44 κεφάλαιο

2.4K 108 13
                                    

Μια μέρα πριν την εκδρομή

Σήμερα είναι 11 Δεκεμβρίου και αύριο πάμε εκδρομή.. Είμαι πολύ αγχωμενη καθώς δεν έχω ετοιμάσει ακόμη την βαλίτσα μου. Εγώ συνήθως όταν είναι για να πάω ταξίδι ετοιμάζω την βαλίτσα μου μια εβδομάδα πριν. Αλλά τώρα μιας και έχω πολλές ώρες σχολείο και φροντιστήριο δεν πρόλαβα...Σηκώνομαι από το ζεστό μου κρεβατάκι και φοράω γρήγορα μια ζακέτα μιας και κάνει πάρα πολύ κρύο..
Είναι Παρασκευή αλλά δεν θα πάει η τάξη μου στο σχολείο γιατί ο διευθυντής μας επέτρεψε να καθίσουμε στο σπίτι μας για να ετοιμαστούμε...
Πηγαίνω στο μπάνιο και κάνω όλα τα απαραίτητα και πηγαίνω στην κουζίνα για να φάω το πρωινό μου. Η ώρα 10 so I'm home alone.. ξαπλώνω στο καναπέ ανοίγω την τηλεόραση και τρώω τα corn flakes μου.. Ακούω το κινητό μου να ηχεί.. Το παίρνω στα χέρια μου και το σηκώνω..

Ν: εμπρός.

Μ: καλημέρα Νεφέλη μου τι κάνεις?
Ρωτάει η Μαριάννα ευδιάθετη..

Ν: μια χαρά είμαι, εσύ??

Μ: και γω. Λοιπόν θες να πάμε για καφέ.?

Ν: αχ μωρέ Μαριάννα. Θέλω να ετοιμάσω την βαλίτσα μου.. Θέλετε να πάμε το απογευματάκι??

Μ: Εντάξει. Θα τα πούμε..

Ν:γειαααα.

Το έκλεισα και το έβαλα να φορτίσει.. Αφού τελείωσα το φαγητό μου πήγα στο δωμάτιο μου για να ετοιμάσω την βαλίτσα μου..

In the afternoon

Άρχισα να ετοιμάζουν γιατί σε λίγο θα πάω βόλτα με τα κορίτσια.. Έφτιαξα τα μαλλιά μου μια ψιλή κοτσίδα και φόρεσα ένα τζίν, ένα φούτερ, τα παπούτσια μου και το μπουφάν μου.. πήρα χρήματα και το κινητό μου και αφού χαιρέτησα τους γονείς μου έφυγα για την καφετέρια.. καθώς περπατούσα δέχτηκα μια κλήση στο κινητό μου.. κοιτάω το όνομα και παθαίνω σόκ.. ουαου... Το σηκώνω απευθείας...

Ν: Νικηφόρε..
Λέω με χαρά...

Νικ: Νεφέλη μου τι κάνεις??

Ν: μια χαρά είμαι εγώ.. εσύ τι κάνεις??

Νικ: και γω μια χαρά...
Μου απαντάει ευδιάθετος..

Ν: έχουμε να τα πούμε από το καλοκαίρι στην Σαντορίνη και ούτε ένα τηλέφωνο δεν πήρες να δεις τι κάνω. Αν ζω. Ας μην μιλήσω γι'αυτό που μου είχες πεις οτι θα έρθεις Αθήνα..

Άρχισα να μιλάω χωρίς να παίρνω ανάσα ενώ αυτός γελούσε..

Νικ: Συγγνώμη.. απλώς κάτι έγινε με το κορίτσι μου και δεν κατάφερα να έρθω. Άστα αυτά έχουμε έναν ολόκληρο μήνα να τα λέμε..
Λέει και προσπαθώ να καταλάβω τι εννοεί..

~Ο Πρώην κολλητός μου~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora