52 κεφάλαιο

2.2K 126 38
                                    

Πριν ξεκινήσει το κεφάλαιο ήθελα να σας πω ότι η Forest_Blue έχει φτιάξει ένα βιβλίο που παίρνει συνεντεύξεις από συγγραφείς του Wattpad, στο οποίο έχει πάρει συνέντευξη και από εμένα. Αν θέλετε πηγαίνετε να το τσεκαρετε ❤️❤️❤️
Καλή ανάγνωση!!!


Έχουν περάσει πολλές μέρες από το συμβάν στο κλάμπ. Ο Μάνος μου στέλνει συνεχώς μύνηματα για να συναντηθούμε. Τον απέφευγα αλλά τώρα δεν μπορώ. Έτσι αυτή την στιγμή βρίσκομαι έξω από το σπίτι του.

Χτυπάω το κουδούνι και σε λίγα δευτερόλεπτα η πόρτα ανοίγει.

Μ: ευτυχώς κατάφερα να σε πείσω να συναντηθούμε.
Είπε και πήρε μια ανάσα.

Ν: ναι..
Ψέλλισα και χαμογέλασα αμήχανα.

Μ: πέρασε.

Μπήκα μέσα στο σπίτι. Είναι πολύ ωραία διακοσμημένο. Έχουν ωραίο γούστο οι γονείς του.

Μ: θες να σου φέρω κάτι να πιείς ή να φας??
Με ρώτησε με προθυμία.

Ν: Εμμ όχι. Σε ευχαριστώ πολύ..

Μου εγνεψε καταφατικά και με οδήγησε στον καναπέ του σαλονιού του.

Μ: πως είσαι?

Ν: αρκετά καλά.

Αυτές τις μέρες έκατσα και σκέφτηκα τόσο πολύ που και εγώ αναρωτιέμαι πως δεν έχει καεί ο εγκέφαλος μου.

Χαχαχα. Αστείο...

Ααχ καλέ ακόμα υπάρχεις εσύ? Καιρό έχουμε να σε ακούσουμε. Αλλά βέβαια ξέρεις εσύ ποτέ να εμφανιζεσαι. Και μην με ξανά ειρωνευτείς εμένα. Άντε τώρα.

Και συνεχίζω. Έκατσα και σκέφτηκα. Δεν χρειάζεται να ασχολούμαι άλλο με τις βλακείες του Άλεξ.

Το έχεις ξανά πει αυτό.

Σκάσε φωνουλα μην σε πάρει και σε σηκώσει...

Μ: σίγουρα είσαι καλά??

Με έβγαλε από τις σκέψεις μου ο Μάνος.

Μ: πολύ σκεπτική σε βλέπω..

Ν: όχι μια χαρά. Λοιπόν τιε ήθελες??
Άλλαξα γρήγορα το θέμα.

Μ: θέλω να σου πω κάτι. Αλλά πρώτα θέλω να μου υποσχεθείς ότι δεν θα νευριάσεις μαζί μου και ούτε θα με κοροϊδέψεις.

Μίλησε σοβαρός και αυτό ομολογώ ότι με τρόμαξε.

Ν: κοίτα το αν θα νευριασω σχετικό είναι απλά να ξέρεις πως δεν πρόκειται να σε κοροϊδέψω για τίποτα.

~Ο Πρώην κολλητός μου~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora