Νεφέλης pov
Είμαι πολύ ευτυχισμένη. Είχα καιρό να ξυπνήσω στην αγκαλιά του Άλεξ και είναι ότι καλύτερο. Κοιμάται ακόμα. Δεν θέλω να τον ξυπνήσω έτσι παρατηρώ το όμορφο πρόσωπο του. Ασυναίσθητα το χέρι μου πάει στα μαλακά μαλλιά του και αρχίζω να τα χαϊδεύω.
Ακούω τον Άλεξ να βγάζει έναν ήχο και να προσπαθεί να ανοίξει τα μάτια του.Α:μμ καλημέρα.
Λέει τελικά με ύφος κοιμισμένο και ομολογώ ότι είναι πολύ σέξυ. Του χαμογελάω.Ν: συγγνώμη αν σε ξύπνησα.
Απαντώ και παίρνω το χέρι μου από τα μαλλιά του κάτι που φαίνεται να τον πειραξε καθώς έβαλε ξανά το χέρι μου εκεί..Δεν απαντά. Μόνο ανταποδίδει στο χαμόγελο μου. Με τραβάει πιο κοντά του και μου δίνει ένα φιλί.
Α: θέλω συνέχεια να σε φιλώ. Μου έχεις γίνει εθισμός..
Γελάω με αυτά του τα λόγια. Δεν προλαβαίνουμε να πούμε κάτι γιατί ακούμε την πόρτα να χτυπά.
Ν: τα κορίτσια θα είναι λογικά..
Λέω και σηκώνομαι από το κρεβάτι.Α: πάω στο μπάνιο εγώ..
Μπήκε στο μπάνιο ο Άλεξ και εγώ κατευθύνθηκα στην πόρτα..
Μ: καλημέρααάαα.
είπε ευδιάθετη η Μαριάννα..Ρ: πως περάσατε χθες το βράδυ??
Ρώτα η Ραφαέλα με πονηρό χαμόγελο.Μ: ΤΟ ΚΆΝΑΤΕ??
Φωνάζει η ενθουσιασμένη...Ν: σκάσε.
ψιθυρίζωΑνοίγει η πόρτα του μπάνιου και βγαίνει ο Άλεξ από μέσα..
Α: τι κάναμε?
Απευθύνεται στην Μαριάννα και την πλησιάζει απειλητικά.Η Μαριάννα είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα και βηματίζει σιγά σιγά προς τα πίσω. Ορκίζομαι ότι βρίζει τον εαυτό της από μέσα της..
Μ: εεεεεμ...
Πρώτη φορά βλέπω τόσο αμήχανη την Μαριάννα και συγκρατω με υπεράνθρωπες προσπάθειες τον εαυτό μου στο να μην γελάσω.
Ρ: τα μαλλιά σας πλεξιδακια..
Απαντά η Ραφαέλα με σκοπό να καλύψει την Μαριάννα.Ας το Ραφαέλα μου δεν το σώζεις.
Του Άλεξ του φεύγει ένα γελακι και με κοίτα που έχω κοκκινίσει από την συγκράτηση μου.
Τελικά δεν είπε κάτι άλλο σε σχέση με αυτό. Πήγε στον καναπέ φόρεσε τα παπούτσια του και άρπαξε το σακίδιο του . Έβαλε μέσα το λάπτοπ που ήταν πάνω στο κομοδίνο και είπε.
YOU ARE READING
~Ο Πρώην κολλητός μου~
ChickLitΗ Νεφέλη είναι 17 χρονών.. Τα πρώτα χρόνια της ζωής της τα περνάει στην Αθήνα. Οι γονείς της όμως αποφασίζουν να πάνε μαζί με τη Νεφέλη στον Καναδά για μια καλύτερη δουλειά που είχαν βρει. Τί θα γίνει όταν γυρίσουν στην Αθήνα και η Νεφέλη θα συναντή...