Prominteee za zpozdeni a ze je dneska jen jedna kapitola, ale vcerejsi quackituv stream me uplne vycerpal nemluve o tom, ze jsem dneska byla na konich po dlouhy dobe. Zitra se to zkusim napravit, ale nic neslibuju, ucitelka se rozhodla po nas chtit VSECHNY ukoly, ktery ja nemam zeo xd
Tak uzivejte dnesni kapitolku a predem dobrou noc vsem xoxo~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POV George
Zbýval nám poslední den spolu. Zítra odjedu do Anglie a bůhví, kdy se zas uvidíme. Bude mi chybět. Tahle osoba ležící v posteli vedle mě, potichu oddechující, ta mi bude chybět.
Ranní paprsky svítily na jeho obličej a jeho lehké pihy na tvářích byly více viditelné. Naklonil jsem se k němu, abych si prohlédl jeho spící obličej zblízka. Prstem jsem se opatrně dotkl jedné z pih, abych ho neprobudil. Pak jsem se dotkl další. A rozhodl se pro způsob, jak ho probudit. Přiblížil jsem svůj obličej k tomu jeho a mé rty se dotkly jedné z pih. Pak jsem políbil další, další a další. Dream otevřel oči a já na chvíli přestal, jen abych se na něj podíval. Pak jsem pokračoval a Dream se zasmál. Zlíbal jsem co nejvíce jeho pih, ale bylo jich příliš mnoho.
Pak jsem ucítil jeho velkou ruku kolem mého pasu, když si mě přitáhl blíže. Dotýkaly jsme se nosy a on se znova zasmál.
,,Miluju ranního George." zašeptal a já to už nevydržel. Přiblížil jsem své rty k těm jeho a rozhodl se, že tentokrát náš první polibek nezkazím. Dream ale jako první uzavřel tu mezeru mezi námi a já ucítil jeho rty na mých. Naše rty jako by do sebe zapadaly. Dream mě zprvu něžně políbil, naše rty pomalu se pohybující. Odtrhli jsme se o sebe, aby jsme nabrali vzduch do plic a poté pokračovali. Druhý polibek byl vášnivější. Naše rty se zase spojili, horko zaplavující mé tělo. Nevěděl jsem kam tím vzrušením dát svou ruku, až jsem ji nakonec položil na jeho hruď. Druhou ruku jsem zabořil do jeho hebkých vlasů a začal za ně jemně tahat. Dream se nenechal a zajel mi rukou pod tričko. Lehce jsem zasténal a Dream se do polibku usmál. Mé zasténání se ale ztratilo v našem šíleném polibku, který nás oba lákal. Trochu jsem pootevřel ústa a dovolil Dreamovi zapojit jazyk. Prvně přejížděl po mém spodním rtu a pak horním. Bylo to jako divoký tanec vášně. Na moment jsem zapomněl kdo jsem a vzpomněl si, až když nás boleli plíce z nedostatku kyslíku. Museli jsme se, ač nechtěně, od sebe odtrhnout. Zadýchaně jsem se podíval na Dreama, který k mé tváři zvedl ruku a já ho obejmul.
,,Miluju tě." zamumlal jsem do jeho krku a políbil ho zde.
,,Já tebe." odpověděl a věnoval mi pusu do vlasů.,,Nemůžu uvěřit tomu, že zítra odjíždíš." povzdechl si Dream. Leželi jsme od rána v posteli v objetí a poslouchali společně písničky z jeho mobilu. Pokaždé jsem nějakou přepnul, protože já sám spotify premium nemám.
,,Až zítra." opravil jsem ho a přepnul další skladbu.
,,No a? Je to brzo." zakňučel a já jo pohladil po vlasech.
,,Tak si to teď musíme užít." otočil jsem se k němu a políbil ho. Srdce mi při tom stále bušilo.
,,Takhle?" zeptal se a nadzvedl obočí.
,,Vadí ti to? Mně připadá fajn strávit co nejvíce času v objetí toho druhého.."
,,To mně taky!" snažil se to zachránit a já se zasmál.
,,Mohli by jsme jít ven, třeba večer." navrhl jsem a on samým štěstím zazářil.
,,Dobře! A určitě už bude otevřené to tvoje květinářství."
Vzpomněl jsem si na svou květinu a věnoval Dreamovi další polibek, tentokrát na tvář.
