Ν: Ξυπνήστε...
Άρχισα να φωνάζω χαρωπά ενώ χτυπούσα τις πόρτες των δωματίων.
Ν: ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΛΕΩ..
Είπα χάνοντας την υπομονή μου βλέποντας ότι κανένας δεν αντιδρά στην εντολή μου.
Μ: Μπορείς να σκάσεις?
Φώναξε η Μαριάννα από το δωμάτιο όπου κοιμόταν μαζί με τον Θοδωρή.Ν: όπως έσκασες και εσύ χθές το βράδυ? Μάτι δεν έκλεισα όλη νύχτα. Τόσο προικισμένος είναι ο Θοδωρής?
Μονολογούσα ανοίγοντας την πόρτα χωρίς να συνειδητοποιήσω ότι ήταν ολόγυμνοι στο δωμάτιο.
Ν: ιουυ. Φορέστε τα ρούχα σας γρήγορα και ελάτε να φάμε πρωινό..
Βγήκα αμέσως έξω και έτρεξα στην τουαλέτα να κάνω εμετό με το θέαμα που αντίκρισα. Παρόλα αυτά εμετός δεν βγήκε έτσι έκανα την πρωινή μου ρουτίνα.
Α: που την βρίσκεις τόση όρεξη πρωί πρωί?
Ρώτησε ένας νυσταγμενος Άλεξ που έβγαινε από την διπλανή πόρτα.
Ν: όταν δεν έχεις κοιμηθεί όλο το βράδυ έτσι είσαι από τα νεύρα..
Α: ααα το άκουσες και εσύ. Άλλοι γλεντανε και άλλοι περιμένουν να πάνε σε κανένα κλαμπ μπας και τύχει να γλεντήσουν.
Ν: Μάλιστα. Δεν το σχολιάζω γιατί θα γίνω κακιά.
Μίλησα και έφυγα για την κουζίνα..
Καλύτερα να μην πήγαινα όμως καθώς είδα την Ραφαέλα καθισμένη στον πάγκο της κουζίνας και τον Χρήστο να την φιλάει.Ν: μας έπιασαν τα μέλια ακόμη δεν άνοιξε το μάτι?
Ρ: καλημέρα Νεφελουδι μου.
Είπε βιαστικά και κατέβηκε από τον πάγκο..
Ν: Καλημέρα και σε σας.
Ρ: δεν έχει τίποτα στο ψυγείο ούτε στα ντουλάπια για να φάμε..
Ν: Ωραία. Πηγαίνετε μαζί να αγοράσετε τίποτα από τον φούρνο για να φάμε. Ευκαιρία να συνεχίσετε και αυτό που κάνατε εδώ..
Τους χαμογέλασα ειρωνικά και έφυγα από την κουζίνα.
Χ: Γιατί έχει τόσα νεύρα?
Άκουσα τον Χρήστο να ψιθυρίζει στην Ραφαέλα όταν έφευγα από την κουζίνα.
Δεν ξέρω τι του απάντησε γιατί έτρεξα στον καναπέ για να δω κινούμενα σχέδια στην τηλεόραση..
Α: οι παλιές συνήθειες δεν χάνονται..
Είπε ο Άλεξ.Ν: δεν έχω όρεξη να συνομιλήσω μαζί σου αυτή την στιγμή..
ESTÁS LEYENDO
~Ο Πρώην κολλητός μου~
Chick-LitΗ Νεφέλη είναι 17 χρονών.. Τα πρώτα χρόνια της ζωής της τα περνάει στην Αθήνα. Οι γονείς της όμως αποφασίζουν να πάνε μαζί με τη Νεφέλη στον Καναδά για μια καλύτερη δουλειά που είχαν βρει. Τί θα γίνει όταν γυρίσουν στην Αθήνα και η Νεφέλη θα συναντή...