Rozdział 12. Szkolny projekt. Cz. 2.

201 11 0
                                    

Adrien na mnie spojrzał lekko zaskoczony. Jednak po chwili zaczęliśmy robić projekt. Ustaliliśmy, że możemy zrobić referat i prezentacje na temat znaczenia Biedronki i Czarnego kota w kulturze japońskiej.

-Została nam tylko dołączenie faktów i dołączyć slajdy na temat Biedronki.- Powiedział Adrien kiedy zmniejszył ekran z prezentacją. Zauważyłam kobietę która obejmowała Adriena.

-Macie te same oczy.- Powiedziałam patrząc na niego.

-To prawda.- Powiedział patrząc na mnie. Spojrzałam na telefon szukając czegoś o japońskiej posiadaczce miraculum biedronki.

-O znalazłam.- Powiedziałam znajdując informacje o japońskiej posiadaczce miraculum biedronki. Opowiedziałam o wszystkim po czym na podstawie informacji dokończyliśmy referat jak i prezentacje.- Co myślisz o mojej kuzynce?- Spytałam się spoglądając na Adriena. Blondyn na mnie spojrzał.

-Jest bardzo dobrą przyjaciółką.- Powiedział Adrien.

-Marinette też ciebie bardzo lubi. Z tego co zauważyłam to Chloé bardzo się do ciebie zbliża. Jakbyście byli parą.- Powiedziałam patrząc na niego.

-Ja i Chloé jesteśmy przyjaciółmi od czasów dzieciństwa. Nie jesteśmy razem. Mogę powiedzieć, że zakochałem się w Biedronce.- Powiedział Adrien.- Ale zauważyłem, że Kagami się we mnie zakochała.- Powiedział Adrien.

-Rozumiem.- Powiedziałam patrząc na niego. Wiedziałam, że muszę pogadać z Marinette o tym. Zauważyłam powieszone serce z jakimś wierszem.- Wow.- Powiedziałam podchodząc.

-Dostałem ją na walentynki ale nie wiem od kogo. W dodatku wygląda jak odpowiedź na mój wiersz.- Powiedział Adrien. Przeczytałam ten wiersz. Od razu poznałam pismo kuzynki. Wiedziałam, że lepiej jak ona sama powie Adrienowi o swoich uczuciach.

Wilczy Patron.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz