Jsem negativni, ale pozitivni o tom, ze jsme dosahli 2k precteni!!! To je vazne husty proste, ze tenhle pribeh ma tolik precteni. Uplne me to hrozne moc tesi. Taky chci moc podekovat vsem, at uz tem, co tenhle pribeh jen ctou, davaj hvezdicky a nebo se podeli o svuj nazor v komentech!!! Hrozne rada si je ctu a snazim se odpovidat na vsechny, co jde xd. Takze si uzijte dnesni kapcu, takovou oddechovou, protoze dneska napisu urcite jeste jednu!
xoxo~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POV Dream
Obejmul jsem spícího George pevněji a otevřel oči. Po včerejšku jsme se pozdě v noci vrátili domů a on si šel rovnou lehnout. Nedivím se mu, dal jsem mu zabrat. Uchechtl jsem se té myšlence a George něco zamručel. Opatrně jsem vylezl z postele, abych ho neprobudil a vydal se do koupelny. Opláchnul jsem si obličej ledovou vodou a už se necítil tak ospale. Když jsem se vrátil zpět do pokoje, George se zrovna převlékal. Zezadu jsem se k němu přiblížil a vlepil mu něžný polibek na krk. Vylekal se, ale pak se hned uvolnil.
,,Clayi.." zašeptal. Poslední dobou mé jméno říkal častěji, ale vůbec mi to nevadilo.
,,Mhm?" zeptal jsem se, stále líbajíc ho na krku.
,,Dneska musíme streamovat." řekla a otočil se, aby mě mohl políbit. Nesouhlasně jsem zamručel, ale nechal ho být. Převlékl se do mé mikiny a já se spokojeně usmál.Společně jsme se vydali do kuchyně a dali si obyčejné cereálie s mlékem. George se celou dobu usmíval.
,,Co že jsi tak šťastný?" zeptal jsem se a položil mu ruku na stehno. Když jsme jedli, ať už kdekoli, pokaždé jsem to dělal. A pokud jsem ji dal pryč, George ji vždy vrátil.
,,Neměl bych snad? Po takový noci.." Jeho úsměv se ještě rozšířil a já se zasmál.
,,Tak to bude takových nocí víc."
George ztuhl, ale pak se zase usmál. Líbilo se mu to, když jsem ho provokoval. A mně se líbili jeho reakce.
,,Takže dneska stream? Jak dlouho?" zeptal jsem se a on odnesl naše misky. Vrátil se, ale sedl si mi na klín. Okamžitě jsem si začal hrát s jeho vlasy a on si opřel hlavu na mé rameno.
,,Přes dva dny jsme nestreamovali, měli by jsme jim udělat radost." odpověděl. Přikývl jsem a pak mi hlavou probleskla jedna myšlenka.
,,Řekneme jim to?" George se na mě zmateně podíval.
,,To, že jsme si včera užili krásnou noc? Ne, díky." zasmál se.
,,Ne. To, že spolu chodíme." opravil jsem ho a on zpevnil svůj stisk.
,,Nevím. Měli by jsme, ale nechceme tomu dát ještě čas?" nejistě odpověděl a já znova přikývl.,,Čau Dreame." ozval se ve sluchátkách hlas Sapnapa a já ho taky pozdravil.
,,Streamuješ?" zeptal se a já zamručel na souhlas.
,,A co George? Je tu taky?" ptal se dál.
,,Ne, něco má na práci." Podíval jsem se na George sedícího vedle mě, aby mě prý neodrazoval od hraní.
Díval se do svého telefonu a nevěnoval mi žádnou pozornost.
Přečetl jsem pár donations a odpověděl na mě. Hráli jsme s Nickem bed wars, ale George mi pořád nevěnoval pozornost. Kolenem jsem ho šťouchl do nohy a on se na mě ani nepodíval.
,,Sape, za chvíli jsem zpět." oznámil jsem a mutnul se.
,,Georgieee." zakňučel jsem. Pořád nic.
,,Věnuj se mi. To, že streamuju neznamená, že mě musíš ignorovat." Otočil jsem se k němu a chytl ho za ruku. Něžně jsem ji políbil a posouval se k jeho krku.
