XVIII.

4.3K 201 99
                                    

Takzeee. Vykricnikova cast je tady. Zkusila jsem to tedy spise pocitove a uprimne, nedokazala jsem proste psat nazvy vy vite ceho xd. Mozna v pozdejsich kapitolach budou bonusy, ale mne se proste do tohohle pribehu nehodi zadne uchylarny a tak. Chci, aby tenhle pribeh lidi cetli radi a kdyz uz chtej neco erotickeho, tak at to neni uchylny. No, tak si to uzijte a urcite chci vedet vas nazor, protoze tohle je uplne poprve, co jsem neco takoveho psala.

Edit- chci moc podekovat z 300+ hvezdiceek, fakt je to krasny vedet, ze se vam tenhle pribeh libi. Btw taky se blizime k 2k precteni, to je taky uzasny!
xoxo










    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~












POV George

❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️

    Dream mi začal rukou přejíždět po zádech a já se od něj odtáhl.
,,Děje se něco?" zeptal se nejistě a já zatřepal hlavou. Tu hodinu, co on připravoval tohle úžasné rande, já se připravoval na to, co dnes večer přijde. A je to tu.
,,Jsem připraven." řekl jsem sebejistě a s odvahou se na Dreama podíval.
,,C-cože? Myslíš jakože... že to chceš?" ujistil se a já přikývl.
,,Opravdu?" zeptal se zas a já se usmál nad tím, jak moc mu záleželo na tom, abych si byl jistý. A já byl.
,,Zeptej se ještě jednou a odmítnu." Uchechtl jsem se nad jeho vyděšeným výrazem a pak ho políbil.

Dream byl o dost opatrnější než kdy jindy. Prvně mě pomalu líbal a pak se přesunul k mému krku. To už jsme zažili několikrát. I několikrát mě líbal na hrudi a na břiše. Zastavil jsem ho a za ruku ho přivedl k dece. Tam jsem si lehl a nechal ho pokračovat. Když mi sundal košili a několikrát si potichu zanadával nad knoflíky, co mu nešli rozepnouz, cítil jsem chladný vzduch na mé holé kůži. Později mi pak ale bylo vedro, když mi Dream začal sundavat i kalhoty.
Upřímně, nemohl jsem se dočkat. Pokaždé, když jsme se jen líbali a nedostali se dál, mrzelo mě to. Ale tohle bylo mé poprvé a já si chtěl být jistý, že to chci.

Znova jsem Dreama zastavil a začal sundavat jeho košili. Podle něj sem nechodilo moc lidí a byl všední den, takže by tu doopravdy neměly být. Pořád jsem se ale bál, aby nás někdo nenačapal. Všiml si toho a políbil mě na tvář. Pak si začal sundavat svoje kalhoty a já ucítil, jak je tvrdý. Zrudl jsem. Cítil jsem se trapně, ale zároveň jsem cítil tu euforii. Dream se uchechtl, když si všiml mého výrazu a pak to začalo. Rukou mi přejížděl po trenkách, zatímco já se snažil najít cokoli, čeho bych se mohl chytnout. Byl jsem napnutý, ale ne nervozitou. Ucítil jsem, jak mi nakonec trenky sundal a pokračoval v pohybu rukou. Slastně jsem vzdychl, načež mě Dream políbil na krku. Pořád ale pokračoval.
,,Cl-Clayi.." zkusil jsem vyslovit jeho jméno, ale zakoktal se, když ucítil jeho jazyk. Byla to teprve předehra, a já už cítil to vzrušení.
,,Ano?" zašeptal a naklonil se ke mně. Udělal mi další cucflek. Můj celý krk už pár dní byl spíše do fialova a barva se maximálně změnila na červenou, načež mi Dream vždy udělal další.

Vzdychl jsem a nezmohl se na další slova.
,,Jsi si doopravdy jistý?" zeptal se zas a začal se přehrabovat v košíku vedle nás. Vytáhl nějakou lahvičku, nejspíše lubrikantu. Přikývl jsem a zase se připravil. Bylo to zprvu bolestivé. Dream na chvíli přestal, aby se ujistil, že jsem v pořádku. Když jsem si ho silou přitáhl blíže pro polibek, usmál se a pokračoval. Při každém dalším pohybu jsem se cítil více báječně. Byl jsem unesen tím, jak příjemné to bylo. Bál jsem se, dříve. Bál jsem se toho, jestli to bude bolet. Bolest zde byla, ale všechny další pocity ji utlumily. Vzdechl jsem a celý se napnul. Byl jsem i fascinován tím, jak se mnou Dream opatrně nakládal. Snažil se to dělat co nejopatrněji, ale zároveň vášnivě. Nikdy jsem se dříve tak necítil. Miloval jsem ho, vše, co dělal. A byl jsem hrdý na to, že mé poprvé bylo s člověkem, kterého miluji, kterému důvěřuji a v jeho objetí se cítím bezpečně.

