X.

4.6K 185 57
                                    

Dalsi kapitolka jak jsem slibila, treti uz ale dneska nedam. Zitra bude urcite aspon jedna, ale nejsem si jista zda druha, musim se chystat na prijimacky atd. Tak si to uzijtee
xoxo







         ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~








POV George

    ,,Škoda, že tu nemůžeš být déle." postěžoval si Dream a já ho chytl za ruku.
,,Taky bych si přál tu být déle." odpověděl Sapnap a přehodil si batoh přes rameno. Už přes hodinu jsme čekali na letišti na Nickovo opožděné letadlo.
,,Máš mě." ušklíbl jsem se a zmáčkl Dreamovi jemně ruku. Ten se usmál a Sap na mě vyplázl jazyk. Já mu to oplatil a Dream se mezi nás vrhl dřív, než jsme se začali pošťuchovat. Všichni jsme se rozesmáli a já pak Nicka obejmul. Dream to samé udělal po mě a pak se ozval hlas ženy oznamující odlet za deset minut.
,,Není čas ztrácet čas?" zkusil Nick, ale pak nás hned zas obejmul.
,,Vážně je to škoda, že jsi tu byl jen jeden den. Dlouho se zas neuvidíme." zakňučel jsem a Sap se smutně usmál.
,,Já vím! Příště až se potkáme necháme Dreama doma, jinak zas po sobě budete lízt."
Dream si odfrkl, ale i přesto se se svým nejlepším kamarádem znova, a dnes bohužel naposledy, objal. Taky jsem byl dříve jeho nejlepší kamarád, ale teď už ne. Naštěstí.
,,Neznič tady George, jo?!" vykřikl ještě když šel po schodech nahoru, kam už jsme my nemohli.
Zasmál jsem se a tentokrát byl na řadě Dream. Vyplázl na Sapnapa jazyk a ukázal mu prostředníček. Ten se tomu jen zasmál a zmizel nám z dohledu.
,,Mimo kameru je ještě otravnější." zašeptal jsem a podíval se na Dreama. Ten přikývl a ruku v ruce jsme odešli z letiště zpět domů.

,,Dělej, sněz to!" řekl Dream a dal mi před obličej vidličku s palačinkou. Teda, aspoň to tak mělo vypadat, podle Dreamova popisu.
,,Proč to nevypadá jako tamty?" zeptal jsem se a pokrčil nos. Vzpomněl jsem si na tu výbornou snídani do postele. Asi to vážně bylo první a poslední jídlo, co se kdy Dreamovi povedlo.
,,Nevypadá, ale chutná." odporoval a dal si to sousto do pusy. Snažil se to spolknout a vydržet, ale po chvíli to vyplivl.
,,Dobře, tak možná to tak dobrý není..." zamumlal a vypil celou sklenici vody naráz, aby se zbavil té hnusné chutě na jazyku.
,,Pizza?" zeptal jsem se.
,,Pizza." Oba jsme se zasmáli a začali umývat nádobí, co Dream použil na ten svůj 'výborný' výtvor. Postavil jsem se k dřezu a jelikož Dream neměl funkční myčku, musel jsem to umýt ručně. Náhle jsem ucítil něčí ruce kolem mého pasu. Dream mě zezadu obejmul, majíc hlavu položenou na mém rameni. Usmál jsem se a pokračoval v umývání. Uslyšel jsem tiché odfrknutí a jeho stisk zesílil. Pořád jsem se ale soustředil na nádobí, aby vypadalo jako nové. Další odfrknutí, kdy mi ale Dream dal jednu ruku na hruď. Rozhodl jsem se zase pokračovat. A s dalším odfrknutím jsem to nevydržel a otočil se. Stál jsem tváří v tvář svému příteli, s rukama od pěny a úsměvem na tváři.
,,Co je?" zeptal jsem se a jako odpovědět mě zase obejmul. Jeho ruce si tentokrát našli místo těsně nad mým zadkem, kdy se jedna zatoulala pod mé tričko a začala obkreslovat páteř. Ztuhl jsem a přeběhl mi mráz po zádech. Zabořil jsem hlavu do jeho trička a dal ruce kolem jeho krku. Pořád mě hladil po zádech a mně to nevadilo. Bylo to příjemné, jen tak tam stát, užívat si přítomnost toho druhého.
,,Pizza tu za chvíli bude." zašeptal jsem do jeho krku.
,,Ještě chvíli, Gogy." zamumlal do mých vlasů a pevněji mě k sobě přitiskl. Nad tou přezdívkou jsem zrudl. Pak mě něco napadlo. Přitiskl jsem rty na jeho kůži na krku a on mě přestal hladit. Dal jsem mu první pusu na krk, pak druhou a další. Snažil jsem se nevynechat jediné místo, kdy se Dream pokaždé zachvěl vzrušením. Stále jsem jeho krk zasypával polibky, dokud mě Dream jemně nezastavil.
,,Nezačínej něco, co nechceš, aby bylo dokončeno." řekl tiše, s hlubším hlase než obvykle. Přestal jsem a podíval se do jeho očí. Pak jsem ho cvrnkl do nosu a vydal se ke dveřím, kde zvonil poslíček s pizzou. Když jsem ji pak zaplatil z Dreamových peněz a posadil na gauč, on tam pořád stál.
,,Dreameee. Pojď si sednout." řekl jsem k němu a on se ani nehnul.
,,Dreamieee." zkusil jsem zas. Žádná reakce.
,,Baby..." vyzkoušel jsem jednu z přezdívek, co mě napadla. Dream se na mě podíval a zvedl obočí.
,,Vážně?" Došel ke mně a sedl si. Já zapnul televizi a dal tam náhodný film. Přikývl jsem a opřel si o něj hlavu. Ihned si začal hrát s mými vlasy a lehce se zasmál.
,,Bože. Proč mi to nedošlo dřív.." zašeptal a já pokrčil rameny.
,,Vždyť jsi perfektní. Máš své chyby, ale i ty na tobě miluju. A hlavně tebe." pokračoval a zabořil nos do mých vlasů. Zasmál se a já se na něj otočil. Opřel jsem si čelo o to jeho a zavřel oči. Nejspíš udělal to samé.
,,Miluju tě." vyslovil jsem ta slova, co mi na začátku týdne dělala takový problém. Bylo to o dost lehčí, když jsem věděl, že mě taky miluje.
,,Já tebe taky." odpověděl a já se zamračil.
,,Neříkej taky. Pak to zní jen jako bys souhlasil."
Zasmál se a zhluboka se nadechl.
,,Tak to potom... miluju tě."
,,Miluju tě." zopakoval jsem a dal ruce na jeho tváře. Byly horké, ale ne kvůli tomu, že by měl horečku.
,,Miluju tě." zašeptal a já se potichu zasmál.
,,Proč to opakuješ?"
,,Protože je to pravda." odpověděl jednoduše a já otevřel oči. On už je měl otevřené a prohlížel si mě. Zkoumal můj obličej a já zachytil jeho letmý pohled na mé rty.
,,Ch-chceš mě políbit?" zeptal jsem se a on opatrně přikývl.
Nadechl jsem se a mrzelo mě, co jsem se mu chystal říct.
,,Já- já taky. Ale přijde mi to moc rychlé, víš?" řekl jsem opatrně a čekal na jeho reakci.
,,Chápu. Já počkám, ale doufám, že to bude dřív než odjedeš." usmál se a já taky.
,,Dneska ráno ti to ale nepřišlo rychlý, co, Georgie?" zeptal se a použil další přezdívku, která ale není nijak nová. Přesto jsem cítil horko v obličeji a odsunul se od něj. On se zasmál a otevřel krabici s pizzou. Místnost se naplnila vůní salámové pizzy, kterou jsme vybrali.

