XXXVI.

2.4K 161 60
                                    

Eeeeej dalsi kapca je tu, znova kratsi, ale to snad nevadi, chystam totiz jednu poradnou. Asi je tahleta kapca i o nicem bych rekla, nechtela jsem moc rozepisovat ten jejich sraz, protoze ne vsechny sleduju nejak extra dlouho, tak abych nenapsala nejakou kravinu xd. Kazdopadne uzijte si tuhle kapcu, ja si jdu udelat filmovy maraton xdd
xoxo










       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~












POV George

,,Kdy vůbec kdo odjíždí?" zeptal se zvědavě Nick a já se usmál. Byl večer a my pořád seděli v restauraci.
,,My teď." odpověděl Tommy a ukázal na Tubba s Ranbooem. Alex si neodpustil poznámku nad tím, že mají určitě večerku. Dream se zasmál a já se na něj podíval. Vypadalo to mezi námi líp, ale ne pořád dobře. Měl položenou ruku na mém stehni jako vždy, ale jeho stisk byl nejistý.
,,Co vy? Zůstanete tu nebo si dáte svůj vlastní sraz v Americe? oplatil Nickovi otázku Wilbur a myslel tím i Alexe s Karlem.
,,Asi tu pár dní zůstaneme. Někde v hotelu nebo tak." odpověděl za něj Karl a já se usmál. Bylo jasné, že budou trávit ten čas spolu.
Všichni se potom rozloučili s dětmi, které ještě Wilbur musel doprovodit domů, a teprve potom se rozjela pravá zábava.

Bylo něco po desáté, kdy Alex opile tančil na stole, Karl ho povzbuzoval a Nick se pořád snažil přesvědčit Wilbura, že už pít může, jelikož nejsme v Americe. Povolil mu jen jednoho panáka, takže teď Sapnap zamračeně seděl u stolu a hrál si s vidličkou. Dream se o něčem bavil s Wilburem a já se usmíval. I po tom včerejšku jsem se cítil dobře. Vše vypadalo dobře. Dávalo se to do pořádku. Ale pořád jsme ještě museli něco vyřešit.
,,Georgi, necháme je tu a vyrazíme?" zašeptal mi někdo do ucha a já se za tím hlasem ohlédl.
Dream se zářivě usmíval a díval se na mě. Nečekal na mou odpověď a už oznámil, že půjdeme.
,,Už?" zeptal se Nick a my oba přikývli.
,,Škoda." postěžoval si Karl a pokusil se Alexe dostat ze stolu. Ten si ale do toho začal zpívat.
,,Pozdravujte ráno Alexe." zasmál se Dream a obejmul se se všemi. Já se přidal a všem popřál hezkou noc.

,,Tak jak se ti líbil dnešek?" zeptal se Dream zatímco jsme pomalým krokem šli k místu, kde jsme měli zaparkované auto.
,,Moc. Ale ne kvůli tobě." řekl jsem a on se zamračil. Pokusil se mě chytnout za ruku, ale to já nedovolil.
,,Chápu, že jsi na mě pořád naštvaný, ale tohle mi nedělej prosím." zakňučel.
,,Nedělat co?" zeptal jsem se a on zastavil. Chytl mou tvář do svých rukou a podíval se mi do očí.
,,Nestraň se mi, prosím." řekl a já zjistil, že mi ten jeho pohled chyběl. To, jak se na mě zamilovaně díval, jak prozkoumával celý můj obličej a snažil se přijít na každou drobnost, co byla pro mě nepodstatná, ale pro něj znamenala vše.
,,Georgi, moc se ti omlouvám. Asi nechceš vysvětlení, takže ti ho dávat nebudu, ale omlouvám se. Kdybych zaklepal-" zarazil jsem ho pokládajíc svou ruku na jeho ústa.
,,Taky se ti omlouvám. Měl jsem ti říct, že streamuju." řekl jsem a zachvěl se, když jsem ucítil jeho dech na mé ruce. Zvedl tu svou, aby mě za ni chytnul a o kousek dal na stranu od jeho pusy.
,,Je to chyba obou, že?" zeptal se a já přikývl. Pak mou ruku vrátil zpět na jeho rty.
,,Co děláš?" optal jsem se se smíchem. On nic neřekl a políbil mou ruku. To nikdy neudělal. A nikdy mi tu ruku ani neolízl.
Chtěl jsem říct, že je to nechutné, ale ve skutečnosti se mi to líbilo.
,,Dreame.." zašeptal jsem a on políbil i moji druhou ruku. Stáli jsme u auta a on mě k němu přitiskl.
,,Hrozně moc jsi mi chyběl." zamumlal do mé dlaně a já se zahihňal.
,,Ty mě taky." odpověděl jsem a on políbil moji paži.
,,Clayi teď ne. Ještě si to nezasloužíš..." řekl jsem tiše a on se potutelně usmál.
,,Tak až přijdeme domů?" zeptal se a nasedl do auta. Já si sednul k němu a jako odpověď jsem mu věnoval polibek na tvář.
,,Už to děláš zas!" křikl a já se na něj zmateně podíval.
,,Proč mě prostě nepolíbíš rovnou?" zeptal se a já se rozesmál. Takovou věc jsem vážně nečekal.
,,Baví mě tě provokovat." odpověděl jsem a on vydal jakýsi zvuk, co připomínalo sten, ale zároveň jím nebyl.
,,Co to bylo?" zeptal jsem se se smíchem a on neodpověděl. Prostě nahodil motor a vyjel z parkoviště.

