Medya: Güliz Ayla ~ Bahsetmem Lazım🎶
Keyifli okumalar dilerim. Sağlıcaklı kalın<♡>
___________
Gözümü bile kırpmadan düşünceli bir şekilde kotukta baygın bir şekilde yatan kadına bakıyordum. Kapıyı açtıktan sonra birden kollarıma yığılmıştı. Ve dünden beridir de yatıyor. Ne kadar yorulmuşsa artık, içi geçmiş resmen.
Ve ayrıca evimin yolunu ve ismimi nereden biliyor bilmiyorum ama, artık içimde ki şüphe kırıntıları filizlenmeye başlamıştı. Orkun'un bahsettiği kadın ve şuan karşımda duran kadının bir bağlantısı var mı diye kendime sormadan edemiyordum. Çünkü Orkun'un dedikleriyle, bu kadının birden ortaya çıkması tesadüf olamaz. Tesadüf olduğuna inanmıyorum.
Gözleri hâlâ kapalı bir şekilde hâlâ öylece uzanmış dururken bakışlarım yüzünde gezindi bir süre. Dalgalı saçları birbirine girmiş, göz altlarında hafif morluklar vardı. Dudakları çatlamış, yüzü bembeyaz'dı.
"Nehir..." dedim düşünceli bir edâyla, zihnime kazımak ister gibi. Bakışlarım bu sefer bedeninde gezindi. Siyah bir dar paça pantalon ve lacivert bir sweatshirt giymişti. Ama çok eski oldukları belliydi. Pantolunun rengi hafiften beyazlaşmıştı, sweatshirt'in de kollarında bir kaç delik vardı.
Nerede yaşıyorsun sen Nehir?
Daha doğrusu bir evin var mı?
"Uyanmadı mı daha?"
Yanıma oturan Yiğit'le, bakışlarımı ona çevirmeyerek, bakışlarım hâlâ Nehir'in üstündeyken, "hayır," diye cevap verdim sadece.
"Güzelim."
Çenemde hissettiğim parmaklarla birlikte sonunda bakışlarımı Nehir'in üstünden çekip Yiğit'e baktım. Yani ismi Nehirse tabi...
Yiğit ellerimi tuttuğunda göz ucuyla Nehir'e baktım. Ardından başımı yavaşça tekrardan Yiğit'e doğru çevirip seslice nefes verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİĞERPÂRE
General FictionMavi gözlü adamın güzel kadını... Ciğerpâre: Ciğerimin köşesi demektir. "Peki ya sizin hiç fotoğrafını açıp, yüzünün en ince ayrıntısına kadar incelediğiniz biri oldu mu?" ~Cemal Süreyya~ ______________ "Senin s...