L E K E - ON ALTI

4.3K 206 76
                                    

16. BÖLÜM

"Ve yaşlar içinde çoğu kez boğulup ölemeyen bu gözler, yakılsın günahkâr gibi cehennem ateşinde.."

...

Gözlerimi araladığımda Kerem tarafından sıkıca sarmalandığımı farkettim. Onun göğsünün üstünde uyumuş, o da ellerini belime sarmıştı. Biraz daha boynuna sokuldum ve derin bir nefes aldım. Güzel ve huzurlu bir sabahtı, her ne kadar dün gece kavgalı geçmiş olsa da..

Biraz daha yattıktan sonra tamamen kendime geldiğimi anladım, tam kalkacakken kapının hızla çalması Kerem'in irkilmesine sebep oldu. Gözlerimi çalan kapıya sonra Kerem'e geri getirdiğimde uyandığını gördüm. Göz göze geldiğimizde yüzünde kısa bir tebessüm oluştu. Güneş ışıklarının yüzüne vurmasıyla gözlerini kıssa da, bal rengi gözlerini görebiliyordum. Kalkmak için hareketlenince acıyla inlemem bir oldu.

"Aah kolumm! Kerem!"

"Noldu?" telaşla konuştuğunda koluma baktım.

Önce ne olduğunu anlamasa da sonra o da vücudunun altında kalan kolumu hissetti ve hareket etmekten vazgeçti.

"Kolun napıyor orda!?" dedi ve sırıttı.

Sağ kolum onun vücudunun altında, sol kolum ise kafamla bir göğsündeydi. O da ellerini belime sarmıştı. Bu şekilde uyumuştuk.

"Kerem kolum..Bilmiyorum.."

Kalkmaya çalıştı ama bana zarar vereceğini düşündüğü için kalkamadı.

"Kalkman lazım, dur.."

Kendini havalandırdığı sırada kolumu altından çektim.

"Ay çok acımış.."

Kolunu yana doğru attığı sırada bende kolunun üstüne kafamı koydum. Sonra altında kalan kolumu okşamaya başladım.

"Uyuşmuş ya baya.."

Cevap vermek yerine gülmeyi seçtiği sırada aklıma çalmış olan kapı geldi.

"Kerem, kapı çalmıştı."

"Kıyafet istemiştim, onun içindir. Koymuşlardır kapının önüne açmayınca."

Kolunu kafamın altından çekip yatakta doğruldu. Hala yatıyor oluşumu fırsat bilmişti ki yüzüme doğru eğildi ve önce alnıma sonra dudağıma öpücükler bıraktı.

"Günaydın Hanfendi."

"Günaydınn" dedim kıkırdarken.

Bende yataktan destek alarak doğruldum ve gözüken göğüslerimi yorganla kapattım. Kerem hiç beklemediğim bir şey yaptı ve göğüslerime uzandı. Elini boynumda hissettim. Dün gece fazla olmasa da morartmış olduğu yerleri okşadı.

"Bu sefer fazla acıtmışım galiba.." dediğinde alayla sırıttım. Onun da aynı şeyi yaptığına emindim.

"Başka acıyan yerlerim vardı, pek umursamadım boynumu.."

"Bak seeen, neresi acıyor? Öpeyim de geçsin.."

"Bence daha beter olur da neyse.."

L E K E  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin