Νεφέλη pov
Μπήκα κατευθείαν σπίτι.. Τι έκανα? Ο Τζέιμ μου φέρετε τόσο καλά και εγω πήγα και φίλησα τον Άλεξ..
Πήγα στο δωμάτιο μου κλείδωσα την πόρτα και άφησα τα δάκρυα που κρατούσα τόση ώρα να πέσουν...
Δεν ξέρω γιατί αλλά νιώθω μπερδεμένη.. Με τον Άλεξ νιώθω διαφορετικά.. Όταν με φιλάει μου ξύπνα τόσα συναισθήματα.. Αλλά δεν γίνεται να νιώθω κάτι για αυτόν.. Και αν νιώθω πρέπει να τα σταματήσω αυτός μόνο το πηδιμα σκέφτεται..
Μπορεί να έχει αλλάξει..
Και έλεγα δεν θα πεταχτεί... Ναι οκευ φωνούλα πρώτη φορά θα συμφωνήσω μαζί σου..
Τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να σου βγάλω ένα όνομα.. Άσχετο αλλά οκ..
Το βρήκα θα σε λένε άφρο από το αφροξυλανθη..
Άρχισα να γελάω μόνη μου.. Σαν χαζό χαρούμενη.. Πως το κάνω όμως αυτό από την κατάθλιψη να το γυρνάω σε αστείο.. Idk
Σοβαρεψου μας βλέπει ο κόσμος..
Μην φοβάσαι δεν παρεξηγούν..
Πίσω στο θέμα..
Από δω και πέρα θα σταματήσω να κλαίω θα είμαι δυνατή..
Πάω να πάρω 3 πιτογυρα για να το γιορτάσω..
Παίρνω λεφτά και φεύγω..
<<...>>
Είμαι στο σαλόνι με τις σεξυ πιτζάμες της μπαρμι και βάζω στο νετφλιξ σαμπρινα..
Κάθισα στον καναπέ παίρνω το πρώτο πιτογυρο. Τρώω την πρώτη μπουκιά και χτυπάει το κινητό μου. Η Μαριάννα είναι
Ν: έλα
Είπα με γεμάτο στόμαΜ: τι τρως πάλι?
Ν: πιτογυρο
Μ: ιιιι έρχομαι
Είπε και έκλεισε το κινητό γρήγορα..
Μέσα σε 5 λεπτά ήταν εδώ..
Της έδωσα το ένα το πιτογυρο γιατί την λυπήθηκα. Έκλεισα υο νετφλιξ και άρχισα να της λέω αυτά που έγιναν.. Μου είπε και αυτή τα δικά της θα βγει σήμερα με τον Θοδωρή..Τέλεια ταιριάζουν πολύ..
Μετά έφυγε και πήγα στο δωμάτιο μου. Άκουσα πόρτα που σημαίνει ότι ήρθαν οι γονείς μου..
Μ: Νεφέλη κατέβα να φάμε..
Ωχχ τι να της πω τώρα δεν μπορώ να φάω κι άλλο..
Ν: μαμά δεν αισθάνομαι και τόσο καλά.. Θα φάω μετά..
Μ: εντάξει..
Ξάπλωσα και ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό μου από ινσταγκραμ..
Τι ανοίγω Ωχχ είναι ο Άλεξ..
Α: συγγνώμη πριν αν σε έφερα σε δύσκολη θέση.
Ν: δεν πειράζει απλός ας μην το ξανακάνουμε..
Αχχ τι λέω η ηλιθια αφού θέλω να ξαναγίνει..
Α: οκευ σύμφωνοι..
Άλεξ pov
Γιατί δεν θέλει να ξαναγίνει..
Είμαι σίγουρος ότι της άρεσε.. Έχω πολλά νεύρα θα με κάνει να πάω στον Καναδά και να κάνω φόνο...Αλλά γιατί να έχει τόσο εγωισμό γαμωτο. Γιατί δεν παραδέχεται αυτά που νιώθει.
End Alex pov
Χευ γκαιζ..
Ανέβασα γρήγορα Κεφάλαιο..
Επίσης σε σε μια εβδομάδα νομίζω τελειώνουν τα σχολεία.. Μια μικρή συγκίνηση.. Έρχεται καλοκαίρι αν εξαιρέσεις ότι πριν από αυτό γράφουμε εξετάσεις..
Αυτά...
Μπάιιι💕
YOU ARE READING
~Ο Πρώην κολλητός μου~
ChickLitΗ Νεφέλη είναι 17 χρονών.. Τα πρώτα χρόνια της ζωής της τα περνάει στην Αθήνα. Οι γονείς της όμως αποφασίζουν να πάνε μαζί με τη Νεφέλη στον Καναδά για μια καλύτερη δουλειά που είχαν βρει. Τί θα γίνει όταν γυρίσουν στην Αθήνα και η Νεφέλη θα συναντή...