Vcera jsem se snazila vyspat kvuli dnesni olympiade z aj, takze kapitolu dopisuju az dneska. Uzijte si ji, priste prijde na radu kratke odlouceni. Btw ta songa se mozna nehodi, ale ja ji miluju xd
Edit- omggg 400 hvezdicek?to je megaaa a skoro 3k precteni to je jeste lepsiii!!!!diky moooocinky
xoxo~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
George POV
Uběhli další tři dny od toho. Cítil jsem se o dost lépe a to hlavně díky Dreamovi. Dokázal mi zlepšit náladu jen tím, že se začal rozčilovat, když umřel v minecraftu. Smál jsem se mu a on si mě pak vždy přitáhl k sobě, aby se prý nadechl mé vůně a uklidnil se. Bušilo mi srdce jako splašené, načež to Dream pokaždé vycítil. Začal mne líbat na krku a když mi i unikly tiché steny, zatáhl mě do postele. Celkem často jsem tedy nedokázal chodit a kvůli tomu jsme pořád zůstávali doma. Nemůžu si ale stěžovat, s ním jsem se cítil doma, bezpečně, jako když mi nic nehrozí. Samozřejmě to tak nebylo, až přijedu domů, čeká mě pohřeb. Ale díky němu jsem se aspoň pro teď mohl cítit dobře.
,,Georgiee." zavolal na mne Dream z kuchyně a já se k němu unaveně přišoural. Po ránu jsem se nezmohl na nic víc, než lehké přikyvování a pomalé chození. Padl jsem mu do náruče a on se zasmál.
,,Unavený?" Přikývl jsem a on mě posadil na gauč. Když pak odešel, zamračil jsem se.
,,Tak to se rychle probuď, dnešek si užijeme. A venku." Pootevřel jsem oči, abych uviděl Dreama bez trička s rozcuchanými vlasy. Hned jsem je zavřel a na rtech mi pohrával úsměv. Už jsem ho nahého viděl, ale stejně jsem si na to nezvykl.Když jsem je otevřel podruhé, Dream byl nejspíš v kuchyni a já měl před sebou talíř s ovocem.
,,To je snídaně?" zamumlal jsem, ale pustil se do toho. Lepší než nic.
,,Až dorazíme, můžeš si tam dát co chceš." slyšel jsem Dreama z koupelny a dojedl zbytek jahod. Můj žaludek to nenaplnilo, tak jsem doufal, že nežertoval. Když jsem přišel do pokoje, abych se tedy převlékl, rovnou jsem padl do postele.
,,Zlato, já vím, že chceš spát, ale dneska fakt ne." Z postele mě zvedl Dream a hodil po mně nějaký kus oblečení. Bez přemýšlení jsem si to oblékl a znova zaplul do postele.
,,Georgie.." řekl zas a já se ani nenamáhal otevřít oči. Po včerejší noci jsem neměl chuť cokoli dělat.Ucítil jsem něčí rty na mém krku a ztuhl.
,,Gogy, je čas vstávat." zašeptal a pokračoval v líbání. Když mi rukou začal přejíždět po stehně, nebezpečně blízko mého citlivého místa, rychle jsem vyskočil. To mě dostatečně probudilo. Dream se jen zasmál a do nějaké tašky začal dávat různé věci.
Pak mě za ruku vytáhl k autu a dokonce i za mě zapnul pás, protože jsem pořád byl trošku mimo.
,,Kam že jedeme?" zeptal jsem se, už trochu více energicky
,,Uvidíš." Další překvápko.
,,Ughh, Dreame. Úplně si mě včera rozbil." postěžoval jsem si a on se zasmál.
,,Tak to se rychle sprav, jinak ti to dneska nepůjde."
Zmateně jsem se na něj podíval, jen abych zjistil, že má na tváři úšklebek.,,A jsme tu." ozval se Dream a já se probudil. Trhl jsem sebou a přitom se praštil do hlavy.
Zasmál se a já protočil očima.
,,Kde že jsme?" Vylezl jsem a rozhlédl se. Bylo to obchodní centrum a my vešli dovnitř.