,,Tak už?" optal se zas a já nevěřícně zakroutil hlavou.
,,Ne. Ještě ne." odpověděl jsem a on si odfrkl. Seděli jsme na gauči a já se snažil soustředit na film. Dream ale pořád chtěl získat moji pozornost. Jednu chvíli si hrál s mými vlasy zatímco jsem měl hlavou položenou na jeho klíně, pak mě zas hladil po ruce nebo si hrál s mými prsty. Jednu chvíli mi pořád otáčel prsten na mé ruce, i když jsem mu řekl ať to nedělá.
,,Georgie, ten film je nudný." ozval se zas a já zaklonil hlavu, abych ho lépe viděl.
,,Vždyť na něj ani nekoukáš." argumentoval jsem a on si zas začal hrát s mými vlasy. Zamotával je a pak zase rozmotával.
,,Dreame, já se chci v klidu dívat." zaprotestoval jsem, ale nebyla to pravda. Ten film byl doopravdy nudný, jen jsem ho chtěl provokovat.
,,No a? Já chci mít s tebou sex a ty mi to taky nedopřeješ." odpověděl a já se rychle posadil.
,,D-Dreame." zašeptal jsem a cítil krev hrnout se mi do obličeje. Otočil jsem se a podíval se na něj. Vítězoslavně se usmíval.
,,Idiote.." zamumlal jsem a vrátil se zpět do předchozí pozice.
,,Tvůj." řekl náhle a já se na něj zmateně podíval.
,,Tvůj idiot. A nikoho jiného." To, jakým tónem to řekl donutilo moje srdce vynechat pár úderů. Připadalo mi, jakoby naše láska díky té hloupé hádce se rozrůstala a kvetla.
,,Můj.." přitakal jsem a zkusil se zas soustředit na film.
,,Víš, že tě miluju, že jo?" zeptal se náhle a já mu už poněkolikáté tenhle večer nerozuměl.
,,Samozřejmě. A já miluju tebe." odpověděl jsem a on si s úlevou oddechl.
,,Proč se ptáš?"
Jeho ruka se zastavila a už si s mými vlasy nehrál.
,,Jen se ujišťuju. Než ti odpovím." vysvětlil.
,,Na co?" Musel jsem se ptát, vůbec jsem mu v tu chvíli nerozuměl.
,,To uvidíš." bylo jediné, co řekl a po zbytek filmu mě už přestal otravovat.










     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~













Jo taky chci rict, ze pristi jedna nebo dve kapitoly (asi spis dve) by byly posledni. Realne, meli jsme tu celkem dve dobry zapletky, krasny rozuzleni a o cem dalsim psat? Samozrejme ty kapitoly budou dlouhy a taky budu dlouho premyslet dneska jak to vubec skoncim (nejaky napady prosiiim?). A taky budu psat urcite i jinou knizku, takze toho se bat nemusite heh.
Preju hezky vecer vseem.
xoxo

word count- 1138

just friends...Kde žijí příběhy. Začni objevovat