,,Dreamee, máš tu fanoušky, co na tebe čekaj." odpověděl konečně. Zakroutil jsem hlavou a zvedl ho. Teď mi seděl na klíně a já ho dále líbal. Streamoval jsem skoro už čtyři hodiny, takže bylo logické, že mi začínal chybět.
,,Já ale čekám na tebe." zašeptal jsem a on se zasmál.
,,Řekni moje jméno." zamumlal jsem, rty na jeho tváři.
,,Dream."
,,Ne. Moje pravé jméno." Chytl jsem jeho tvář a přinutil jsem ho se na mě podívat.
,,C-Clayi..." Nebylo ho skoro slyšet, ale mravenčení v mém břiše zesílilo. Všiml si toho.
,,Clayi.." řekl sebejistěji a usmál se nad tím, jaký to na mě mělo efekt.
,,Clayi." Rty se skoro dotkl mé kůže na krku, ale pár milimetrů předtím se zastavil.
,,Clayi." řekl zas a jeho horký dech se dotýkal mé kůže. Začal sebou vrtět a já nechtěně vypustil sten z mých úst.
,,Clayi." zopakoval a pak mi prstem přejel po rtech. Zavřel jsem oči a nechal ho dělat to, co chtěl. Ale on nic nedělal. Jen mě provokoval. Opakoval mé jméno stále dokola a rty se vždy na kousek přiblížil k mé kůži. Ale nepolíbil mě. Chytnul jsem ho za ruce, aby přestal. Uchechtl se a vyplázl na mě jazyk.
,,Máš stream." řekl a slezl ze mě. Udělal to naschvál. Využil toho.
,,Blbečku." zamumlal jsem a odmutnul se.Streamovali jsme ještě dalších pět hodin, přičemž v půlce to nevydržel ani George a sedl si zpět na mě. Usnul mi v náručí a já mluvil potichu. Sapnap to pochopil a fanouškům jsem řekl, že má sestra mi tu usnula. Po chvíli to přestali řešit a já se soustředil na hru. Celou dobu jsem se usmíval nad tím, že George mluvil ze spaní. Říkal mé jméno a nějaká další slova, ale přes sluchátka jsem ho moc dobře neslyšel. Párkrát se nepohodlně zavrtěl. To se mu nejspíš zdál nějaký ošklivý sen.
,,Dobře lidi, tady to ukončíme. Přeju krásnou noc, den, cokoli tam u vás máte. Mějte se." rozloučil jsem se s chatem.
,,Tak kde je?" zeptal se Sapnap, když jsem vypl stream. Zapnul jsem kameru, aby mě i George Nick viděl.
,,Aaw. Jste krásní spolu. A pořád čekám, až mi poděkujete." řekl Nick a já se potichu zasmál.
,,Díky. Díky za tohohle úžasného člověka."
S Nickem jsme si pak povídali ještě hodinu, než musel odejít.Přenesl jsem George do postele a usmál se nad tím, jak si mě ihned přitáhl k němu.
,,Už jsi skončil.." potichu se zeptal a já ho zezadu obejmul. Přičichl jsem si k jeho vlasům a rozplýval se nad tou božskou vůní.
,,Skončil." odpověděl jsem a on nepatrně přikývl. Políbil jsem ho na krk a řekl:,, Měl by jsi spát."
Zase přikývl, ale začal se otáčet. Byly jsme čelem k sobě a já se usmál nad tím, jak jeho řasy byly delší, když měl zavřené oči.
,,Dobrou.." zamumlal. Přitáhl jsem si ho blíže tak, že jsem cítil jeho dech na mém krku.
,,Dobrou noc, Georgie."~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
word count- 1056
ČTEŠ
just friends...
FanfictionDNF fanfikce. Přitáhl si mě k sobě a pak jsem ucítil jeho rty na svých. Ruce jsem mu zabořil do vlasů, do těch jeho hebkých a hustých vlasů. Hlava mi říkala, že je to špatně, ale srdce si myslelo něco jiného. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,,Proč jsi to uděla...