,,Prosím, nedělej to." řekl a já se na něj zmateně podíval.
,,Vždycky mi dáváš pusu na tvář, nos, čelo, ale moji pusu vynecháš. Nedělej to." postěžoval si Dream.
Já se zasmál a dal mu další pusu, tentokrát na bradu.
Cítil jsem jak se napnul.
Dal jsem mu další pusu na obličej a nos a teprve potom ho políbil. Dream si oddychl, že jsem mu konečně dopřál to, co chtěl. Polibek mi opětoval a já se zasmál.
,,Bože, tvůj smích je překrásný." řekl šeptem a já cítil horko nahrnout se mi do tváří.
,,A ty tvoje ďolíčky." Podržel mou tvář ve své ruce.
,,Miluju to. Miluju tebe." řekl s jakousi něhou a naklonil se do dalšího polibku. Já ho ale zastavil.
,,Ani nevíš, jak moc dlouho jsem na tohle čekal. Až mi to řekneš, až to budeš myslet vážně. Jednu chvíli jsem z toho byl naprosto zničený, na dně. A teď tu seš, říkáš mi ta slova a líbáš mě."
,,Promiň. Já... dokud jsi se nezeptal, nikdy jsem nad tím nepřemýšlel. Myslel jsem, že tě mám rád jen jako kámoše. Oh bože, jak moc jsem se pletl. Byl jsem hloupý. Vždyť koukni na sebe! Jsi nádherný, překrásný, vše na tobě je úžasné. A já si to tak dlouho neuvědomoval. Mrzí mě to." řekl a já ho zase pevně obejmul.
,,Trvalo ti to, to je pravda. A taky ti vůbec nedocházelo jak moc divně jsem se choval někdy v tvé přítomnosti. Ale za to, že jsi blbý, se omlouvat nemusíš." Usmál jsem se a Dream se chytl za srdce.
,,Au. To bolelo." řekl sarkasticky a já se zasmál.,,Mám otázku." ozval jsem se po chvíli, kdy jsme zas oba leželi v rukou toho druhého.
,,Mmhm?"
,,Chodíme spolu? Jako oficiálně." vyslovil jsem svou otázku a Dream se tiše zasmál.
,,Rozhodně." byla odpověď a já se přitulil více k němu.
Jsme spolu. Oficiálně spolu chodíme. Byl to skvělý pocit. Díky Sapnapovi jsem se ho na tu otázku zeptal. A kdybych to neudělal, nejspíš bych tu ležel sám. Naštěstí ale ne. Cítím se nejlépe od té doby, co jsme zjistil, že mám na Dreama crush. Drtilo mě to, jak jsem to v sobě dusil a teď to konečně vyšlo na povrch. A to bylo dobře. Všechno vypadalo dobře. Naše budoucnost, krom toho, že zítra odlétám, vypadala dobře. Hned jak přijedu do Londýna, začnu si šetřit na další letenku. Nevydržím to tam bez něj dlouho, tím si jsem jistý. Když už totiž získáte to, po čem jste tak dlouho toužili, nechcete to pustit. V mém případě ale budu muset, aspoň do té doby, než zase přiletím zpět na FloriduYZbývá nám jeden den, který budeme trávit spolu a užívat si přítomnost toho druhého, co nejvíc je to možné.
,,Miluju tě Dreame."
,,Nemusíš to říkat pořád, já to vím." uslyšel jsem jeho hlas odpovídat.
,,No a? Budu ti to říkat co nejvíc, aby jsi měl zásobu, než se zase uvidíme." Dream si povzdechl, ale zasmál se.
,,Dobře. Tak já ti to budu říkat víckrát. Miluju tě."
,,Já miluju tebe."
,,Ne, to já tebe."
,,Já tebe."
A hádali jsme se dál o tom, kdo koho miluje víc.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Takovou mileneckou hadku zna kazdy, ale mne se tam proste libila. Uzivejte zbytek nociii xoxo
word count- 1132
ČTEŠ
just friends...
FanficDNF fanfikce. Přitáhl si mě k sobě a pak jsem ucítil jeho rty na svých. Ruce jsem mu zabořil do vlasů, do těch jeho hebkých a hustých vlasů. Hlava mi říkala, že je to špatně, ale srdce si myslelo něco jiného. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,,Proč jsi to uděla...