Άλεξ pov
Θ: θες να μου πεις ότι όταν το έκανες με την Τζέσικα, φωναξες το όνομα της Νεφέλης? ( Επειδή το ζήτησε η Stel261997 )
Είπε ο Θοδωρής γελώντας.
Α: σκάσε... Ναι.
Χαμήλωσα το βλέμμα μου. Τι πήγα και έκανα? Δεν έπρεπε εξαρχής να πάω σε αυτή. Το έχω μετανιώσει. Ήταν μια επιπολαιότητα..
Η ώρα είναι 2 το βράδυ και εγώ είμαι στο σπίτι του Θοδωρή. Αφού σοκαρίστηκα με αυτό που έκανα δεν με χωρούσε ο τόπος στο σπίτι μου. Έτσι ήρθα εδώ. Αν και με έβρισε γιατί τον ξύπνησα αλλά είναι ο κολλητός μου. Έχει την υποχρέωση να με ακούσει.
Θ: αφού την θες γιατί δεν τα βρίσκετε?
Με ρώτησε αγανακτισμένος.Α: δεν θέλω. Με πρόδωσε. Είχαμε δώσει μια υπόσχεση που προφανώς δεν την κράτησε.
Θ: γιατί δεν κάθεσαι να την ακούσεις? Η Νεφέλη δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο. Ίσως έχει δίκιο που λέει ότι κάτι της έβαλαν στο ποτό.
Α: Αλήθεια τώρα? Πιστεύεις και εσύ αυτές τις μαλακίες?
Ρώτησα θυμωμένος.Θ: δεν είναι μαλακίες.
Απάντησε αποφασιστικά.Α: μπες για λίγο στην θέση μου. Πώς θα αντιδρούσες αν σου έκανε κάτι τέτοιο η Μαριάννα?
Φυσικά και δεν απάντησε. Δεν είχε κάτι να απαντήσει. Κατάλαβε ότι έχω δίκιο. Όλοι το μόνο που κάνουν είναι να κατηγορούν εμένα και να δικαιολογούν την Νεφέλη. Αλλά κανείς δεν μπαίνει στην θέση μου. Να μάθει το πώς αισθάνομαι.
Θ: εγώ...
Τον διέκοψα.
Α: Δεν υπάρχει εγώ. Ή είσαι κολλητός μου ή πήγαινε κάνε παρέα με την Νεφέλη. Με έχει κουράσει αυτή η κατάσταση. ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΜΕ ΑΦΉΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΊΑ ΜΟΥ?Την τελευταία πρόταση την φώναξα.
Θ: σκάσε ρε. Θα ξυπνήσουν οι γονείς μου..
Είπε χαμηλόφωνα.Α: πέρασε η ώρα. Καλύτερα να φύγω.
Σηκώθηκα και φόρεσα το μπουφάν μου.
Πριν φύγω ο Θοδωρής με σταμάτησε.Θ: Να ξέρεις ότι θα είμαι δίπλα σου σε κάθε απόφαση σου.
Με έκανε μια φιλική αγκαλιά.
Α: φύγε από πάνω μου. Δεν είμαστε φλωροι.
Είπα με αηδία.
Γελάσαμε και οι δύο και αφού τον καληνυχτησα πήρα τον δρόμο για το σπίτι μου.
Νεφέλη pov
VOCÊ ESTÁ LENDO
~Ο Πρώην κολλητός μου~
Literatura FemininaΗ Νεφέλη είναι 17 χρονών.. Τα πρώτα χρόνια της ζωής της τα περνάει στην Αθήνα. Οι γονείς της όμως αποφασίζουν να πάνε μαζί με τη Νεφέλη στον Καναδά για μια καλύτερη δουλειά που είχαν βρει. Τί θα γίνει όταν γυρίσουν στην Αθήνα και η Νεφέλη θα συναντή...