37 κεφάλαιο

3K 141 23
                                    

Το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στην __mariaaa____ !!💖💖💖

Νεφέλης pov

Δεν μπορώ νιωθω το σώμα μου να καταρρέει. Προσπαθώ να αντισταθώ όμως είναι αδύνατον.. Με σφίγγει περισσότερο πάνω του και αρχιζουν να πονούν τα πλευρά μου.. Προσπαθεί να βγάλει το φόρεμα μου όμως πλέον δεν τον νιώθω πάνω μου..


Άλεξ pov

Μόλις κλείνω το τηλέφωνο απο την Ραφαέλα φοραω γρήγορα μια φόρμα ένα φουτερ το μπουφάν μου και τα παπούτσια μου . Παίρνω τα κλειδιά απο το αυτοκίνητο του πατέρα μου και βγαίνω έξω.. Νιώθω οτι καίω απο τον πυρετό ομως δεν με ενδιαφέρει.. Πατάω το γκάζι και τρεχω όσο πιο γρήγορα μπορώ.. Ευτυχώς το κλάμπ ειναι κοντά.. Στο δρόμο ευτυχώς δεν έχει σχεδόν καθόλου κίνηση..

Έφτασα και βγήκα απο το αυτοκίνητο η Ραφαέλα ήταν έξω και με περίμενε..

Α: την βρήκατε??
Ρωτάω ανήσυχος..

Ρ: οχι.. ψάχνουν τα παιδιά παντού...

Μπήκα μέσα στο κλάμπ και είδα τον Χρήστο..

Χ: πάμε να ψάξουμε στην τουαλέτα.

Τρέχουμε και μπαίνουμε στις γυναικείες.. Ηταν κάποιες άσχετες.. πουθενά η Νεφέλη.. Μπαίνουμε και στις αντρικές.. Και αυτή η σκηνή που διαδραματίζεται μπροστά μου με κάνει έξαλλο.. Η Νεφέλη μου να κλαίει και ένας άλλος να προσπαθεί να της βγάλει το φόρεμα...

Πάω εκεί αρπάζω τον άλλον απο τον λαιμό και τον τραβώ μακρια της.. Αρχίζω να του ρίχνω μπουνιές σε όλο του το σώμα αλλά αυτός είναι πιο δυνατός και με ρίχνει κάτω . Με σηκώνει ο Χρήστος και αρχίζουμε και τον χτυπάμε.. Η Νεφέλη κλαίει ακόμα περισσότερο... Του ρίχνω μια κλωτσιά στο επίμαχο σημείο και γονατίζει βρίζοντας και πονοντας..

Α: Αυτή γιατί την αγγιξες..

Του ρίχνω μια κλωτσιά στο κεφάλι..

Α: αυτή γιατί την φιλησες.

Του ρίχνω μια κλωτσιά στα πλευρά..

Α: και αυτή γιατί πηγές να κανείς κατι που δεν ήθελε..

Λεω και τον ξαναχτυπω στο κεφάλι...

~Ο Πρώην κολλητός μου~Where stories live. Discover now