32 Κεφάλαιο

3.5K 146 16
                                    

Είναι πρωί και οι ακτίνες του ήλιου άρχισαν να μπαίνουν μέσα στο δωμάτιο μου..
Θυμηστε μου γιατί δεν έκλεισα τις κουρτίνες χθες??

Ααα δεν ξέρετε.. Ουτε εγώ...

Σηκώνομαι από το κρεβάτι προσεκτικά για να μην ξυπνήσω την Εμιλυ που κοιμήθηκε στο δωμάτιο μου.. Κλείνω τις κουρτίνες και πηγαίνω στο μπάνιο.. Κάνω την πρωινή μου ρουτίνα και κατεβαίνω στην κουζίνα...

Περπατούσα σαν ζόμπι..
Λογικό θα μου πείτε κοιμήθηκα τις 3 τα ξημερώματα μιας και τα κορίτσια με πρηξαν να δούμε 3 επεισόδια του la casa de papel... Και τώρα είναι μόνο 8 το πρωί που σημαίνει μόνο 5 ωρες ύπνος που σημαίνει οτι πρέπει να κλείνω τις καταραμενες κουρτίνες του παράθυρου... ΝΕΎΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΕΎΡΑ...

Βαθιές ανάσες.. Εισπνοή εκπνοή..
Ουφ..

Τεσπα στο θέμα μας τώρα.. Μπήκα στην κουζίνα και άρχισα να ψάχνω για τα αγαπημένα μου cornflakes..

Που είναι καλέ εδώ τα είχα αφήσει..
Εχω αρχίσει να κάνω την κουζινα άνω κάτω.. Αν δεν τα βρω θα σκάσω...

Μ: τι έγινε νεφέλη μου και κανείς τόσο φασαρία??
Ακουσα την φωνή της μαμάς μου από πίσω..

Ν: αχχ μαμά πάλι καλά που ήρθες.. Κάτσε εσυ δεν έπρεπε να είσαι στην δουλειά?? Αλλά τεσπα που είναι τα cornflakes??

Μ: πρώτον εχω πάρει άδεια από την δουλειά μου γιατί σήμερα θα παω για ψώνια με την μαμά του Άλεξ και δεύτερον αν θυμάσαι χθες τελείωσαν τα cornflakes..

Μόλις είπε το όνομα Άλεξ θυμήθηκα οτι πρεπει να παω να μιλήσω στον Τζέιμς..

Αλλά κάτσε τι είπε τώρα.. Δηλαδή δεν έχουμε cornflakes?? Τι εννοεί?? Τι θα φάω??? Πάλι σκέτο γάλα... Γρρρρ

Αααα το βρήκα!! Θα φάω ψωμί με μερενταααααααααααααααααααα...

Ν: εντάξει μαμά καλά να περάσετε..

Μ: θα σου αφήσω χρήματα για να πας σουπερ μαρκετ..

Είπε και έφυγε για να πάει να ετοιμαστεί...

Έβαλα γάλα σε ενα ποτήρι και άπλωσα σε μια μεγάλη φέτα ψωμιού μπόλικη μερέντα..

Μιαμμμ...
Πηγα στο σαλόνι και άνοιξα την τηλεόραση για τα καθιερωμένα κινούμενα σχέδια...

Μ: φεύγω αγάπη μου..
Είπε η μαμά μου και μου έδωσε ενα φιλί στο μάγουλο..

Ιιιιι ξεκινάνε οι πυτζαμοηρωες...
Μην με κοροϊδεύετε.. Το έβλεπε ο μικρός μου ξάδερφος και εχω κολλήσει και εγώ..

~Ο Πρώην κολλητός μου~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant