Το κεφάλαιο ειναι αφιερωμένο στην @mariaksmd ! Καλή ανάγνωση!✨😘
Η ωρα ειναι 10 και μισή το πρωί.. Σήμερα δεν πήγα σχολείο λόγο της αποβολής....
Σηκώθηκα από το ζεστό μου κρεβατάκι για να κανω την καθημερινή μου ρουτίνα.. Φόρεσα άνετα ρούχα και πήγα για να φαω το πρωινό μου.. Οι γονείς μου λείπουν στην δουλειά οποτε ειμαι μονη μου στο σπίτι.. Έφαγα τα corn flakes με γάλα και πήγα αμέσως να ξεκινήσω τις δουλειές του σπιτιού..Μετα απο δύο ωρες τελείωσα.. Έτσι κάθησα στον καναπέ του σαλονιού για να δω τηλεόραση.. Έκανα ενα γρηγορο zapping και είχε μόνο πρωινές εκπομπές που τις βαριέμαι.. Σοου, αϊ ντισάιντιντ του γουοτσ νετφλιξ..
Πως τα μιλάς τα αγγλικά ομως..
Εμμ τι νόμιζες τζάμπα τα εχω τα πτυχία και εχω μείνει και στον Καναδά??
Συγκεκριμένα θα δω το "The kissing booth" που μου λενε οι φίλες μου οτι είναι τέλειο αλλα ποτε δεν βρηκα ευκαιρία για να το δω...Ουπς.. Αλλαγή σχεδίων.. Ξέχασα να φτιαξω φαγητό.. Αααα πως θα σηκωθώ τώρα που βολεύτηκα?? Δεν ξερω αν το πεθαίνετε εσείς αλλα εγω μόλις βολεύομαι θυμάμαι κατι που ξέχασα να κανω και μόλις τελειώνω την δουλειά αυτή δεν μπορω να ξαναβολευτω...
Σηκώνομαι με βαριά καρδιά και παω στην κουζίνα.. Η μαμά μου είπε να φτιάξω φασολάκια.. Τέλεια... Θα φάμε καλά.. Ειρωνεία ηταν βέβαια..
2 hours later
Τελικά δεν πρόλαβα να δω την ταινία γιατί εφτιαξα το φαγητό και κάθησα να διαβασω τα μαθήματα για το φροντιστήριο για να είμαι ελεύθερη μετά απο τα μαθήματα.. Και τώρα κάθομαι στον καναπέ και κοιτώ το ταβάνι ανεκφραστη χωρις να σκέπτομαι τίποτα.. Τι ωραία ζωή..
"Ντριιιιιιιιν"
Ακούγετε το κουδούνι.. Ποιός τολμά να διακόπτει την ηρεμία μου...
Ωχχχ. Πιάστηκε η μέση μου...
Σηκώνομαι και περπατώ αργά.."Ντριιιιιιιιιν"
Ν: Τώρα καλέ..
Φωνάζω..
Μου χαλάνε που μου χαλάνε την ηρεμία βιάζονται κιόλας..Αφου έφτασα στην πόρτα την ανοίγω... Η διάθεση μου αλλάζει εντελώς...
Ν: αλεεεεεξ..
Λεω και πηδάω επάνω του..Ν: δεν ήξερα οτι έρθεις..
Α: αφου στο είχα πει αγάπη μου..
Μου λέει και μου δίνει ενα φίλι στο μάγουλο..
VOCÊ ESTÁ LENDO
~Ο Πρώην κολλητός μου~
Literatura FemininaΗ Νεφέλη είναι 17 χρονών.. Τα πρώτα χρόνια της ζωής της τα περνάει στην Αθήνα. Οι γονείς της όμως αποφασίζουν να πάνε μαζί με τη Νεφέλη στον Καναδά για μια καλύτερη δουλειά που είχαν βρει. Τί θα γίνει όταν γυρίσουν στην Αθήνα και η Νεφέλη θα συναντή...