Zasténal jsem, když jsem se blížil k vyvrcholení. Chytil jsem Dreama pevně kolem pasu a držel se ho. On to pochopil. Když se tak událo, vyčerpaně na mě lehl a zasmál se.

❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️

,,Čemu se směješ?" zeptal jsem se a začal si hrát s jeho vlasy.
,,Ničemu. Jen, že na tvoje poprvé, jsi byl úžasný." odpověděl a já se zasmál.
,,Taky jsi nebyl špatný." Cítil jsem, jak se Dream zvedl a pak přinesl ručník.
,,Můžeš se očistit." zazubil se a já ho v dobré náladě praštil do ramene. Oba jsme se pak oblékli a sedli si zpět na piknikovou deku. Dream mě pevně objal a já si opřel hlavu o jeho rameno. Povzdychl jsem si.
,,Co tak smutně?" optal se a košík s jídlem přisunul blíž. Do úst si vložil jahodu a pak si olízl rty. Vzpomněl jsem si, co jsme ještě před malou chvilkou dělali.
,,Už je konec. Byla to sice skoro hodina, ale zdálo se to o dost rychlejší." odpověděl jsem a podíval se na město dole. Celé zářilo, takže hvězdy na obloze vidět nebyly.
,,Co?" zeptal se a já protočil očima.
,,Přeci to." Nechápavě se na mě podíval.
,,Myslíš sex?"
,,J-jo.." zamumlal jsem a on se zasmál.
,,Řekni to." provokativně řekl a já zatřepal hlavou.
,,Ale no tak, není to nic hrozného. Řekni sex."
Znova jsem odmítl a on mě přišpendlil k zemi.
,,Není to těžký. Jedno slovo. Tři písmena." zašeptal a políbil mě na krku. Ani ne před chvílí jsme skončili, a už zas začíná?
,,Georgiee.." zamumlal mi do krku.
,,Gogy.." řekl zas.
,,Babyy." Usmál se, když jsem ztuhl.
,,To se ti líbí? Když ti říkám baby?" řekl tiše a já si povzdechl.
,,Bože, no tak jsme měli sex. Stačí?" zamračil jsem se a on se zasmál.
,,Georgie, konečně. Mučil si mě tím, jak jsi mě nechal líbat tě všude, ale nic jiného." Nálada se mi ihned změnila na lepší.
,,Vážně? Asi to teda budu dělat častěji." potutelně jsem se usmál a on zakňučel.
,,To mi nemůžeš udělat.." Zasmál jsem se a přitiskl si ho na mou hruď.
,,Můžu a udělám." Pevně jsem ho objal a zase se cítil bezpečně. Oba jsme byly v pořádku a na tom záleželo.
,,Bože, ty jsi takový idiot." zamumlal, ale nehnul se z téhle pozice. Oběma nám bylo příjemně.
,,Ale miluješ mě." provokoval jsem ho a cítil jak se usmál.
,,Možná." začal a já ho praštil do zad. Pak jsem se ale rozesmál a on se mnou. Bylo to mé poprvé a já byl rád, že to nebylo s nikým jiným, než s Clayem.
,,No dobrá, miluju tě." vzdal se a zvedl hlavu, aby se na mě podíval. Políbil jsem ho a on mě. Ale už to nebyl ten hladový polibek, ale plný štěstí a lásky. Takový, který si dávají lidé, co se doopravdy milují.
,,Já tebe taky."









    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~










Skoro celou kapitolu jsem se smala xddd. Ale hlavne tak, rada jsem to psala z pohledu George, takoveho nevinneho hosanka, coz me hrozne bavilo ale. Urcite napiste do komentu svuj nazor, at uz je jakykoli. A zitra az prijedu z testovani, budu psat dalsi kapcu.
Vsem preju dobrou noc a nebo krasny vecer.
xoxo

word count- 1177

just friends...Kde žijí příběhy. Začni objevovat