Το κεφάλαιο αυτό είναι αφιερωμένο στην @DoxaDoxa Καλη ανάγνωση!!!❤✨
Κ.Λ.: Επειδή ειμαι σίγουρη ότι θα το ξανά κάνετε Νεφέλη πήγαινε κάτσε δίπλα στον Μάνο..
Ν: ποιος είναι ο Μάνος?
Ψιθυρίζω στην Ραφαέλα..Ρ: ο καινούργιος μαθητής.
Μου απαντά το ιδιο ψιθυριστά..Τον ψάχνω με τα ματια μου και βλέπω ένα άγνωστο πρόσωπο να με κοίτα.. Λογικά αυτός θα είναι..
Α: οχι κυρία. Να καθίσει δίπλα μου.. πετάγεται ο Άλεξ απο πισω μου.
Κ.Λ.: εσύ κάθεσαι με τον Χρήστο..
Α: να φύγει για να καθίσει η Νεφέλη..
Κ.Λ: πήγαινε Νεφέλη δίπλα στον Μάνο ΤΩΡΑ!!
Φωνάζει νευριασμενη..Ακουω τον Άλεξ να ξεφυσα..
Σηκώνομαι όρθια παίρνω το βιβλίο και την κασετίνα μου και παω στο θρανίο όπου κάθετε ο Μάνος..
Ο Μάνος ειναι μελαχρινός και έχει κάστανα ματια.. Ειναι ψηλός απ'οτι φαίνεται και γυμνασμένος.. Εχει ένα σκουλαρίκι στο αριστερό αυτί.. Φαίνεται καλό παιδί.. Και οχι όπως μου τον περιέγραψε ο Άλεξ.Μ: Μάνος.
Μου συστήνεται και μου δίνει το χέρι για χειραψία και μου χαμόγελαΝ: Νεφέλη..
Ανταποδίδω και ειμαι σίγουρη οτι ο Άλεξ κοιτάει.. Έτσι κάθομαι για το υπόλοιπο της ώρας ήσυχη..Μόλις χτυπά το κουδούνι σηκώνομαι για να φύγω.. Αμέσως με τραβά από το χερι και με γυρίζει προς το μέρος του.
Μ: χθες δεν ήσουν σχολείο??
Ν: όχι είχα πάρει αποβολή..
Μ: αα γι'αυτό δεν σε είδα .. Πάντως αν θες μπορεις να καθίσεις στο θρανίο μαζί μου σε όλα τα μαθήματα..
Α: όχι δεν θέλει..
Ακουω τον Άλεξ να λεει και το ενα του χέρι το πέρασε γύρο απο την μέση μου.. Άρχισε να με τραβάει για να φύγουμε..Μ: θα τα πούμε..
Μου φωνάζει ο Μάνος καθώς εχω απομακρυνθεί με τον Άλεξ..Ν: παιδί μου είσαι καλα??
Α: μια χαρά εσυ??
Ν: μην με ειρωνεύεσαι και απαντά μου. Δεν έκανε κατι το παιδί για να του μιλήσεις έτσι..
Α: Νεφέλη στην πέφτει..
Φώναξε και γύρισαν όσα παιδιά ήταν κοντά μας για να μας κοιτάξουν..
Ν: δεν μου την πέφτει απλώς ηταν ευγενικός μαζί μου..
Α: ναι ηταν ευγενικός ετσι το λέμε τωρα..
Λεει νευριασμένος και φεύγει..
KAMU SEDANG MEMBACA
~Ο Πρώην κολλητός μου~
ChickLitΗ Νεφέλη είναι 17 χρονών.. Τα πρώτα χρόνια της ζωής της τα περνάει στην Αθήνα. Οι γονείς της όμως αποφασίζουν να πάνε μαζί με τη Νεφέλη στον Καναδά για μια καλύτερη δουλειά που είχαν βρει. Τί θα γίνει όταν γυρίσουν στην Αθήνα και η Νεφέλη θα συναντή...