L E K E - DOKUZ

5.1K 255 69
                                    

9. BÖLÜM

"Muhakkak ki aşk, rüyaları görüyordu.."

...

"Burak çok kızacak öğrenince.."

Güldüğünü hissettim. Sağ eli kalbimin üstünde, sol eli belimdeydi. Onun göğsüne ağırlığımı vermiş bir biçimde çimlerin üstünde oturuyorduk. Yıldızlar bu gece çok güzeldi.

"Kızacak bir şey yok.."

"Hııı..kesinlikle yok.."

Alayla ona cevap verirken bu sefer güldüğünü hissetmedim, duydum..

"Ne yani, kız kardeşinin bir sevgilisi oldu diye kızacak mı?"

"Yani diğerlerinde pek kızmadı ama sende kızabilir.."

Cevap vermedi. Galiba dediğimi anlayamamıştı. Sonra elini kalbimden çekti ve yüzümü ona döndürdü.

"Diğerleri derken?"

Gülümsedim, sinirlenmişti. Benim ondan başka biriyle yan yana olma ihtimalim bile onu delirtiriyordu biliyordum. Burak ve Efe'yi bile çok kıskanıyordu.

"Yani..senden öncekilerden bahs.."

Sözümü bitirmemi beklemeyip hızla aramızdaki mesafeyi sıfıra indirdiğinde bir süre karşılık vermedim. En sonunda dudaklarını benden ayırdı. Sinir olmuştu.

"Ya hemen bana karşılık verirsin, ya da.."

Gülerek yanıtladım.

"Ne yaparsın..?"

"Daha pis öperim.."

Ben gülerken tekrar dudaklarıma yapıştığında bende karşılık verdim. Ayrıldığımızda ben tekrar önüme dönüp gecenin karanlığını izlemeye başladım.
Oda boynuma gömülmüştü.

Benleyken hiçbir şekilde mafya değildi. Sanki karşımda bir çocuk vardı. Ama olsun..Ben onun her haline aşığım..
...

Aklımda canlananlarla ne durumda olduğumuzun farkındaydım.
~Ben onu hatırlamamıştım. O da benden vazgeçmişti..~
Ama her seferinde kokusunu hissetmemi sağlayıp beni kendine bağlıyordu.

Hala birbirine sarılı olan bedenlerimiz ile hiç konuşmuyor sadece birbirimizin kokusunu içine çekiyorduk.
Ağlamam biraz durmuş olsa da arada burnumu çekiyor ve elimle gözümü siliyordum. Boğazını temizlediğinde konuşmak üzere olduğunu anladım. Çok geçmeden konuştu.

"İyi misin biraz daha..?"

Olumlu manada kafamı salladım. Konuşacak halim yoktu. Yavaşça ondan bedenimi uzaklaştırdım.
Gözyaşlarımı sildim. Açık olan ışığa gözlerim kaydı ve oradaki makası gördüm. Gözlerim tekrar dolarken titreyen ellerimle makası elime aldım. Uzun uzun baktıktan sonra ani gelen sinirle makası yere fırlattım.

"Nefret ediyorum! Bi bitmediler..!"

Kerem vücudumu kendine döndürdü ve konuştu.

"Sadece bir kabustu..Her ne gördüysen sadece bir kabustu Hande.."

"İleride gerçek olacak diye çok korkuyorum.."

Gözümden bir damla yaş düştü..Tekrar ben konuştum.

"Gerçek olacak..Gerçek olacak..Huzur vermeyecek bana.."

"Hayır olmayacak Hande..Ben senin yanındayken kimse sana bir şey yapamayacak.."

L E K E  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin