6. BÖLÜM
SABAH
Gözlerimi açtığımda güzel bir kokuyla uyandım. Hareket etmeye çalıştım ama nafile..Biri arkamdan sıkıca sarılmıştı. Kokusundan Kerem olduğunu anladım..
Ellerim onun damarları çıkmış ellerine gitti. Biraz genişletmek istedim..Ama sanki o bilerek daha da çok sıkıyordu. Kalkmak için kıpırdansam da sanki beni kendine çekiyordu.
Nefes alışverişinden uyandığını anladım."Bırakır mısın beni.."
Yatakta yan bir şekilde yatıyorduk. Kafasını kafamın üstüne hafifçe koydu ve kulağıma fısıldadı. Elleri hala belimdeydi.
"Uzun zaman sonra, ilk defa böyle huzurla uyudum.."
"İyi o zaman şimdi bırak.."
"Kızmadın.."
"Hayır kızdım, sana öyle gelmiş.."
"Bana itiraf edemiyorsun ama alıştın..Bana alıştın.."
Yanağıma geldi ve küçük buseler bıraktı. Gözlerimi kapattım.
FLASHBACK
"Kokusuna aşık olduğun birinden nefret edemezsin.."
FLASHBACK SON
Beynimin içinde çalan bu cümle, onun kokusunu duyduğum her an aklıma geliyordu.
"Benden korkmanı istemiyorum.."
"Korkuyorum ama.."
Gözlerimi açtım. Onun gevşemiş ellerini fırsat bilerek omuz üstü yattığım yatakta, sırt üstü yatar hale geçtim. O hala tepemdeydi. Gözlerimiz hiçbir şekilde ayrılmıyordu. Sonra gözlerini gözlerimden çekti. Yanıma yaklaştı ve kafasını sol omzuma koydu. Sanki kokumu içine çekiyordu.
"Kerem napıyorsun..?!"
"Özlediğim kokunu içime çekiyorum.."
Yaklaştı boynumu öpmeye başladı. Ben hiçbir şey yapamıyordum. Bu adam benim için bir yabancı..
Hızla onun elleri arasından kurtuldum yataktan kalktım."Ne yaptığını sanıyorsun..!"
"Gelecekteki karımı öpüyorum.."
Yataktan oda kalktı ve karşımda dikildi.
"Ya arkadaşım bak bizim aramızda bir şey yok! Olmayacak da! Bunu neden anlamak istemiyorsun! Neden beni hala burda tutuyorsun!"
"Arkadaş deme lazım olur, güzelim.."
Karşımda alayla sırıtması benim daha çok sinirlenmeme sebep oluyordu.
"Offfff.."
"Neyse hadi kahvaltıya..Daha benim bir toplantım var.."
"Ben bi duşa gireyim.."
"Olur, herşey var banyoda..Kullandığın kreme, yağa kadar.."
"Sen gerçekten tam bir ruh hastasısın..Kahvaltıya bekleme beni.."
"Sabah kahvaltı yapmayı sevmediğini biliyorum, güzelim.."
Umursamamış gibi yapıp arkamı döndüm. Banyoya girecekken konuştu.
"Zaten dolap senin eşyalarınla dolu..Bunu biliyorsun.."
Dolaba gittim ve lila rengi bir eşofman, beyaz ip askılı bir crop aldıktan sonra iç çamaşırlarımı da alıp banyoya gittim.
Kapıyı açıp kapatırken yüzüne dik dik bakıp kapıyı sertçe kapattım. Sonra da kilitledim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L E K E (+18)
Romance"Kokusuna aşık olduğun birinden nefret edemezsin.." ------- Bütün engellere rağmen bir olmayı başaran çiftimizin arasına hatırlanmayan anılar girer...