,,Uvidíš." Chytl jsem ho za ruku a on mě vedl. Došli jsme před něco, co určitě nebyl obchod. Dream se usmál a jeden z pracovníku nám podal brusle. Roller skates.
,,Vážně?" zeptal jsem se Claye, když si zavazoval tkaničky. Celá místnost, obrovská, byla osvícena disko koulí a hrála hudba. Byla to retro hudba, tak jako vše ostatní bylo do takového stylu.
,,Dělej, jinak tě tu nechám." ozval se Dream, když už byl za zábradlím, co oddělovalo místo na jízdu a zbytek. Zasmál jsem se a obul si brusle. Měl jsem trochu problém s tkaničkami, takže když jsem se vydal za Dreamem, byl fuč.
,,Ale no tak..." zamumlal jsem a rozjel se davem. Bylo zde celkem dost lidí, na to že bylo ráno. Ale Dream někde. Po chvíli hledání mě někdo chytil kolem pasu a já vyjekl.
,,Klid, to jsem já." zašeptal mi do ucha a já se uvolnil. Propletl jsem si s ním prsty a takhle jsme jezdili do kolečka.Hudba pořád hrála, disko koule měnila místnost do různých barev- které já většinou vidět nemohl, a my si užívali tohle krásné ráno. Nebo spíše poledne, když jsem se podíval na hodiny.
,,Mám hlad." oznámil jsem Dreamovi a on přikývl. Když jsem si sundal brusle, mým nohám se ulevilo. Dream mezitím přinesl hamburgery ze stánku s občerstvením a já málem začal slintat. Určitě mi to nahradilo dnešní chudou snídani.,,Pořád unavenej?" zeptal se a já zakroutil hlavou. Měl jsem plnou pusu a nechtěl mluvit. On se zasmál a ukradl mi hranolku.
,,Dreamee." zakňučel jsem a sebral mu taky jednu. To si mě ale přitáhl do objetí a pohladil mě po zádech. Nezajímalo nás, že se lidé koukají. Nebyly jsme tu taky jediná dvojice stejného pohlaví.
,,Clayi, už mě mačkáš." zasmál jsem se a on zatřepal hlavou.
,,No a? Takhle se mi tu líbí ještě víc." zamumlal a já se znova zasmál.
,,Vystydne nám jídlo." Chtěl jsem ho pustit, ale to mi nedovolil.
,,Koupím ti nový." odpověděl. Konečně se mi povedlo vyprostit se z jeho sevření a on našpulil rty.
,,Co děláš?" znova jsem se zasmál a on nepřestával. Naklonil jsem se tedy k němu a políbil ho na tvář. Tomu to ale nestačilo a tak mě chytl za tvář a políbil mě doopravdy. Pořád mi nevadily ostatní lidi, ale už o trochu méně. Když jsme se od sebe odtáhli, zjistil jsem, že mé jídlo opravdu vystydlo. Přinutil jsem tedy Dreama, aby mi koupil další. Neochotně se tam tedy vydal, zatímco jsem si nazul zpět brusle. Hudba se z rychlé změnila na pomalejší, a hned jak se vrátil, odtáhl jsem ho na taneční parket. On, jelikož uměl lépe bruslit, jezdil pozadu a já popředu. Dal jsem mu ruce kolem krku a začal se pohupovat do rytmu. On mi dal ruce kolem pasu a taky začal tančit. Užívali jsme si ten moment, kdy ani jeden z nás nepřemýšlel nad ničím jiným než nad tím, jak je ten druhý šťastný. Jak moc jsme oba šťastní.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Doufam ze vite, jake brusle myslim xdd. Takovy, co maj dve a dve kolecka. Moje popisovaci skills jsou uplne best tho xdd
xooxword count- 1079
ČTEŠ
just friends...
FanfictionDNF fanfikce. Přitáhl si mě k sobě a pak jsem ucítil jeho rty na svých. Ruce jsem mu zabořil do vlasů, do těch jeho hebkých a hustých vlasů. Hlava mi říkala, že je to špatně, ale srdce si myslelo něco jiného. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,,Proč jsi to uděla...