I když jsem se odsunul, on se přisunul a dal mi ruku kolem ramen. Já se do toho doteku přilnul a on se zasmál. V klidu jsme jedli pizzu, sdíleli teplo z našich těl a i když hrála televize, ani jeden z nás ji nevnímal. Vnímali jsme jen toho druhého a snažili se to co nejvíc užít. Nebyla to žádná akce, jako plavání v moři nebo obědy v restauraci, ale nám to stačilo.
Pak jsem si na něco vzpomněl.
,,Dreame?" Ozvalo se 'hmm' a já pokračoval.
,,Nevíš, co se stalo s tou mojí kytkou? Jak málem uplavala, víš?" On přikývl a spolkl sousto pizzy, co měl v puse.
,,Samozřejmě. Dal jsem jí do jedné z knížek, aby se s ní nic nestalo. Někdy tady v tý knihovničce bude..."
Zvedl se a došel k poličkám plných knih nad televizí. Byl dostatečně vysoký, aby tam nahoru dosáhl. Chvíli vyndaval a vracel knihy, než našel tu správnou, kterou otevřel a opatrně vyndal modrou květinu, slisovanou, aby se nerozpadla. Přišel ke mně a položil ji na mou nastavenou dlaň.
,,Co s ní budeme dělat?" zeptal jsem se a prohlížel si ji. Znamenala pro mě hodně, takže jsem nechtěl, aby se z ní stal jen prach.
,,Můžeme ji v té knížce nechat a později pro ni najít nějaké jiné místo. Třeba ji nechat dát zasklít nebo tak." navrhl Dream a mě se ten plán zalíbil.
,,Až půjdeme zítra zas někam ven, koupím ti další."
,,Ty jsi ji ale nekoupil, ukradl jsi ji." chytl jsem ho za slovo a on se zasmál.
,,Tak můžeme koupit semínka. Je to normální keř, takže ho můžeš zasadit na zahradě třeba."
,,Máš zahradu?" optal jsem se a položil květinu mezi stránky, načež Dream knihu vrátil k ostatním.
,,Ne." zasmál se a posadil se zpět ke mně.
,,Já taky ne." pokrčil jsem rameny a pak pokračoval:,, Takže mi je budeš muset zatím pořád kupovat."
Dream se usmál.
,,Jestli ti to udělá radost, tak vždycky."







       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~








Snad jste si to uzili, ja jdu zas dodelavat ukoly xdd
preju krasny vecer vseem
xoxo

Edit- pojdme si uzit par chvili s timhle roztomilym hochem :3
Edit #2-musela jsem udelat video na youtube abych to sem pak mohla dat xd

Edit #3- kdo se tesi dneska v noci na quackityho stream?

word count- 1433

just friends...Kde žijí příběhy. Začni objevovat