Medya: Ela Korkmaz
Şarkı: Sancak ~ Düşün ki 🎶
Kendinize iyi bakın, sağlıcaklı kalın <♡>
"Ben hâlâ her şeyi sana anlatacakmış gibi biriktiriyorum..."
___________
"Ayaz! Dur koşma düşüceksin!"
Ama beni umursamayarak koşmaya devam ettiğinde arkasından gülerek başımı iki yana salladım.
Akşam yemeğine kadar Ayaz ve Yiğit uyumuşlardı. Yemek saatinde de onları uyandırıp yemek yemiştik. Sonrasında ise Ayaz beni lunaparka götürün diye tutturunca bizde saati umursamayarak onu lunaparka getirmiştik.
Şimdi de yerinde duramıyor, heyecandan hangi oyuncağa bineceğini bilemiyordu. Aynı benim küçüklüğüm gibi.
"Güzel gözlüm."
Yiğit'in yanağıma kondurduğu öpücükle gülümsediğimde kafamı yan tarafıma çevirip ona baktım. Onun bana böyle kelimelerle hitap etmesi o kadar çok hoşuma gidiyor ki, onunla olduğum için tekrardan şükrediyorum Allah'a.
"Efendim diğer yarı'm." Dedim, bende onun gibi kalbimden geçenleri söyler gibi. Dediğim hoşuna gitmiş olmalı ki dudağı yana doğru kıvrılmıştı. Elini elimin içinden çıkarıp kollarını beline sardığında, beni kendine çekerek bizi bir bütün hâline getirmişti. "Sana doyamamam normal mi acaba?" Diyerek burnunu burnuma sürttüğünde kıkırdamama engel olamamıştım.
Biliyorum sanırım...
"Aklımı başımdan alıyorsun Güzel gözlüm," dedi Yiğit, tekrardan burnunu burnuma sürttüğünde. Bunu yapmasını çok seviyorum işte. Bakışları dudaklarıma kaydığı sırada dudaklarıma kapanması bir olmuştu.
Ama öpüşmemizi daha gerçekleştiremeden Ayaz'ın, "Ela abla, Yiğit Abi." Diyerek yanımıza gelmesiyle, aniden Yiğit'ten ayrılmıştım. Ayaz'ın bizi böyle görmesi hem bizim için utanç verici, hemde Ayaz için saygısız bir şey olurdu çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİĞERPÂRE
General FictionMavi gözlü adamın güzel kadını... Ciğerpâre: Ciğerimin köşesi demektir. "Peki ya sizin hiç fotoğrafını açıp, yüzünün en ince ayrıntısına kadar incelediğiniz biri oldu mu?" ~Cemal Süreyya~ ______________ "Senin s...