Medya: Yalın ~ Küçücüğüm🎶
Keyifli okumalar dilerim<♡>
"İnsan ait olduğu yeri bulunca fırtına diniyor, savaş bitiyor. Bir bahar başlıyor sonra..."
_____________
Odamın Kapısının tıklatılmasıyla elimde ki elbisemle birlikte bakışlarım kapıya kaydı. Yiğit yavaş adımlarla içeri girdiğinde, "ne yapıyorsun güzelim?" Dedi tebessüm ederek kapıyı kapatırken.
"Hiç. Belki biraz kafam dağılır diye odamı düzenleyeyim dedim."
"İyi yapmışsın."
Elbisemi askılığa astıktan sonra dolabımın kapaklarını kapatıp arkamı döneceğim sıra da belime dolanan kollarla tebessüm ettim. Yiğit, çenesini omzumun üstüne koyduğunda, aynadan birbirimize baktık tebessüm ederek. Kafamı hafifçe geriye doğru yatırarak omzuna yasladığımda, gözlerimi kapattım huzurla.
Yiğit ile tekrardan böyle olmayı diliyordum her gece. Tekrardan onunla aşkımızı yaşayarak birbirimize olan sevgimizin artmasını diliyordum hep. Onun bana dokunuşu, beni sevişleri, bana hayranca bakmasını öyle seviyorum ki, öyle hasret kalmıştım ki...
"Ne düşünüyorsun güzelim?"
Sıcak nefesinin boynuma çarpmasıyla gülümsediğimde, gözlerimi açarak, aynadan beni izleyen sevdiğim adama baktım.
"Seni," dedim gözlerinin içine bakarken. "Senin yanındayken ne kadar huzurlu ve mutlu olduğumu düşünüyordum sevgilim."
Sıcak bir gülüş sergiledi.
Boynuma bir buse bıraktıktan sonra benden ayrılarak, beni kendine doğru çevirdi. Gözleri parıldayarak gözlerimin içine bakıyordu.
"Benim yanımda hiçbir zaman üzülüp, ağlamayacaksın Ela'm. Buna emin olabilirsin. Senin saçlarına, gözlerine gelecek en ufak bir zararı da engellemek için elimden gelen her şeyi yaparım. Şu gülüşün hiçbir zaman solmayacak güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİĞERPÂRE
General FictionMavi gözlü adamın güzel kadını... Ciğerpâre: Ciğerimin köşesi demektir. "Peki ya sizin hiç fotoğrafını açıp, yüzünün en ince ayrıntısına kadar incelediğiniz biri oldu mu?" ~Cemal Süreyya~ ______________ "Senin s...