Ν: ΝΙΚΗΦΟΡΕΕΕΕ.
Τον φωνάζω να βγεί από το δωμάτιο.
Ν: ακόμα δεν ντύθηκες?? Δεν σε πάμε για γαμπρό.
Συμπληρώνω και περιμένω υπομονετικά.
Επιτέλους βγήκε έξω.Νικ: έτοιμος είμαι.
Χαμογελάει.Νικ: θεός δεν είμαι??
Ρωτάει και φτιάχνει το μαλλί του.Ν: Τςς. Έλεος..
Κάνω eyes roll και κατευθύνομαι προς την πόρτα του σπιτιού..Νικ: ζηλεύεις επειδή είμαι πιο όμορφος από εσένα.
Λέει ενώ με ακολουθεί.Ν: είσαι και πολύ έξυπνος.
Του απαντώ ειρωνικά..Νικ: δεν φτάνει που θα βγεις με έναν τόσο όμορφο άντρα μιλάς και από πάνω.
Λέει θιγμένος.Ν:χαχχαχα..
Άρχισα να γελάω σαν υστερική.Ν: πρόσεχε όμορφε. Δεν κάνει να έχεις πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου. Άντε! Θα με κάνεις ρεζίλι αν σε δει κανένα παιδί από το σχολείο μου.
Νικ: δεν θα σε κάνω ρεζίλι. Αντιθέτως, όλες θα σου ζητούν το τηλέφωνο μου.
Συνεχίζω να γελάω.. πολύ πλάκα έχει αυτό το παιδί.
Βγήκαμε από το σπίτι μου και αρχίσαμε να περπατάμε. Κάνει αρκετό κρύο σήμερα οπότε θα πάμε για ζεστή σοκολάτα σε μια καφετέρια.
Νικ: σε ποια καφετέρια θα πάμε?
Ρωτάει μετά από λίγα λεπτά.Ν: σε μια που άνοιξε πρόσφατα.
Μόλις φτάσαμε μπήκαμε στο εσωτερικό της καφετέριας.
Βρήκαμε μόνο ένα άδειο τραπέζι και καθίσαμε. Όχι στο τραπέζι. Στις καρέκλες.Χαχα αστείο
Άρχισα να ψάχνω με τα μάτια μου έναν σερβιτόρο για να μας πάρει παραγγελία.
Αντί να βρώ όμως τον σερβιτόρο βρήκα κάποιον άλλο.Ν: Θεέ μου. Τι κάνει αυτός εδώ?
Φώναξα λίγο..Γύρισαν κάποιοι και με κοίταξαν περίεργα. Το ίδιο και ο Νικηφόρος.
Ετριψα τα μάτια μου για να καταλάβω αν όντως βλέπω αυτό το άτομο...Νικ: ποιός είναι?
Ρώτησε με περιέργεια.Ν: κοίτα διακριτικά πίσω σου.
Έκανε ότι του είπα και γουρλωσε τα μάτια του.
Νικ: αυτός δεν είναι ο Άλεξ.
Ψιθύρισε.Ν: ναιιι
Νικ: ποια είναι αυτή δίπλα του??
Συνεχίζει να μιλά ψιθυριστά.
YOU ARE READING
~Ο Πρώην κολλητός μου~
ChickLitΗ Νεφέλη είναι 17 χρονών.. Τα πρώτα χρόνια της ζωής της τα περνάει στην Αθήνα. Οι γονείς της όμως αποφασίζουν να πάνε μαζί με τη Νεφέλη στον Καναδά για μια καλύτερη δουλειά που είχαν βρει. Τί θα γίνει όταν γυρίσουν στην Αθήνα και η Νεφέλη θα συναντή...