Αυτές τις μέρες δεν πήγαινα σχολείο. Σήμερα όμως το αποφάσισα.. Θα κάνω σαν να μην έχει γίνει κάτι.. Θα πάω και ούτε καν θα του μιλάω...
Περπατάω για το σχολείο και σταματάει μία μηχανή δίπλα μου. Κοιτάω.. Και ποιος είναι.? Μαντέψτε
Καλά μαντέψατε.. Ο Αλεξ..
Α: καλημέρα.
Μου λέει χαμογελαστός.Ν:που την είδες?
Απαντώ βαριεστημεναΑ: θες να πάμε μαζί σχολείο?
Ν: όχι
Α: ωραία.. Ανέβα
Ν: τι δεν καταλαβαίνεις από τη λέξη ΌΧΙ?
Φωνάζω νευριασμένη μέσα στα μούτρα του.Α: καλαααα
Ν:καλάμια..
Πάτησε δυνατά το γκάζι και έφυγε αφήνοντας πίσω του σκόνη..Αρχίζω να βήχω δυνατά
Δεν είμαι κακία.. Αλλααα..Μετά από λίγο έφτασα στο σχολείο.. Ο Αλεξ ήταν ήδη εκεί με τους φίλους του σε ένα παγκάκι και με κοιτούσε...
Δεν του έδωσα σημασία και προχώρησα για να βρω την Μαριάννα και την Ραφαέλα..
Ν: καλημέρα κορίτσια...
Μ: πως το αποφάσισες και ήρθες?? Θυμήθηκες ότι έχεις και φίλες..?
Δίκιο έχει τόσες μέρες έλειπα και ούτε ένα τηλέφωνο δεν πείρα...
Ν: σορρι απλά ήμουν σε κατάθλιψη...
Ρ: δεν πειράζει σημασία έχει που τώρα είσαι καλά
Και δώσαμε μια team hug..
Χτύπησε το κουδούνι κάναμε προσευχή και όπως πάντα ο διευθυντής άρχισε να μας τα πρήζει.. Μην κάνετε αυτό.. Μην κάνετε το άλλο..
ΈΛΕΟΣ..Δυστυχώς μπήκαμε στην τάξη τώρα.. Ο Θοδωρής έλειπε έτσι ο Αλεξ ήταν μόνος στο θρανίο..
Κ: καλημέρα παιδιά
Είπε ο καθηγητής της χημείας.Παιδια: καλημέρα
Είπαμε όλοι με βαριεστημένο ύφος...Μιας και βαριέμαι πολύ την χημεία έπιασα κουβέντα με την Μαριάννα..
Κ: τι γίνεται κορίτσια? Τα λέτε τα λέτε?? Μήπως θέλετε να κάνουμε ησυχία για να κουβεντιασετε..?
Καφέ να φέρω?Ν: Ναι αν μπορείτε.. Ένα καπουτσίνο μέτριο..
Είπα άνετα.. Ωπ.. Μόλις συνειδητοποίησα τι είπα..
Ν: συγγνώμη κύριε..
Κ: σήκω κατευθείαν και κάτσε δίπλα από τον Αλεξ που αυτή τη στιγμή κοιμάται.
YOU ARE READING
~Ο Πρώην κολλητός μου~
ChickLitΗ Νεφέλη είναι 17 χρονών.. Τα πρώτα χρόνια της ζωής της τα περνάει στην Αθήνα. Οι γονείς της όμως αποφασίζουν να πάνε μαζί με τη Νεφέλη στον Καναδά για μια καλύτερη δουλειά που είχαν βρει. Τί θα γίνει όταν γυρίσουν στην Αθήνα και η Νεφέλη θα συναντή...