıl anlatsam bilemiyorum.

"Abla korkutma bizi. İyi misin? Kendinde misin?" Eslem sıcak avuç içlerini yanaklarıma bastırdığında, dolu gözlerimle bakışlarımı endişeyle yüzümü inceleyen gözlerine çektim. "Yalan o Eslem." Dedim inanmasını umarak. Başımı hırsla iki yana salladım. Göz yaşlarım yanaklarımdan süzülmeye başlarken, "montaj o," Dedim ağlamaklı sesimle. "Ben öyle bir şey yapmadım Eslem. Asla öyle bir ihanet yaşatmam Yiğit'e. Bana inanıyorsun değil mi?"

Tebessüm edip ıslak yanaklarımı sildi. "Sana olan güvenim ve inancım sonsuz abla. Sen ne dersen ben ona inanırım. O yüzden ağlama artık tamam mı? O güzel gözlerini yaşlarla doldurma." Dediğinde sesi hiç olmayacağı kadar çatallı çıkmıştı. Islak yanaklarımı elleriyle silip beni yatağa geri oturttuğunda, Duygu sağıma, Eslem'de soluma oturdu.

"Şimdi canı ne kadar yanıyordur kim bilir..." İçim alev alev yanarken dışım ise buz kesilmişti sanki. Gözlerimden boncuk boncuk yaşlar aralıksız bir şekilde akıp gidiyorlardı.

"Neden benden bu kadar uzaklaştığını anladım artık. Bana her seferinde, 'canım çok yanıyor Ela' dediğinde ben onun acısının ne olduğunu bile bilmiyordum. Böyle bir video görmüş olduğunu bilmiyordum." Cümleler bir bir boğazımda düğüm olmuş, zar zor konuşmuştum.

"Ela sen bu video'nun var olduğunu bile bilmiyordun ki kuzum. Sıkma canını lütfen. Senin hiç bir suçun yok. Bütün şerefsizlik Murat'ta! Çok iyi bir montajcıya yapmış olmalı." Dedi Duygu. Sesi sonlara doğru öfkeli ve katı çıkmıştı. Yüzüne tükürürcesine konuşmuştu sanki.

Eslem elimi tutup ona bakmamı sağladığında, duygusuzca yorgun bakışlarım yüzünde gezindi. "Abla sen belki bu video'yu niye bana göstermedin diye kızacaksın ama gerçekten de niyetim kötü değildi." Duraksadığında sıkıntıyla ofladı. "Hatta ben Yiğit Abi'nin gideceği gün onu havaalanında onu yakalamıştım."

CİĞERPÂRE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin